Oikein mukavaa maanantaita kaikille. Kello on vittu kymmentä yli seitsemän, ja minä vietän ansaittuja vapaita. Lauantai-illasta asti on ollut kurkku kipeänä, lämpö nousussa ja suussa roikkuvat risat turvonneet aivan luonnottoman kokoiseksi. Jogurtti menee juuri ja juuri alas, mikään sitä kiinteämpi ei. Loistavaa. Noh, niinhän jotkut väittää, että kunnon duunarit sairastaa vapailla/lomilla.
Vituttaa myös, ettei tietyille ihmisille mene jumalauta perille, ettei kiinnosta. Ei sitten niin millään tavalla, mutta silti viimeksi lauantaina 8 puhelua ja 8 viestiä illan aikana. En vastannut mitään, koska luulisi kovimmankin luupään ymmärtävän, ettei kiinnosta.
Olen sanonut tämän jo aiemmin kyseiselle neidille, että jättää minut rauhaan, mutta ei saatana mene jakeluun. Alkaa tosissaan vituttaa, kun saa laittaa kännykän joko äänettömälle, jottei se häiritse tai sitten kokonaan pois päältä.
Minulla on jo tyttöystävä ja hän riittää mulle vallan mainiosti ja vaikka ei olisikaan, niin tätä toista akkaa en edes harkitsisi.
Puhelinnumeroa en viitsisi alkaa vaihtamaan, mutta jos tämä urpoilu jatkuu niin vaihtoehdot ovat hyvin vähissä.
Kiitos.