Tein eilen uuden, kaksivuotisen sopimuksen erään nimeltämainitsemattoman kuntosaliketjun kanssa. Aiempi sopimukseni oli tehty Turussa ja sempä vuoksi uudesta sopimuksesta tulikin hankala. Eli vanha jäsenyyteni irtisanottiin (saan peräti säilyttää samat hinnat) ja minulle tehtiin uusi jäsenyys helsinkiläiselle salille.
Tänään minun piti sitten saada uusi jäsenkortti. "Menet vaan siihen tiskille ja pyydät sen uuden kortin...", näin eilen kerrottiin. Tänään taas asiakaspalvelija sanoi että ottaa vanhan korttini sinne tiskin taa ja sillä aikaa kun minä käyn reenaamassa, hän etsii uuden korttini ja saan sen sitten lähtöä tehdessäni.
Niinpä niin. Tuo pöhlö naishenkilö ei ollut viitsinyt puolentoista tunnin aikana edes vilkaista koko korttia. Kaiken lisäksi kun sitten kysyin, että jos ei kerran ole uutta korttia vielä, niin saisinkos sitten vanhan takaisin. Se on hävinnyt!!! Siinä sitten kolme henkilökuntalaista etsiskeli sitä minun korttiani about 5 neliön suuruiselta alueelta, eikä tuntunut löytyvän. Sitten minulle kirjoitettiin paperilappunen, jolla "sinä pääset käymään täällä niin usein kuin haluat, siihen asti kunnes tämä asia selvitetään". MUR!
Pyysin vielä nätisti, että tarkasta nyt sieltä tietokoneelta, josko se uusi kortti minulle on tehty. Juu, tehty on muttei löydy siitä pinkasta. Ja samalla sekunnilla äijä tulee tuomaan minulle vanhan korttini, se oli maannut koko ajan siinä pöydällä muttei kukaan ollut viitsinyt vaivautua siitä katsomaan, vaan olennaissemmista paikoista, kuten roskakorista, oli tarkastettu. Uuden kortin saan EHKÄ huomenna tai sitten joskus....
Eniten ärsyttää se naishenkilö, joka sen vanhan kortin otti. Hän liukeni siinä hetkessä paikalta kun kumpaakaan korttia ei meinannut löytyä. Minä olisin halunnut edes anteeksipyynnön.
Jaksaakohan tätä edes kukaan lukea...