Ihan asiallinen fiilis.
Onneksi mun joukkueeni ei ole pelaamassa juuri nyt. Vituttas suunnattomasti lähteä tuonne kylmään juhlimaan jotain mestaruutta. Onneksi saa istua himassa, mennä kohta peiton alle katselemaan töllötintä, eikä tarvi yhtään juoda väkisin skumppaa, eikä ole krapulaakaan huomenna.
Kaljatkin jää juomatta, puhumattakaan kirkkaista. Pankkitilikin kiittelee aamulla. Saa mennä aamulla taas kukonlaulun aikaan duuniin, kun siellä on niin pirun mukavaa, eikä tarvi vääntää jostain mukahauskaa saikkua / palkatonta, että pääsis hyvällä omallatunnolla mestaruusjuhliin. Onneksi viimeisestä mestaruudesta on jo toistakymmentä vuotta, niin ei oikein kerkee tottumaan sellaiseen hulinointiin. Suoranaiseen paskanjauhantaan.
Onneksi ei, kun sekin voitto olis väärin voitettu ja sitten joutuis pitään mukahauskaa, kun kuitenkin harmittais se pelitapa.
Itse pelistä kiinnostaa tietää, että paljon pisteitä merkittiin Hirsolle, kun on veto Hirson pisteistä kuluneelta kaudelta? Muuten ei pelitkään kiinnosta; mä oon niin onnellinen.
Kuinka paljon harmittais taas aamulla, kun koittas muistella kaikkia noloja tilanteita, mitä illan ja yön aikana tapahtui...
Varmaan olis tullu taas laulettua torilla, kuinka ollaan sankareita kaikki.
Varmaan olisin vääntänyt jonkun typerän vitsin Nokan koputtamisesta tai pahimmassa tapauksessa vääntänut itse sankarin nokasta...
Äääh, mulla on kotiasiat kunnossa ja urheilu on ihan hieno asia. Mikään ei harmita. Viekää saatana tuhkatkin pesästä. Kuskaa kaikki mun muroihin. Elämä olis tarjolla, halvalla tietenkin. Ei oo käyttöö just nyt.
Lähen meneen.