Vitutusketju

  • 10 587 503
  • 56 164

Wilzu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Koulu alkoi taas ja motivaatio on huipussaan. Ei liene tarvetta lisäselvityksiin. Tietokoneluokkakin on kauppaopiston puolen pissisten valtaama.
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Viestin lähetti girlzilla
Hitto mikä olo. Oon nukkunu viimeks sunnuntaina.

En enää koskaan juo viinaa.
Enkä myöskään lähde lukioristeilyille.
Äh. Uutta matoa koukkuun vaan. Kyllähän kaikki noi kuuluu olennaisena osana koulunkäyntiä. Ja opiskeluriennot ne vasta kunnon päälle ottavat.

Niin vitutuksia: eipä oikein muuta kuin oma taloyhtiö. Mikä siinä on ettei mitään saada hoidettua? Taidan ilmoittautua vapaaehtoiseksi taloyhtiön hallitukseen.
 

Sam#9

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Huomenna tulee liput myyntiin World Cupiin ja lippujen hinnat ovat vaatimattomasti 70-100 € kipale...
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Snakster
Tuollako statuksella se nyt sitten liikkuu? Hyvä hyvä!
Heh! Ei kun biliskaveri... ;)

Oudolta se kieltämättä tuntui niin kirjoittaa, mutta niin kai tässä sitten on päässyt käymään... Olisihan sitä voinut kämppikseni tyyliin kutsua "lepakoksi", "biaatsiksi", "akaksi", "huoraksi" tai joksikin muuksi yhtä suloiseksi, mutta tämä "tyttöystävä" oli jotenkin kivempi.

Ehkei tämä tänne vitutusketjuun kuulu, koska alkaa olla suhteellisen ihastunut olo. Ja ettei aivan metsään mennä aiheesta, niin vituttaahan tässä kun on kauhea nälkä.
 

Bauer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool
Vituttaa kun pitkään suunniteltu reissu World Cupin Suomi-Ruotsi-otteluun jääkin tekemättä. En pääse huomenna klo 8 ostamaan lippuja, ja kysynnän tietäen tunnin päästä on jo liian myöhäistä.

Vittu säästyypähän 70 euroa, mutta silti vituttaa ankarasti...Vittu kun myyntiä ei voitu järjestää viikonloppuna!!
 

Miguel

Jäsen
Viestin lähetti Nikke
Äh. Uutta matoa koukkuun vaan. Kyllähän kaikki noi kuuluu olennaisena osana koulunkäyntiä. Ja opiskeluriennot ne vasta kunnon päälle ottavat.

Viimevuotisella vanhojenristeilyllä tuli nukuttua kahden yön aikana vissiin neljä tuntia, kaikki ensimmäisenä yönä. Tänä vuonna 20-tuntinen abiristeily osuu penkkaripäivälle, jota edeltävänä päivänä on koululla ruusukonventti ja sitten vielä kaverin synttärit. Yritä nyt siinä vireystilassa juhlia laivalla läpi yön ja seuraavana iltana jaksaa katsomaan Kotiteollisuutta. Onneksi sitten onkin lukuloma eikä tarvitse miettiä moneen päivään heräämisiä.

Mikäkö vituttaa? Jaa, enpä oikein tiedä itsekään. Ehkä se, että olen juuttunut Jatkoaikaan kun pitäisi olla ulkojäillä. Lähdenkin nyt heti.
 

mattihp

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM-liigassa seurat ovat TPS ja Kärpät...
Minua vituttaa vain siksi että minulla on @vituttaa.net sähköpostiosoite...
 

Rok

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukat
Blaah. Luulin jo, että vuosi sitten rikkomani kyynärpää on parantunut, mutta olinpas taas väärässä. Ilmeisesti siinä on ollut aikoinaan pieni hiusmurtuma, ja kun en ole malttanut parannella kättä kunnolla, saan nyt kärsiä seuraamukset. Saas nähdä, miten käsi kestää intin rämpimistä. Huonosti, veikkailisin...
 

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
1,5 vkoa kuumetta jo. Alkuun olisi mennyt onnellisuusketjuun kun toissa sunnuntaina krapulassa moisen ihanuuden (ks. nou töihin) äkkäsin ja kylkiäisenä tietty sairaslomat kehiin, mutta nyt alkaa kyllä jo pikkuhiljaa vituttaa.
Ei tää korkeaksi ole noussut missään vaiheessa, joten siinä mielessä ei mitään väliä kun pystyy toimimaan, mutta rajansa nyt sentään kaikella. Ei auta buranat, eikä auttanut uuden vuoden nestehoidot, koko ajan vaan tasasesti siellä 37,2 - 37,8:ssa killittää ja muita oireita ei juuri ole. Jo tässä alkaisi töihinkin jo joutamaan, kun aika käy pitkäksi ja leffojakaan ei jaksa joka päivä kassikaupalla katella.
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Viestin lähetti Rok
Blaah. Luulin jo, että vuosi sitten rikkomani kyynärpää on parantunut, mutta olinpas taas väärässä. Ilmeisesti siinä on ollut aikoinaan pieni hiusmurtuma, ja kun en ole malttanut parannella kättä kunnolla, saan nyt kärsiä seuraamukset. Saas nähdä, miten käsi kestää intin rämpimistä. Huonosti, veikkailisin...

No ei tossa välttämättä huonoa ole kaikki. Säästytpähän intissä turhilta rämpimisiltä kun olet vempassa.
 

Bauer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool
Vituttaa kun kirjoitin turhaan vitutusketjuun. Kaverin avulla sainkin hommattua itseni ja toisen kaverin Suomi-Ruotsi-peliin. World Cupin odotus voi alkaa...
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sain cdon:ista tilaamani levyn tilalla toisen levyn. Vituttaa tiedossa oleva ylimääräinen homma tuotteen palauttamiseksi ja uuden saamiseksi.
 

Shane

Jäsen
Harvinaisen paska päivä eilen. Aamulla tai oikeastaan edellisenä iltana laiskotti, enkä jaksanut lähteä klo 8.00 alkaneeseen tenttiin. Tästä lähti jo kiva morkkisvitutus päälle. Päivällä sitten hajosivat seinäkello sekä tietokoneen näppäimistö aivan itsestään. Illalla JYP hävisi. Ja alkuyöstä sitten tuloillaan ollut vajaan 200 euron monivetovoitto haihtui tuhkana tuuleen ManUn Gary Nevillen tehtyä oman maalin 89 minuutin pelin jälkeen. VITTU!
 
Viimeksi muokattu:

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Lähdetään eilisestä liikenteeseen:

Istahdan illalla koneen ääreen ja meinaan että otanpa yhden NHL 2004 matsin. Klikkaan kuvaketta, mitään ei tapahdu paitsi tulee virheilmoitus että kohdetiedostoa ei löydy. "Mitä vit..", kurkkaan pelit -kansioon. Koko pirun kansio tyhjä, mäkihyppy ja nhl tärkeimpinä kadonnut kuin tuhka taivaaseen. Syyksi osoittautuu levyn tiedostojärjestelmän muutos FAT32:sta NTFK:ksi joka samalla päätti "vähän siivota ja poistaa muutamat turhat kansiot". Perkele.

Seuraavaksi koira päättää kusta lurauttaa maton reunaan. Eihän toi nyt niin paha, matto on pesty lauantaina joten puhdas matto. Nooh, pyyhitään pois ja pesuainetta perään. Ennen nukkumaanmenoa käyn olohuoneessa, astun matolle ja tokaisen että jalkapohjani on märkä. Koira on vetänyt uuden satsin, keskelle mattoa. Ja kiroilun säestäessä mattoa hinkkaamaan pesuaineella. Päästän koiran vielä ulos asioilleen, odotan 5min. ja koitan pyytää koiraa sisälle mutta mitä vielä, koira leikkii kuuroa eikä tottele. Paiskaan oven kiinni ja painun nukkumaan, emäntä haki koiran sisälle.

Tänään tulen töistä niin mitä huomaankaan. Koira on levittänyt koko lehtiroskiksen eteisen lattialle (paljon paperia...), kussut kaksikertaa MATOLLE, kerran lattialle ja vääntänyt myös kiukkutortut matolle. Eli siitä sitten TAAS mattoa pesemään ja koira takapihalle hoitamaan asiansa. Eipä tullut taaskaan sisälle ennekuin hokasin mennä olohuoneen ikkunan eteen heilumaan ruuan kanssa, johan tuli koiraankin vauhtia.

Eli tietokone vittuilee ja koira vittuilee päin naamaa. Naminami ja niin edelleen..
 

Chip

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tein eilen uuden, kaksivuotisen sopimuksen erään nimeltämainitsemattoman kuntosaliketjun kanssa. Aiempi sopimukseni oli tehty Turussa ja sempä vuoksi uudesta sopimuksesta tulikin hankala. Eli vanha jäsenyyteni irtisanottiin (saan peräti säilyttää samat hinnat) ja minulle tehtiin uusi jäsenyys helsinkiläiselle salille.

Tänään minun piti sitten saada uusi jäsenkortti. "Menet vaan siihen tiskille ja pyydät sen uuden kortin...", näin eilen kerrottiin. Tänään taas asiakaspalvelija sanoi että ottaa vanhan korttini sinne tiskin taa ja sillä aikaa kun minä käyn reenaamassa, hän etsii uuden korttini ja saan sen sitten lähtöä tehdessäni.

Niinpä niin. Tuo pöhlö naishenkilö ei ollut viitsinyt puolentoista tunnin aikana edes vilkaista koko korttia. Kaiken lisäksi kun sitten kysyin, että jos ei kerran ole uutta korttia vielä, niin saisinkos sitten vanhan takaisin. Se on hävinnyt!!! Siinä sitten kolme henkilökuntalaista etsiskeli sitä minun korttiani about 5 neliön suuruiselta alueelta, eikä tuntunut löytyvän. Sitten minulle kirjoitettiin paperilappunen, jolla "sinä pääset käymään täällä niin usein kuin haluat, siihen asti kunnes tämä asia selvitetään". MUR!

Pyysin vielä nätisti, että tarkasta nyt sieltä tietokoneelta, josko se uusi kortti minulle on tehty. Juu, tehty on muttei löydy siitä pinkasta. Ja samalla sekunnilla äijä tulee tuomaan minulle vanhan korttini, se oli maannut koko ajan siinä pöydällä muttei kukaan ollut viitsinyt vaivautua siitä katsomaan, vaan olennaissemmista paikoista, kuten roskakorista, oli tarkastettu. Uuden kortin saan EHKÄ huomenna tai sitten joskus....

Eniten ärsyttää se naishenkilö, joka sen vanhan kortin otti. Hän liukeni siinä hetkessä paikalta kun kumpaakaan korttia ei meinannut löytyä. Minä olisin halunnut edes anteeksipyynnön.

Jaksaakohan tätä edes kukaan lukea...
 

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olen menettänyt opiskelumotivaationi täydellisesti.
Kesäkuussa halusin muutosta ja vaihdoin duunit opiskeluun.
Nyt haluaisin vaihtaa takaisin, mutta eipä noita mielekkäitä duunipaikkoja puussa kasva :(

Vituttaa vielä sekin että on niin saatanan pimeä. Ja että en saa unta. Seiskalta pitäisi herätä..

Enkä kuule edes koe-eläinpuiston uusintoja. Saatana!
 

Puster

Jäsen
Vituttaa, kun kaukosäätimen patterit hiipuivat eikä sitä jatkuvasti jaksa siitä sohvalta nousta ylös kanavaa vaihtamaan. Saatikka sitten, että hankkisi jostain uudet patterit.

Edelliseen jossain määrin liittyen minua vituttaa Timo Koivusalo.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Vituttaa, että olin järjestämässä yhtä tapahtumaa ja tulin vasta nyt kotiin ja pääsen vasta kohta nukkumaan ja tyhmänä miehenä tulin vielä Jatkoaikaa selailemaan.

Ja täältä selaillessa havaitsen sen, että kannattamani joukkueen lähes ainoat avainpelaajat on taklattu sairastuvalle.

Eli siis suomeksi: Voi vittu!
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Ykkösmolari, ykköspakki, ykköshyökkääjä. Sitten ilmeisesti alkaa uusi kierros kakkoskentästä?
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Vitun Kela ja vitun tulorajat ja vittu. Vieläkin tässä joutuu ton saatanan laitoksen kanssa tappelemaan. Ei vitun vitun vittu.

Työnteko ei todellakaan kannata.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Viestin lähetti Nikke
Vitun Kela ja vitun tulorajat ja vittu. Vieläkin tässä joutuu ton saatanan laitoksen kanssa tappelemaan. Ei vitun vitun vittu.

Työnteko ei todellakaan kannata.
Itselleni kävi aikoinaan niin hupaisasti, että aloitin työnteon huhtikuun alussa. Tästä johtuen jouduin maksamaan tammi-, helmi- ja maaliskuun opintotuet takaisin, vaikka olin lopettanut tuen nostamisen maaliskuun lopussa. Tokihan sillä myöhemmin saatavalla palkalla olisi voinut elää jo koko alkuvuodenkin. Ynseä virkailijatäti, jolta kysyin edes yhtä järkevää perustetta moiselle käytännölle, ei osannut kysymykseeni vastata. Miksiköhän?
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Nikke
Vitun Kela ja vitun tulorajat ja vittu. Vieläkin tässä joutuu ton saatanan laitoksen kanssa tappelemaan. Ei vitun vitun vittu.

Työnteko ei todellakaan kannata.

Älä tappele; pärjää omillasi.

Ja juuri työnteko kannattaa, sillä silloin ei juurikaan tarvitse kyseisin instanssin puoleen kääntyä.
 

Black Adder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, The Original Six
KELA wuhuu!

Aikoinaan opiskeluaikoina selvitin hyvin tarkkaan Kelan ja verottajan tätien kanssa mitä voin tienata ja minkä verran nostaa opintotukea ilman, että joudun maksamaan mitään takaisin.

Olen kahtena vuotena joutunut nyt makselemaan vanhoja opintotukia takaisin. Nyt tuli jouluna iloinen yllätys maksamattomista (?!?!?) palautuksista vuodelta 2000. En ole kyllä saanut ensimmäsitäkään ilmoitusta vielä. Prkle! 540 eskoa!

Lisäksi joulun alla tuli autoon yllättävä vika ja remontti, 2600 eskoa! Homman ois pitänyt mennä takuuseen, mutta siitä nyt kiistellään autoliikkeen kanssa. Voi v*tun v*tun v*ttu!

Lisäksi duunissa saa hommia painaa peräsuoli pitkällä, kun aikataulut on liian tiukat, "tehtiin ihan hyvä sopimus asiakkaalle". No hyvä varmaan, jos tuossa aikataulussa vois tällä jengillä pysyä!

VOI PRKLE!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös