Vitutusketju

  • 10 561 874
  • 56 142

J.Petke

Jäsen
Vituttaa kun pomo yrittää nyt vääntää kesälomaani alkamaan viikkoa aiemmin kun asia ei kuitenkaan vaikuta yhtään mihinkään koko työpaikassa. Keskustelu on termi mitä hän ei tunne ja selityksiä löytyy varmasti niin paljon kun hän vaan jaksaa keksiä.

Mies joka ei oikeasti ole edes pomo vaan ihminen joka istuu kopissaan tekemättä mitään. Odottelee eläkepäiviä ja yrittää tehdä asioita hankalaksi.
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Jossain syövereissä tälle asialle on varmaan oma ketjunsakin, jaksa ruveta hakemaan kun ei hakukaan asiallisella hakusanalla sopivaa löytänyt.

Onkohan saatu kahdeksan asunnon rappuun kyttäysmajuri? Naapuriin muutti 3kk. sitten vanhempi naisihminen ja tänään tuli heippalappu. Hänen mukaansa paiskomme asunnon ulko-ovea. Siitä tiedän kolmen kuukauden asumisen kun itse sen mainitsi, muuten en muistaisi. Kyllä täällä rapussa ovi paukkuu mutta sepä tulee useimmiten yläkerrasta tai tuosta vastapäätä kun siellä ensin puhutaan isoilla kirjaimilla ja toinen lähtee jäähdyttelemään, tavaroitakin paiskotaan ja muuta mesoamista. Ei sitä alakerran päiväkodin äänet sitten häiritse? Siellä sitä meteliä piisaa. Itseäni ei häiritse lasten ilakointi ja välillä itku.

Ottaisi saatanan mamma äänen aiheuttajasta selvää ennen kuin tulee avautumaan. Huomenna kun lähden illasta kiekkoa pelaamaan, tekisi mieli paiskata ovi niin kovaa kiinni kun kädestä lähtee, oppisi tuntemaan äänen tuleeko se naapurin ovesta vai yläkerrasta.

PS. Kirjoitin tämän hyvin hiljaa ettei kultakorva häiriinny.
 

Ketunkolo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Chelsea FC
Vituttaa oma ajattelemattomuus.

Äitee käski kattoa hellan päällä lämmenneitä perunoita, että vääntäisin kutoselta neloselle jossain vaiheessa. No, eikös ne sitten unohtunut sinne. Eikä siinä vielä kaikki. Cookmaisen aivopierun takia menin laskemaan tulikuuman kattilan keittiön pöydälle, jolloin se poltti siihen rinkulan muistomerkiksi.

Ja sekin vituttaa, että viimeiset käteiset meni helvetin turhaan oppikirjaan. Nekin rahat olisi voinut käyttää vaikka farkkuihin tai muuhun hyödylliseen.

Vittu että vituttaa helvetin vittu!
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Vituttaa naiset lastenvaunujen kanssa. Mikä ihme siinä on, että kun se pikku mussukka siellä vaunussa on, ja kaupungilla mennään, ettei mikään saisi olla heidän reitillään. He eivät osaa väistää ketään, vaunut saa jättää keskelle kulkuväylää, he ja vain he ovat liikkeellä olevista ihmisistä ainoat ketkä ovat olemassa. Onko lastenvaunuja työntävällä naisella oikeus olla täysi moukka?
En tykkää itsekään siitä, että vaunuilla blokataan kulkureitit jättämällä ne ahtaisiin paikkoihin, mutta tuosta väistämisestä on sanottava sen verran, että kai terveen ja yksin liikkeellä olevan ihmisen on helpompi väistää jengiä kuin sen rattaita työntävän. En nyt tiedä, millaisia puskuja olette saaneet äideiltä vaunuineen, mutta ei kai ne päälle kuitenkaan tule. Jos kohtaan rattaiden kanssa perusjampan, toki yritän väistää tilanteen mukaan, mutta en oleta todellakaan, että se olen minä, joka lähtee loikkimaan ympäri katuja. Sama toisinpäin, minä väistä rullatuoleja, rattaita tai vaikka ostoskärryjä yksin liikkuessani.
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
En tykkää itsekään siitä, että vaunuilla blokataan kulkureitit jättämällä ne ahtaisiin paikkoihin, mutta tuosta väistämisestä on sanottava sen verran, että kai terveen ja yksin liikkeellä olevan ihmisen on helpompi väistää jengiä kuin sen rattaita työntävän.
Silloin vuosia sitten kun viimeksi rattaita työntelin minua vitutti ankarasti se, että ihmisillä oli jonkinlainen harhakuvitelma siitä että tollanen iso teutonia liikkuisi jotenkin ihmeellisellä tavalla sivusuunnassa ja niiden kanssa on ketterä tehdä väistöliikkeitä. No ei liiku. Mutta turojen on pakko ryysiä ja tungeksia ja sitten mulkoillaan kun ei jumalauta mahdu kun on isot vaunut tuossa. No eipä mahdu, mitäpä jos vaikka ihan kiertäisit muutaman askeleen?
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Silloin vuosia sitten kun viimeksi rattaita työntelin minua vitutti ankarasti se, että ihmisillä oli jonkinlainen harhakuvitelma siitä että tollanen iso teutonia liikkuisi jotenkin ihmeellisellä tavalla sivusuunnassa ja niiden kanssa on ketterä tehdä väistöliikkeitä. No ei liiku.
Oman empiirisen tutkimukseni mukaan nuo eivät liiku sivusuunnassa, koska sinne ei mahdu. Niitä on tyypillisesti kaksi rinnakkain, työntelijöinä kaksi kälättävää akkaa, joita ei väistäminen voisi vähempää kiinnostaa.
 

.jarska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata
Itse kohteliaasti kyllä väistän, jos yksi hyökkäysvaunu tulee kohti, eihän tuo nyt mitään. Itsepähän ovat ongelman itselleen aiheuttaneet.
Oman empiirisen tutkimukseni mukaan nuo eivät liiku sivusuunnassa, koska sinne ei mahdu. Niitä on tyypillisesti kaksi rinnakkain, työntelijöinä kaksi kälättävää akkaa, joita ei väistäminen voisi vähempää kiinnostaa.
Mutta tosiaan nämä parittain liikkuvat hyökkäysvaunut. Onko se nyt helvetin vaikea ymmärtää, että niitä samoja kävelyteitä yrittävät kävellä ihmiset joilla voi olla jonnekin vähän kiirekin ja ohittaminen olisi mukavaa.

Mulla ei ole mitään lapsia eikä heidän vanhempia vastaan, mutta tarviiko niistä vaipanvaihdoista jauhaa ruuhka-aikoihin keskustassa kovaan ääneen samalla kun hyökkäysvaunuilla "liikutaan" pareittain nopeudella 3km/h? Ja auta armias jos erehdyt edes vilkaisemaan kyseistä toimintaa nokanvartta pitkin, kyllä tulee pelautetta.

Lisäksi vituttaa lastenvaunuissa ne helvetin rekisterikilvet. Edelleen. Oikeastaan ne enemmänkin huvittavat. Vitutus on lähinnä sellaista myötävitutusta sitä muksua kohtaan kun se joskus ymmärtää millaisia idiootteja sen vanhemmat ovat/olivat. Aina repeilyttää kun näkee jonku 18v pissiksen työntelemässä yksin vaunuja ja rekisterikilvessä syntymäaika ja nimi, yleensä vielä joku Marcelo-Xavier. Ei helvetti sentään...
 

Setit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Washington Capitals
Vituttaa ihmiset jotka esittävät oman mielipiteensä, mutta kun sanon omani joka on täysin heidän sanomaansa vastaan niin sitä pitää alkaa myötäilemään. Ei kaikkien tarvitse olla asioista samaa mieltä.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Tällä hetkellä vituttaa oma eukko. Onko sitä pakko kaataa koko likasankoa mun niskaan, jos minulla ei ole asian kanssa mitään tekemistä. Pilasi tosi hyvin tämänkin päivän taas. Vittu.
 

roctum

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Telkkarissa eläinaktvisteja, hyi saatana. Kaikki kettutytöt ja muut hihhulit hirteen.
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Mulla ei ole mitään lapsia eikä heidän vanhempia vastaan, mutta tarviiko niistä vaipanvaihdoista jauhaa ruuhka-aikoihin keskustassa kovaan ääneen samalla kun hyökkäysvaunuilla "liikutaan" pareittain nopeudella 3km/h? Ja auta armias jos erehdyt edes vilkaisemaan kyseistä toimintaa nokanvartta pitkin, kyllä tulee pelautetta.
Paras vaihtoehto on tietysti tulla ruokaravintolaan keskustelemaan kovaan ääneen keisarinleikkauksista ja muista synnyttämisen vaikeuksista. Ja helvetin kovaan ääneen tietysti, että varmasti koko ravintola tietää miten se Mika-Tuulikki ei meinannut sieltä pillusta mahtua ulos. Kai osalla naisista tuhoutuu synnyttäessä valtaosa aivosoluista samalla.

Toinen mikä vituttaa on se lasten imettäminen ravintolassa. On joo ihan luonnollinen juttu ja sen kanssa ollaan sinut, mutta kun ei ne naapuripöydät välttämättä halua katella sun riipputissejäs ja sitä luonnollista tapahtumaa. Menkää vaikka vessaan syöttämään sitä kakaraa. Ja pitääkö sitä koliikkivauvaa muutenkaan raahata ravintolaan? Kyllä se kerkeää vielä käymään ihan riittävästi, uskokaa pois.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Vituttaa ihmiset jotka esittävät oman mielipiteensä, mutta kun sanon omani joka on täysin heidän sanomaansa vastaan niin sitä pitää alkaa myötäilemään. Ei kaikkien tarvitse olla asioista samaa mieltä.

Täysin samaa mieltä. Lisättynä vielä se, että joillakin on kaiken kukkuraksi tiettyjä henkilöjä, jotka jotain sanoessaan edustavat automaattisesti sitä the totuutta.
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Riuhdoin eilen salilla vähän liikaa ja nyt on alaselästä yksi nikama kohtuullisen kipeä. Helvetti, toivottavasti lähtee ajan myötä. (Ja lyhyen ajan)
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Ja pitääkö sitä koliikkivauvaa muutenkaan raahata ravintolaan? Kyllä se kerkeää vielä käymään ihan riittävästi, uskokaa pois.
Vauva varmasti ehtii, mutta nuo äidit kyllä sekoavat jos ovat vaan kotona hoitamassa lasta. Noista keisarinleikkaus- ym. synnytyskeskusteluista samaa mieltä. Ei ole kivaa kuunneltavaa ollenkaan.

Mutta jos minua joku vituttaa niin lapsille lässyttäminen. Mikä helvetti siinä on ettei kakaroille voi puhua niin kuin ihmisille yleensäkin puhutaan? Tietysti jos lässyttää aina ja kaikille niin mikäs siinä sitten.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Kai osalla naisista tuhoutuu synnyttäessä valtaosa aivosoluista samalla.
En usko. Luulen, että suurin osa näistä tyypeistä kojeltaisi lapsettomana jostain muista suurin piirtein yhtä siisteistä aiheista kovaan ääneen julkisilla paikoilla. Ja löytyyhän näitä tapauksia myös sinkkumiehistä.

Toinen mikä vituttaa on se lasten imettäminen ravintolassa. On joo ihan luonnollinen juttu ja sen kanssa ollaan sinut, mutta kun ei ne naapuripöydät välttämättä halua katella sun riipputissejäs ja sitä luonnollista tapahtumaa.
Niin, itse en ole ollut koskaan paikalla, kun tuota tapahtumaa olisi jotenkin velvoitettu katsomaan. Muutaman kerran olen havainnut, että joku on jossain Rossossa tai Abc:n ravontolapuolella imettänyt lastaan, mutta enpä juuri ole halunnut sitä katsoa sen kummemmin ja toisaalta, eipä niissä juuri ole katsottavaakaan, kun suurin osa kuitenkin suoriutuu tuosta toimituksesta varsin huomaamatta.
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Vituttaa koirat, äidit, lastenvaunut, vanhat ihmiset ja turhista valittajat. Seuraavaksi jonossa ovat odottamassa prätkät ja puistossa dokaajat sekä tietysti naapuri(t).
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Unohdit koiranpaskan ja Jatkoajan nykyisen tason.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Unohdit koiranpaskan ja Jatkoajan nykyisen tason.
Mitä vikaa koiranpaskan nykytasossa on? Liikaa kuitua?

Vituttaa olla duunissa. Huominen palkkapäivä helpottaa hiukan oloa, vaikken mä vissiin sitäkään rahaa oikeasti ansaitsisi. Vitun välii, se laitetaan menemään sen siliän tien.
 

hemppo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Vituttaa, kun keskustelut päätyvät paskaan. Taidan haistattaa pomolle paskat ja lähteä himaan paskalle.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Aivan helvetin yksinkertainen lasku matematiikassa ja jostain syystä en helvetti saa laskimella sitä laskettua siten, kuin vastauksessa on. Tunnin väkertämisen jälkeen olen jo valmis lopettamaan koko vitun kurssin.
 

choose_life

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Vauva varmasti ehtii, mutta nuo äidit kyllä sekoavat jos ovat vaan kotona hoitamassa lasta.
Mutta jos minua joku vituttaa niin lapsille lässyttäminen. Mikä helvetti siinä on ettei kakaroille voi puhua niin kuin ihmisille yleensäkin puhutaan? Tietysti jos lässyttää aina ja kaikille niin mikäs siinä sitten.

Jep, kuten tuli jo sanottua, kukaan ei oleta että pienten lasten äidit (tai isät) kökkivät vuosia kotona sekoamassa. Eli muu ei vituta kuin luulo, että lastenvaunujen/lasten kanssa liikkuminen oikeuttaa terrorisoimaan kaikkia muita ihmisiä. Ja jatkuva lässytys tuskin on kivaa lapsestakaan, siis sitten kun se jotain alkaa tajuta.
Vittu, taas kaksi kokousta tänään. Toinen onneksi epämuodollinen ja voi olla jopa ihan kiinnostavaa asiaa, mutta ei silti jaksaisi istumista.
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Niin, itse en ole ollut koskaan paikalla, kun tuota tapahtumaa olisi jotenkin velvoitettu katsomaan. Muutaman kerran olen havainnut, että joku on jossain Rossossa tai Abc:n ravontolapuolella imettänyt lastaan, mutta enpä juuri ole halunnut sitä katsoa sen kummemmin ja toisaalta, eipä niissä juuri ole katsottavaakaan, kun suurin osa kuitenkin suoriutuu tuosta toimituksesta varsin huomaamatta.

Osa tietysti osaa senkin tehdä huomaamatta, mutta tietenkään kaikilla ei siihen taito ja tyyli riitä, vaan se koko tissi kiskaistaan siihen paidan päälle ja lapsi syömään. Kummasti se vaikka ravintolassa paistaa silmään viereisestä pöydästä, vaikka ei asiaa sen kummemmin seuraisikaan. Mun mielestä silti ravintolat on väärä paikka imettämiselle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös