Mainos

Vitutusketju

• 10 702 256
  • 56 253

Mack

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vituttaa että lätkämaailmassa on niin paljon herkkähipiäisiä silkkiperseitä!!

Hardy Nilsson sanoo rumasti...no loukkaannutaan, ku Hardy oli niin ilkeä...

Ja P-Amerikka(nimenomaan Kanada)jääkiekon mekka...Ottawan Alfredsson vähän pilailee Sundinin mailanheitosta niin herkkä Toronton yleisö ja Toronton koko herkkä joukkue loukkaantuu, no voi...

Ja joskus edelliskaudella I.Kovalchuk kävi vittuilemassa Edmontonin aition edessä tehtyään voittomaalin joukkuekaverin mailalla. Iljan oma maila oli mitattu Edmonton-koutsi Lowen toimesta ja Ilja joutui jäähylle. No mies rankaisi ja kävi vähän kuittaamassa. No Lowe ja koko Edmontonin porukka uhkaili matsin jälkeen että tuollainen epäkunnioitus vastustajaa kohtaan vielä kostetaan...näin sanoo aito p-amerikkalainen ex-jääkiekkoilija ja nykyinen koutsi...joka mittauttelee vastustajan mailoja...

Vitun neidit!!

MACK

kakkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Nikke:
mulla oli ilmeisesti samanlainen tilanne kun sulla? Tein kuitenkin valituksen Kelalle eikä mun tarvinnut maksaa takaisin.

Mun case oli semmonen että mun piti valmistua keväällä 2000. No,kurssit oli suoritettu about huhtikuussa jolloin opiskelu käytännössä loppui. Maaliskuussa nostin vielä opintotukea mutta sen jälkeen en,koska huhtikuun alusta olin kokopäivätöissä. Papereiden ulos saaminen venyi (inssityön takia) syyskuun alkuun joten olin "opiskelija" siihen asti. No,tulorajat ylittyivät koko vuoden ajalta komeasti (ensimmäisinä kuukausina en ollut kokopäivä töissä) ja mun olis pitäny maksaa kaikki takaisin jota olin saanut (siis opinto- ja asumistuki tammi-maaliskuu). Tein valituksen jossa selvitin yllä olevat asiat ja ei tarvinnut maksaa mitään.

En oo aivan varma sun tapauksesta (koska en näistä mitään tajua) mutta ei siinä menetä mitään jos tekee valituksen. Itse "säästin" jotain 7000mk kun tein valituksen (en tiedä oliko mun homma selkeä ettei tarvi maksaa mutta kyllä hieman pelotti kun avasin päätöskuorta..).

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Vituttaa taas kerran Jokerit. Näyttävät taas penailevan mahdollisuuden hienoon vierasvoittoon. Kolmas erä jäljellä, mutta koska tunnen Jokerit aika hyvin, luulen ettei tänä iltana Tampereella nähdä yhtään Jokereiden tekemää maalia. Toivottavasti olen väärässä, vittu!

AnaMasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahko
Ei ei ei voi olla totta. Piti kuunnella Tappara-Jokerit 3. erä Cityltä, mutta ei ei eikös siellä ole itse Lindegren yrittämässä koostaa kokonaisia lauseita.

"Nurmi...(10sek)....lähtee hyökkäykseen... minuutti tasan...(5sek)...nyt rangaistusta jäljellä.. ja sitten..(3sek)..siinä kaatuu Clarke..(15sek)...näin vaihdetaan siinä pelaajia"

Ei pysty kuuntelemaan. Jos joku tuttuni puhuisi noin, niin passittaisin oitis lääkäriin.

Walton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Jumalauta, olin paremman puoliskoni kanssa menossa meille kuuluvalle taloyhtiön saunavuorolle klo 21.00.
Sielläpä naapurin isäntä pesi vaimonsa selkää kaikessa rauhassa meidän vuorollamme.

Aloin sitten tutkimaan saunavuorolistaa, josta selvisi että heillä oli tosiaan vuoro meidän ajallamme. Meidät oltiin kylmästi heitetty pois koko listasta.

Enpä toisaalta ihmettele, kyseessä on sentään talon kärttyisin nainen. Hän on varmaan naputtanut riittävän kauan että sai ko. vuoron ja meidät pois listasta.
Olemme muuten maksaneet tammikuun saunavuorot.

Vitutttaa.

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
Viestin lähetti Ikijokeri
Sama. Valitettavasti nyt se pahin hössötys vasta alkaa, kun voittaja selviää...

Sama juttu.Joka vitun päivä tällä viikolla on joku idolssi ollut lööpeissä.

Kapo 00

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Meikäläisen Pleikkari näyttää sanovan kohta työsopimuksensa irti, levyissä ei ole naarmuja mutta siitä huolimatta joissakin levyissä: "Disc read error" tai kuten yhdessä leffassa alkuvalikon jälkeen: "Unable to read disc"
Siinä alkaa tosiaan V-käyrä nousemaan kun joutuu 50 kertaa resetoimaan laitteen että aivan uusi peli suostuu toimimaan.

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
Minunkin pleikkari temppuilee. Ainoastaan Colin McRae 2004 toimii täydellisesti, muut pelit ja DVD:t eivät toimi, tai toimivat mutta valikoissa ei pysty liikkumaan.

Axel K.

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viestin lähetti Kapo00
Meikäläisen Pleikkari näyttää sanovan kohta työsopimuksensa irti, levyissä ei ole naarmuja mutta siitä huolimatta joissakin levyissä: "Disc read error" tai kuten yhdessä leffassa alkuvalikon jälkeen: "Unable to read disc"
Siinä alkaa tosiaan V-käyrä nousemaan kun joutuu 50 kertaa resetoimaan laitteen että aivan uusi peli suostuu toimimaan.

Tämä ei sitten ole vittuilua, vaan oikea kysymys: Oletko varma, ettei soittimen DVD asema ole likainen (se laaserin linssi)? CD-soitin on temppuillut joskus samoin kuin kavereiden cd-rom-asemat ja puhdistus on lähes aina auttanut, jos soitin ei ole voinut lukea levyä.

Ai niin, mua ei vituta mikään. Tai no se, että täytysi mennä salille, mutta ei jaksaisi.

Ollius

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Osuuspankki perhana! Ajattelinpa käydä siirtämässä opintolainasta hieman rahaa tilille, niin sepä pirulainen väittää, ettei sinulla ole opintolainaa mistä nostaa. Jumanklavita! Ja palvelupuhelimessahan ei vahingossakaan ole enää tähän aikaan elävää ihmistä paikalla. Ystävällinen "puhuva pää" siellä kertoo, että palvelemme arkisin blaa blaa blaa. Suat-ana. Onneksi varauduin iltaan ottamalla puolikkaan mäyräkoiran kaupasta "ihan vaan varmuuden vuoksi", jos sattuisi maistumaan. No kyllä nyt maistuu.

Ja nyt jo pelottaa tuo huominen tv-peli. Onneksi nuo A-junnarit sentään selättivät pelikaanit, otetaan yksi sille.

Ja edelleenkin toivoisin, että olisi joku päivä asiaa tuonne onnellisuusketjuun.

Helv-ittu!

Unohtui vielä lisätä tuo idols-touhu. Ei helvata. Ollaan olevinaan niin tylyjä, niin saadaan lehdistä hieman palstatilaa. Ja kuusi miljoonaa katsojaa. Odotettavissa levykauppoihin lähiaikoina todellisia hittilevyja. Ja ne p-keleet vielä sitten myy aivan s-tanasti.

Viimeksi muokattu:

Doctor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida, Newcastle
Asepalveukseen astuminen(12.01.2004) lähenee aika vinhaa vauhtia ja samaan aikaan vitutus sitä kohtaan suurenee aivan järkyttävästi! En pysty sanoin kuvaamaan vitutukseni tasoa!

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
vituttaa se kun ei nähdä tyttöystävän kans niin usein tällä hetkellä. Itselle paljon töitä ja samoin tyttöystävällä. Sit sillä vielä koulua siihen päälle. Tenttejä paljon jne. Eikä tunnu aikaa riittävän yhteiseen aikaan vaikka mitenpäin kalenteria katsoisi.

No jospa se tästä mutta vituttaa silti.

Ice Hockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Viestin lähetti Doctor
Asepalveukseen astuminen(12.01.2004) lähenee aika vinhaa vauhtia ja samaan aikaan vitutus sitä kohtaan suurenee aivan järkyttävästi! En pysty sanoin kuvaamaan vitutukseni tasoa!

Ei voi sanoa muuta kuin, että hajoa aamuihis =). Itse pääsin sieltä 9.1.2004 pois sieltä.

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Viestin lähetti Doctor

Intti on ihan hauska paikka. Jos laskee pois kusipää alikessut ja koksut. Vittumaiset leirit joilla ei saa nukkua. Joukkueen/ryhmän pakollinen töhö jonka takia saa aina tehä extraa. Gines viikonloput. Perkeleen pieni päiväraha.
No noita pointteja lukuun ottamatta intti on ihan hauska paikka.

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
I/04 ei kotiudu koskaan...

Tänään palvelukseen astuville kyseinen väittämä (vai totuus?) käy varmasti tutuksi kaapin ovesta ja vessan seiniltä. Mutta älkää niistä kirjoituksista välittäkö, asioiden mennessä hyvin kaikki on jo vuoden päästä ohi.
Vekaranjärvelle menijät, kumartakaa aina 1. TasPtr:n kohdalla. Eräskin legenda on palvellut siellä kuluvan vuosituhannen alkuaikoina.

Ja vituttaahan minuakin, ei täällä turhaan sentään leukaa loksuteta. Nimittäin 20 euroa hävisi johonkin tämän illan aikana. Onko joku vienyt multa 20 effenbergiä? Olisi niille käyttöäkin löytynyt.

jake

Jäsen
Suosikkijoukkue
hifk
Viestin lähetti Parker27
vituttaa se kun ei nähdä tyttöystävän kans niin usein tällä hetkellä.

Sama asia ottaa itseäni päähän. Tarkemmin sanoen tyttöystäväni on kahden viikon työmatkalla. Toisaalta, kun tietää mitä tapahtuu, kun hän saapuu sieltä takaisin, niin vitutus lievenee. Mutta pitkä on odottavan aika, kuitenkin.

Taskulamppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ei tätä v****sen määrää voi sanoin kuvailla. Kaikki asiat potuttaa mut erityisesti naiset ja ihmissuhteet yleensäkkin.

Sparrow

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti Doctor

Otan osaa, nimimerkillä "kesäkuussa 2000 kotiutunut 6 kk:n kovaksikeitetty korppi". Vitutus ei ollut aikoinaan ihan pientä minullakaan, mutta seuraava seikka on fakta: jos inttiin lähtee alun perin "vittu tää on perseestä, loppuis jo saatana"-asenteella, tulee palvelusajasta todella pitkä. "Oikein" suhtautumalla pärjää paljon paremmin. Yrittää nauttia jokaisesta lomasta täysillä ja alikkien simp...hyppyyttäessä eestaas ajattelee vain "kestetään nyt tää homma, kyllä se siitä sitten ohi on". Metsässä kannattaa iloita niistä harvoista nukkumishetkistä ja Mars-suklaapatukoista. Niin, ja siitä kovassa pakkasessa jäätyneestä ruoasta. (hymiö)

Metsässä ollessa kannattaa myös nauttia esim. auringonnoususta kesäaikana. Ei muista paljon hienompia hetkiä kuin Lapin metsä n. kello 3 aamuyöllä. Aurinko nousee ja kohta pääsee nukkumaan.

Noh, yrittäkää kaikki mortit edes löytää jotain positiivista jokaisesta inttipäivästä. You might just live through the day.

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Grr. Suomen kielen raiskaaminen vituttaa! Ei siinä mitään jos joku ei oikeasti osaa kirjoittaa, mutta ihan varmasti jokainen tietää että suomen kielessä ei ole sanaa centteri. Onko se jotenkin hienoa tunkea englantia joka paikkaan vai miksi jotkut tuolla SM-liigapuolella niin tekevät? Sentteri! Sentteri!

Ice Hockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Viestin lähetti Sparrow
Metsässä kannattaa iloita niistä harvoista nukkumishetkistä ja Mars-suklaapatukoista. Niin, ja siitä kovassa pakkasessa jäätyneestä ruoasta. (hymiö)

Joo nimenomaan se pienikin määrä unta oli todella juhlaa leireillä. No onneks se on ohi.

Svante

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, FC Bayern
Viestin lähetti Gellner
Grr. Suomen kielen raiskaaminen vituttaa! Ei siinä mitään jos joku ei oikeasti osaa kirjoittaa, mutta ihan varmasti jokainen tietää että suomen kielessä ei ole sanaa centteri. Onko se jotenkin hienoa tunkea englantia joka paikkaan vai miksi jotkut tuolla SM-liigapuolella niin tekevät? Sentteri! Sentteri!

Grrrrr... itsellesi vaan. Minä laitan hieman svenskaa mukaan, jolloin saamme cen(t)terin (svenska = center, inte senter). ;-)

Minua potuttaa juuri nyt se, että minun vanha äitini (75 v.) suuttui sisarelleen (72 v.) eilen ja rupesi mättää sitä kunnolla.
Suuttumus sai alkunsa kun tätini väitti, ettei hän ollut nähnyt joitakin äitini valokuvia aikaisemmin. Äitini oli tieteenkin eri mieltä ja riita oli jo selvä. Voi pirulauta kun ihmiset haastavat riita mitättömistä asioista. Pitkä mykkäkoulu odottaa tätiäni.

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Svante
Grrrrr... itsellesi vaan. Minä laitan hieman svenskaa mukaan, jolloin saamme cen(t)terin (svenska = center, inte senter). ;-)

Juu, mutta sinähän olet HIFK-fani, joten tuo on ihan ymmärrettävää eller hur? :)

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Gellner

Kannattaisko kuitenkin kerrata nuo pilkkusäännöt, ennen kuin alkaa pilkkuja muiden kirjoituksista nussimaan.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy