Vitutusketju

  • 10 555 931
  • 56 140

John Copter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nöyrästi ylimielinen rikollislauma, #9
Jos kyseessä on harrastustoiminta, miksi pelaatte jääkiekkoliiton alaisessa sarjassa? Jos taas yritätte olla jonkin näköisiä urheilijoita, niin sillon se kossupullo odottaa seuraavaan päivään.

Liiton sarjassa siksi että halutaan kunnon pelejä, vaikkakin sarjamaksuun verraten niitä on aivan liian vähän. Liiton sarjassa myöskin siksi että liiton sarjat ajavat edelle kun varataan vuoroja halleista.
Tiedät minut, emme siis tosiaan yritä olla minkäännäköisiä urheilijoita, väitän että sarjan paras maalivahtikin pelaa meillä kentällä jota kautta annetaan tasoitusta muille, ei siinä mielessä että meillä olisi yhtään sen huonompi veska muuten maalissa vaan että normaalisti veskane pelaava jamppa on kentällä tarkoittaa sitä että ei ihan niin tosissaan oteta.

Kuitenkin, se osa meidänkin porukasta joka on sen yhteiskyydin hommanut juhannusbileisiinsä kukin taholleen, maksanut mahdollisen festarilipun tai mökin tms ei varmastikaan näiden karsintojen takia alkaisi muuttamaan suunnitelmiaan.
Varsinkaan kun liitto ei ilmoittanut näitä karsintapäiviä ennen kuin reilu viikko sitten. Painotan edelleen tämä yksi pelipäivä olisi voitu siirtää juhannuksen toiselle puolelle aivan varmasti niin halutessa.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Joskus 1970-luvulla juoppoudesta tuli alkoholismi. Ja silloin se myös kanonisoitiin sairaudeksi. Kilin kellit sanon ma. Nyt alkaa olla siinä ja siinä sekin, onko II-tyypin diabetes sairaus vain sen saaman legitimiteetin takia? Huutavatko seireenit huumaavaa lauluaan: kauniita ovat siitä kärsijät, mitään pahaa eivät ole tehneet? Vai rankataanko se alkoholismin eli juoppouden kanssa samaan kastiin? Tai metabolinen oireyhtymä. Keskivartalon liikakasvu. Siinäkinkö on sairaus? Onhan läskejä ympäri maan, juoneita ja syöneitä. Sellaisia läskejä, jotka ihan itse ovat lusikoineet tai sivistyksellisemmässä tapauksessa haarukoineet makkaraperunat majoneeseineen nieluunsa.

Pitääkö näitä auttaa tuhansilla biljoonilla euroilla vuosittain? Pitääkö veronmaksajien kustantaa rasvaimut? Pitääkö veronmaksajien kustantaa joka saatanan rasvamaksan poisto ja haimansiirto kun Pertti veti sitten viisi kuukautta kirkkaita joka päivä. Vitut, sanon minä. Eikä transseksuaalien sukupuolenvaihdosleikkauksia pitäisi kustantaa valtion rahoilla. Mutta todistettavasti näitäkin tehdään ainakin Tampereella. Jorma kun päättää olla Marjo. Tai Marjo päättää olla Jarmo. Jos tekee mieli vaihtaa hana upotettuun malliin, niin aina on olemassa Viro. Muutama vuosi raksalla ja pienessä yksiössä, niin eiköhän sekin taivas ole auki. Voi v***u joskus voikin vituttaa pientä ihmistä. Mutta älkää tuomitko, olen minä ihan nakit.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Aamu lähti loistavasti liikkeelle, tuli jopa ylimääräistä rahnaa parin pompun kautta tuossa. No, sitten eräs toinen ihminen palauttaa taas tähän paskaan aika rajusti. Voi helvetin vatipää!
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Sieltä se tuli. Pomon ilmoitus, että työt eivät jatku elokuun jälkeen. Olin siihen koittanut jo henkisesti varautua, mutta ihan järjetön vitutus silti, aivan käsittämättömän kova vitutus.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Naapurien tietyt työt, joita joutuu nyt sitten tipoittain tekemään. Vittu ei kiinnosta saatana ajella autolla edestakaisin jonkun pikkujutun takia kun paskiaiset ei saa itteään sitä vertaa liikkeelle, että saisi kerralla tehtyä koko paskan. Saatana!
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Läheisessä kerrostalossa asuu kuulemma joku setä, joka tiputtaa naruun sidotun korin parvekkeeltaan, kun näkee lasten olevan pihalla leikkimässä yksin. Mitään varmuutta siitä, että olisi joku namusetä, ei vielä ole. Voihan se vaikka rotanmyrkyllä päällystettyjä leluja sieltä lasten ihmeteltäväksi tiputella. Mutta eihän tuo nyt normaalilta kuulosta...

Vituttaa huolella, kun on tässä ajateltu 5-vuotiaan piiriä vähän laajentaa. Tottakai on selvää, että "pahoista ihmisistä" kerrotaan tytölle, mutta jotenkin en ollut osannut henkisesti valmistautua, että ihan vielä. Tarkoituksena kun oli aloittaa yksin/ kavereiden kanssa hengailu ihan "omilla pihoilla". No, pitänee heittää koko elämän karu totuus tiskiin jo heti alkuvaiheessa. Vittu.

Mietin sitäkin, pitäisikö ukolle langettaa jonkinlainen ansa, vaikkapa oman lapsen avulla? Kytätä itse jossain pusikossa ja selittää tytölle etukäteen tilanne. Ohjeistaa tyttö menemään katsomaan, mitä korissa on ja itse hyökätä sitten paikalle? Sekin kuulostaa tosi karulta, mutta on kenties ainoa tapa saada selville, mitä siellä korissa oikein on.

Onni onnettomuudessa on se, että kyseinen talo, missä ukko asuu, ei ole ihan meidän lähitalomme. Mutta tytön paras ystävä asuu siinä viereisessä talossa, että pakkohan asiasta on lapsillekin jotenkin kertoa.
 

TF-79

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO. Pekka Virran nakkipiirakat.
Läheisessä kerrostalossa asuu kuulemma joku setä, joka tiputtaa naruun sidotun korin parvekkeeltaan, kun näkee lasten olevan pihalla leikkimässä yksin.

Tekeekö äijä tuota korin laskua aina vain silloin, kun pihalla on lapsia yksinään, ja minkä kokoinen kori on kyseessä? Saattaa toki olla joku pedo, mutta tuli mieleen, että pappa vainaa pissatti kissansa ulos laskemalla korilla alas parvekkeelta.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Vituttaa vähän jokainen asia. Vittu. Muutan saatana johonkin, missä on alimmillaan lämmintä 25 C. Vitun arktinen kotimaa saatana. Ja kaikki muu, siinä sivussa...

edit. Nyt rupesi windowsin pasianssikin vittuilemaan, saatana.
 
Viimeksi muokattu:

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hitto kun toissailtana sain Tallinnassa tyrmäystippoja. Siihen vanhaan ansaan menin. Baarissa naiset lyöttäytyivät seuraan jne. Noh, onneksi kuitenkaan ei käynyt mitään vakavaa, tai mistä mä tiedän mitä tässä tapahtuu kun vieläkin on sekava olo, mutta ei kait tässä varmaankaan lääkäriin tarvitse mennä. Eilen illalla tulin laivalla kotiin.
 

Maximino

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Detroit Red Wings
Pitkä suhde päättyi juuri. Ei tämä elämä muutenkaan ole kovin hyvin meikäläistä potkinut. Listasta saisi pitkän, jos vain jaksaisi kirjoittaa. Itsetuhoisia ajatuksia pyörii jatkuvasti ja välillä pelkään oikeasti jopa toteuttavani ne. Vituttaapa tällainen!
 

J.Petke

Jäsen
Pitkä suhde päättyi juuri. Ei tämä elämä muutenkaan ole kovin hyvin meikäläistä potkinut. Listasta saisi pitkän, jos vain jaksaisi kirjoittaa. Itsetuhoisia ajatuksia pyörii jatkuvasti ja välillä pelkään oikeasti jopa toteuttavani ne. Vituttaapa tällainen!

Olen tässä ollut lähiaikoina ollut yhden vastaavan tapauksen kanssa tekemisissä ja vaikka alku näytti todella synkältä niin nyt ollaan jo paremmalla puolella. Nyt taatusti vaikuttaa siltä, että ei ole mitään tulevaisuutta ja haluaa vaan pois mutta alamäen jälkeen tulee aina ylämäki ja kun saa käsiteltyä noi pahimmat tuntemukset pois niin sen jälkeen voi alkaa se oikea toipuminen. Pitkän suhteen jälkeen monella on täysin samat fiilikset, se on ihan luonnollista. Nyt vaan pitää taistella tää pahin vaihe yli, olla yhteydessä kavereihin ja viettää heidän kanssa aikaa. Yksin kotona pimeässä nuo ajatukset aina herää herkimmin. Nyt pitää löytää elämästä ne asiat mitä varten haluaa selviytyä ja mitä varten sitä on ennen elänyt. Kaverit, perhe ja oma itse, puhu asioista heidän kanssaan sillä vain puhumalla nuo asiat helpottaa. Sitä huomaa nopeasti, että elämässä on monia ihmisiä, ketkä silti välittävät vaikka yksi tärkeä ihminen onkin poissa.

Tiedän, että nämä ovat vaan sanoja mutta näissä on oikeasti totuutta taustalla. Voi tulla päiviä kun on parempi olo ja heti seuraava päivä onkin sitten taas helvetin huono. Se vaan täytyy tiedostaa jotta näin se homma on. Huonoa oloa seuraa hyvä olo, ja sen jälkeen voi taas tulla huono olo. Pitää vaan tietää, että näin käy eikä lannistua nimenomaan sinä huonona päivänä. Tämä jatkoaika voi olla yksi hyvä paikka purkaa huonoa oloa kirjoittamalla. Ja jos tuntuu siltä, että mikään ei auta niin kannattaa oikeasti käydä juttelemassa jonkun ammattilaisen kanssa. Se ei ole heikkouden merkki vaan sen merkki, että on ollut liian vahva liian pitkään.
 

scholl

Jäsen
Vitun kusipää puhuu Eurosportilla Giovane Elberin päälle, muttei Frank Leboeufin, enkä saa sitä vaihdettua, vaikka kelaan kaikki eri äänet. Tulee vaihtoehdoksi suomi, ruotsi, norja ja tanska vain. Vittu millä sen mulkun saa hiljaiseksi. Oli sama eilen illalla. Mä soitan huomenna Pariisiin ja vaadin, ettei Elberin puhetta enää terrorisoida.
 
Tämä jatkoaika voi olla yksi hyvä paikka purkaa huonoa oloa kirjoittamalla.

Tästä en voisi olla enempää samaa mieltä. Voin kertoa täysin rehellisesti, että kirjoittelen tänne asioistani enemmän kuin puhun ääneen. Koska ei ole oikeastaan ketään kenelle voisi puhua, niin kuin olen jossain toisessakin ketjussa maininnut. Perheelle ei jaksa enää avautua, kun ei kiinnosta niin sitten ei kiinnosta. Olemattomille kamuille on turha yrittää jutella, kun niitä sellaisia tosikavereita ei vaan ole yhtään. Ja ihmetellä täytyy, miten ne pystyvät muka tilanteen pelastamaan, ei mitenkään. Kaikki on kuitenkin kiinni omasta itsestään, että uskaltaako ja onko motivaatiota tehdä "sellainen" ja "sellainen" ratkaisu elämässä. Jos ei ole, niin huonoilla rajoilla liikutaan vielä joku päivä, perkele. Ja juuri kun otitte esille taas nuo naiset, niin... sellainen olisi kyllä ihan saatavilla, MUTTA... En jatka tästä enempää. Tuo mutta-sana on vaan kaikessa aika yleinen, kun mietin omaa elämääni.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Vitun kusipää puhuu Eurosportilla Giovane Elberin päälle, muttei Frank Leboeufin, enkä saa sitä vaihdettua, vaikka kelaan kaikki eri äänet. Tulee vaihtoehdoksi suomi, ruotsi, norja ja tanska vain. Vittu millä sen mulkun saa hiljaiseksi. Oli sama eilen illalla. Mä soitan huomenna Pariisiin ja vaadin, ettei Elberin puhetta enää terrorisoida.
Valkkaat boksista sen äänen, mitä haluat kuunnella. Sen jälkeen otat telkkarin kapulan käteen ja otat sen kaksikielisyyden pois (symboli lienee I/II), kielivalinnasta riippuen joko L+L tai R+R. Ainakin mulla Toppari haluaa puskea telkkariin molemmat äänet samaan aikaan. Itse asiassa se taisi lopettaa sen tässä loppukeväästä. Eniwei, tuota piti tehdä nimenomaan Eurosportille.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Sikäli erikoinen tilanne minulle, ettei varsinaisesti tällä hetkellä uskomattomasti vituta, vaikka helvetin pitkä työpäivä onkin edessä.

Se tosin lähinnä hämmästyttää ja jokseenkin vituttaakin, että miten Hollannin pelit on lähes järjestään aikaisin? Huomenna tulee sentään peli illalla, mutta taas mahdollinen jatkopeli pelataan tietenkin saatana klo 17. On se nyt kumma perkele!
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Näin eilen systerin ensimmäisen kerran kolmeen vuoteen. Alkoi heti vituttamaan.
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Meille tuli Toukokuussa lappu, että pyörävarastossa olevat pyörät pitää olla kuun loppuun mennessä merkittynä, merkkaamattomat (=käyttämättömät) pyörät heitetään pois sieltä. Vielä tähänkään päivään mennessä sieltä ei ole viety mitään pois, mutta eilen oli varastoon ilmestynyt lappu, missä luki että viimeinen päivä alkaa olla käsillä, pyörät pitää olla merkattuna 30.6 mennessä. Eli olen pitänyt sitä lappua pyörässäni kuukauden turhaan. On meinaan ärsyttävää aina pyöräileen lähtiessä ottaa se lappu irti satulasta ja taas takaisin tullessa liimata se kiinni.

Jos tuon jälkeen varastoa ei tyhjennetä, niin heitän kaikki merkkaamattomat pyörät siihen pihaan. Taloyhtiö saa ne sitten siitä kerättyä helpommin.
 

Hiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eli olen pitänyt sitä lappua pyörässäni kuukauden turhaan. On meinaan ärsyttävää aina pyöräileen lähtiessä ottaa se lappu irti satulasta ja taas takaisin tullessa liimata se kiinni.
Laita asiaa hoitavalle taholle palautetta, että kääntävät tuon asian toisinpäin ja käyvät itse merkitsemässä kellarin kaikki fillarit lapuilla ja jokainen voi kellarissa käydessään repäistä omastaan lapun pois. Eipähän tarvitsisi kuukausitolkulla pitää sitä lappua turhan takia paikallaan.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Molemmat on paikalla, eikä tuo pulska nyt niin vituta, lähinnä aiheuttaa hämmentävää inhoa/huvitusta. Pomon seuraa osaan ovelasti välttää ja yleistä hälinää torjun kuuntelemalla youtubesta musiikkia kuulokkeet päässä. Ihmiset luulevat, että olen vain valmiudessa vastaamaan puhelimeen, idiootit.

Vituttaa, että ehdin alkoon vasta perjantai aamuna.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hivenen nyt vituttaa tämä jatkuva saamattomuus. Enkä nyt tarkoita millään muotoa seksiä, sitä kyllä saan ihan riittävästi. Ulkona on kaunis ilma, mutta mun pitäisi siivota. Ja koska mun pitää siivota, mä en voi lähteä ulos. Mutta mä en saa aikaiseksi siivotakaan. Tai sain mä sen verran aikaiseksi, että muuttelin kalusteiden paikkoja makkarissa. Eikä edes näytä kovin hyvältä. Mutta enää en viitsi siirtää entiselleen. Vituttaa pari pahvilaatikkoa, jotka lojuu nurkissa. Toisessa on miehelle "tärkeitä" kansioita, toisessa vanhoja VHS:iä. Kellariin ei mahdu, eikä poiskaan voi muka heittää. Piti järjestää niille tilaa makkarista, mutta niin, ettei nyt heti silmään pistä.

Aika menee siis kaikkeen täysin epäolennaiseen. Nytkin jumitan tässä ja pidän "lakisääteisen" kahvitauon. Sitten mua vituttaa kaikki lattialla lojuvat lasten lelut ja tilpehöörit! Onko vittumaisempaa kuin astua jonkun Legon tai jonkun perkeleen Petshopin päälle. Eilen sain hirveät sykärit ja meinasin heittää Legot kunnolla seinään. Lapset pelästyivät ja alkoivat itkeä. Mutta sen sijaan, että olisivat kantaneet rojunsa leikkihuoneeseen, toivat lisää kamaa olkkariin. Vittu. Vittu, kun eivät tottele. Ja vittu kun ei itse jaksa koko ajan muistuttaa.

Vittu, miten turhia vitutuksen aiheita. Sori.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös