Vitutusketju

  • 10 563 151
  • 56 143

Tormentori

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vituttaa se miksei ihmiset tajua mitään? Vaikka asia olisi nenän edessä se menee liian usein ohi. Ei tätä elämää loputtomasti kestä. Joskus olisi aika elää prkl!
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Vittu ja joo

Perkele, kun on koko päivä mennyt taas kiireiden parissa. Ensin töissä aamupäivä. Sitten kokous. Sitten kotiin ja tekemään ryhmätyötä. Sitä sitten tehtiinkin aina puoli yhteentoista asti. Jäi kuuntelematta Kerhon maali-iloittelu. Jäi katsomatta Pelkovaara.

Tuon jälkeen sitten aloin tekemään toista harkkatehtävää. Nyt se on valmis. Vihdoinkin nukkumaan. Ja kymmeneksi töihin. Ei oo helppoa tämä osa-aikatyöläisen elämä.
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Viestin lähetti timppa
Tuanoin, mä en ole turkulainen joten et ole nytkään, ainoastaan TPS-fanin kanssa olet samaa mieltä.
Kah, perkele. Anteeksipyyntöni. Mutta lisäkommenttina että tuo puhelinneuvottelusta johtuva vitutus vaan lisääntyy...
 

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti Nikke
Kah, perkele. Anteeksipyyntöni. Mutta lisäkommenttina että tuo puhelinneuvottelusta johtuva vitutus vaan lisääntyy...

Noi puhelinneuvottelut on aika puuduttavia yleisesti.

Mulla kävi joskus sen kanssa ns. vanhanaikaiset. Sain ääni + kuvayhteyden muodostettua (ääni puhelimella, kuva netmeetingillä).

Jossain vaiheessa päätti koneeni että nyt kyllä vedetään yksi bluescreen ja buutataan koko roska. Eipä siinä, odoteltiin sitten 5min että kone nousee taas ylös ja uudestaan yhteyttä netmeetingillä mutta eipä ko. rousku enää suostunut ottamaan yhteyttä. Ilmoitti vain että ei saada yhteyttä. Meni sitten loppuaika ko. koulutuksesta siinä että kuuntelin mitä puhutaan mutta ei ollut hajuakaan että mitä todellisuudessa tehdään. Oli muuten todella hyödyllinen "kurssi" ja aikaa meni hukkaan 4h tuohon. Eihän nyt muuta tekemistä olisikaan ollut kuin kuunella huonosti Lontoota lausuvaa henkilöä ilman mitään tietoa siitä että mitä todellisuudessa tehdään.

Koomisinta oli että mulla ei ollut mitään tietoa ennen kurssia että miksi edes osallistun siihen tai mitä aihe koskee..
 

Aksu

Jäsen
Pari työkuviota kaatui viime viikolla ja taas makaillaan niin sanotusti tyhjän päällä. Taloudellisesti ja muuten hommat on ihan jees, mutta toimettomuus riivaa pahasti ja ennen kaikkea odottelu. Asioille voi tehdä jotain vain tiettyyn rajaan asti.
 

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
On se kumma kun kaikkia noi naispuoleiset vituttaa?
Eikö olisi sitten helpompi olla ilman...?

Itselläni tuota naisvitutusta ei ainakaan tarvi miettiä, ehkäpä
vituttaa enemmän että ei ole edes tarjolla ketään.
 

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
FARSSI
Perkele! Huomenna pitäisi kirjoittaa reaali enkä ole lukenut paljon paskaakaan! No, turhaapa sitä valittelemaan vaan kirjojen ääreen --->>
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Vituttaa. Ei se yksi nainen sitten osaa elää matkan päässä. Mielummin on yksin, eikä halua nähdä minua hetkeen. Saatana, tollasia ne turkulaiset on. Rautakankea.

Pahimmaksi asian tekee se, että ollaan tunnettu 6 vuotta ja ollaan ystäviä. Njooh..hajottaa silti hitosti tää tilanne. Kerrankin olisi ollut ominaisuuksiltaan hyvä yksilö sekä luonteeltaan.
Tai jaa, eihän se nyt sitten olekaan hyvä luonne kun on tuollainen.
Nyt on kolme vaihtoehtoa: Valamoon, seuraavaa nappaamaan tai Nainen!-ketjussa kirjoitetun ns. hauskanpidon pariin.

Ihan kun töissä ei olisi tarpeeksi paskaa, nyt sitä tulee muualtakin. Eikä pääse edes jääkiekkoa pelaamaan. Perkele!
Jos nyt joku sanoo poikittaisen sanan, annan tulla kyllä täyslaidallisen vittuilua takaisin. Minä en lyö ihmisiä, mutta suustani tulee kyllä tekstiä, jos on sellainen olo.
Vitun vittu.
 

The M

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kelalta tuli kirja koskien opintotukea vuodelta 2002... Voi Vittu!

Oma vikahan tuo osaltaan on, mitä en huomioinut joulukuun bonuksia syyskuussa, mutta jokseenkin vituttaa maksaa 400 euron ylityksen vuoksi 500 kelalle.

Haistaakaa paska koko puulaaki!
 

Hiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti The M
Kelalta tuli kirja koskien opintotukea vuodelta 2002... Voi Vittu!

Oma vikahan tuo osaltaan on, mitä en huomioinut joulukuun bonuksia syyskuussa, mutta jokseenkin vituttaa maksaa 400 euron ylityksen vuoksi 500 kelalle.

Haistaakaa paska koko puulaaki!
1500 euroa perintää täällä. Jos olisin lopettanut koulun tai valmistunut vuoden 2002 aikana en joutuisi maksamaan mitään. Menipä valmistuminen myöhemmälle, joten joudun maksamaan, vaikka tilanne tukien kannalta on ollut aivan sama; mitään en ole saanut kevään 2002 jälkeen. Perseestä.
 

Koala

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ManU, TPS - HIFK 16.03.1999
Mua ei vituta mikään. :D Mä pääsin opiskelemaan historian-kursseja yliopistoon hyvien arvosanojen turvin, vaikka olen lukion ekalla. Tutustumista. Hienoa Turku, hienoa Suomen koulupomot! Ainiin, vituttaapa, joudun polvileikkaukseen.

EDIT: Onko täällä koulutukseltaan toimittajia?
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
VITTU! Vituttaa Jukurit, niiden iänikuinen voittaminen. Tänäänkin ne onnistui vittu kääntämään Jatkoajan itselleen, saatana. K-Vantaa hallitsi koko jatkoajan, voittomaali oli hiuskarvan päässä ja sitten yhtäkkiä pääsee Jukurit kuin varkain 2-1 hyökkäykseen ja bäng! Ei saatana. Vielä yksi peli Mikkelissä Mestiksen Ruotsia vastaan, ja voittoko sieltä kolmannen kerran peräkkäin? Tuskin! Perkele.
 

Alfred

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
VITUN REAALI JA ÄIKKÄ MENI VITUIKS SAATANA!!!

Edit: Jos täällä on porukkaa ylioppilaslautakunnasta, niin turpaan tulee. Vaikka vaan verbaalisesti, mutta tulee kuitenkin.
 
Viimeksi muokattu:
Kaikki muu vituttaa jo valmiiksi, päätäkin särkee ja kun lukon tämäniltainen esitys oli sitä samaa paskaa kuin maanantaina niin ei voi kuin huokaista syvään.
Ennakkoon tasaisin ottelupari, playoffin musta hevonen, ei jumalauta!
 

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
Hyvää yötä HIFK!!!

Munattomat "pojat" saivat minkä ansaitsivat. Tästä parista menee jatkoon JOUKKUE -eli Ilves.

VITUTTAA!!!!
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tällä hetkellä hävettää olla teekkari.

Tai oikeastaan vituttaa muutaman oman opinahjoni edustajan kommentit, joita he julkisesti esittävät eräästä yhteiskunnallisesti melkoisen tärkeästä asiasta. Tämä asia ei koske nykyisiä opiskelijoita, vaan tulevia opsikelijasukupolvia, mutta näemmä suurelta osalta 'meikäläisistä' puuttuu kyky ajatella asiaa niin pitkälle. Eikä myöskään haluta tai viitsitä myöntää sitä tosiseikkaa, että välillisesti me nykyisetkin tulemme tästä asiasta saamaan osamme, kun tulevien alaistemme ja työtovereidemme ammattitaito tulee laskemaan. Siis pahimmassa tapauksessa.

Eniten minua vituttaa kuitenkin, kun eräs normaali-yliopiston opiskelija kirjoittaa erittäin asiallisen, ja meikäläisen näkemyksiä vastaavan viestin, nämä idiootit meikäläiset tuomitsevat kirjoituksen heti sen vuoksi, että kirjoittajan spostissa on teksti uta.fi. Heti käsketään häipyä huutelemaan omalle pihamaalleen.

Kyseessä on siis suunnitelma opintoaikojen rajaamisesta asettamalla yliopistoissa opiskelun maksimirajaksi seitsemän - tai jopa viisi - vuotta.
 

FourForty

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Viestin lähetti Koala
EDIT: Onko täällä koulutukseltaan toimittajia?

Jep. Kysele vaikka yv:llä mitä on mielessä.

Niin iso asia painaa tällä hetkellä, ettei sitä halua levitellä täällä ketjussa. Tuntuu kuitenkin, että elämältä on pohja pois. Onneksi kavereiden ja kesätöiden avulla jaksaa jotenkuten eteenpäin. Ehkä se tästä..
 

Pihvi

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, ÄTPPOMK, Everton FC, Canucks
Vittu! Päivällä kun ajelin duunista himaan niin auto hiipuu ihan yllättäen. Saatana! Viimeksi kun kävi näin huolto maksoi rapeat 200e! Onneksi sain kuitenkin nilkutettua talliin asti, mutta ihan vaan vittuilakseen tallin ovet eivät menneetkään lukkoon vaikka miten paiski ovea kiinni. Olkoot saatana! Eipähän sieltä ehjää autoa ainakaa saa pöllittyä..

Ja minkä helvetin takia lehdissä lukee soittoäänientilausosioissa esim. H.Pakarinen - Summer on '69? Tai Antti Tuisku - I just died on arms tonight? Niidenkö biisejä noi on?!

Minkä helevetin takia sitä piti taas lähteä matsin jälkeen "yhdelle"? Voi vittu! Tässä taas ollaan klo 02! Vittu että oon tyhmä! Vois sanoo et ihan pöytään asti mentiin taas. Normipäiviä, nääs. Paitsi että huomenna duuniin.. Uuh!

Turha edes mainita IFK:ta. Saatanan saatana! Perjantaina pitäis vielä Tampereelle.
 

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
Sairas?, tai mieleltänihän mä olen aina ollut sairas, mutta oikeasti?

Lekurissa maanantaina kun alaselkä vittuillut jo reilu kuukauden ilman mitään fiksua syytä. Kävellessä ja seisoessa asiat on suht. ok, mutta kun istuu vähäksi aikaa, niin ei meinaa sen jälkeen persettä saada penkistä.
Ajattelin ensin, että siitähän tuo, kun vähän on viime aikoina päässyt jäämään liikkuminen vähiin. Näinpä aloitin fillaroimisen ja salilla käymisen, joka on aina jeesannut heti.. Noh, ei auttanut - tosiaan.

Lääkäri siinä sitten aikansa tutki ja alkoi sen jälkeen yllättäen vaikuttaa kovin kiinnostuneelta (yllättäen siksi, että ei siellä yleensä ketään mikään vaivaa muu kuin lomantarve - muk.lukien minä) muista entisistä vammoistani, kolotuksistani jne.
Siinä aikamme sitten turistiin, se kirjoitti sairaslomat ja alkoi sitten ykskaks puhua reumasta jostain ihmeen syystä. No se syy selvisi pian, kun se antoi minulle täydellisenä yllätyksenä lähetteen reumatutkimuksiin sen saitsulapun lantringiksi.
Mä ensijärkytyksessä mietin mielessäni jotain tyyliin; vedä nyt jo vittu ne reumas... mä oon kolmekybänen jätkä ja en sysipaskassa kunnossakaan..

Mutta enhän mä sille mitään tietenkään sanonut.

Kävin siellä kokeissa sitten ja nyt kun on jälkeenpäin kelannut, niin ihan oikeasti kaikki viittaa juuri sinne mistä oli puhetta.
Alkutalvesta oli nilkka ihan rusinana pari päivää. Ajattelin silloin, että fudiksestahan se kun nilkasta on mennyt nivelsiteet pariin kertaan aiemminkin - tosin siitä nilkasta ei kertaakaan ja ei ollut silloinkaan, kun jalka ei missään vaiheessa turvonnut jne. eikä vääntymistäkään ollut tapahtunut, siis ainakaan niin, että olisin itse huomannut ja voin vakuuttaa, että silloin kun ne menee kunnolla, niin sen kyllä huomaa. Tyyliin...räks, AUTS!.. ja eiku keppikävelytreeniä.

Polvet ovat olleet snadisti arkana myöskin, mutta fudiksen piikkiin huoleti heittänyt nämäkin, vaikka kun tarkemmin ajattelee, niin olen tänä talvena pelannut futsal-matseistamme mm.krapuloiden takia about 4.. tekee noin reilu tunnin tehokasta peliaikaa ehkä suunnilleen, kun peliaika on 26min ja vaihdot ovat lätkän tapaan edestakaisin lentäen..
Lisäksi on omalla kohdallani pliisuna pysytellyt ihottuma, joka lääkärin mukaan kuitenkin aiheuttaa reumaa, olipa pliisu tai ei.

Entä jos sittenkin, helvetti. En mä oikeastaan siitä mitään tiedä, mutta ei kuulosta todellakaan sellaiselta, jonka haluaisin ottaa kantooni niin myötä- kuin vastamäessäkin - sillähän on niin ruma nimikin. Olis edes Reija, niin tietäisi edes varmasti olevan tyttö.

Palloko jalkaan.. Vituttaa jo ajatuskin.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös