Vitutusketju

  • 10 584 762
  • 56 161
Suosikkijoukkue
Blues ja NY Rangers
Viestin lähetti Pärde
Siis varattu!! Olis edes nauranu pystyyn, mut ei! Oli vielä niin saakelin kiltti ja mukava et vituttaa entisestään..

Tuo varattu on kyllä sellanen kirosana, että voi v***u!! Viimeisen parin viikon aikana oon kuullu sen jo kolmesti silloin kun sitä on vähiten odottanut...

There is no God.
Tai sitten on, mutta se näyttää vaan persettä ja nauraa räkäisesti päälle.
 

mikkoz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
Ollu migreeniä koko viikon, varsinkin eilen jyskytti niin helevetististi. Täytynee ottaa viikonlopuksi lääkettä mukaan ettei käy ohraisesti, tai siis ohraisestihan käy... mutta siis... lääkettä.
 

Anton

Jäsen
Girlzilla15:
Paino tippunut 12 kg viiden päivän taudin aikana. Aika heikko olo.

Jos nesteitä on päässyt karkaamaan noinkin paljon, niin siihen eivät pelkästään yrttitee ja keltainen jaffis auta.
Itse juon flunssan aikana aika paljon urheilujuomia, koska silloin myös suola-, sokeri- ja aminohappotasapaino tulee korjattua. Auttaa sopivasti perusflegmaattiseen oloon.

Omat suosikit ovat Dexal ja Hartsport.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itselläni ei ole kuumetta eikä flunssaa, mutta jalkapohjat vituttaa.

Kävellessä tuntuu ilkeältä, varsinkin kotona ilman kenkiä kun tepastelee. Jalkapohjat ovat kauhean arat, samalla tavalla kuin ainakin itselläni on esim. päänahka arka silloin, kun on kipeäksi tulossa. Futista pelatessa ja muutenkin juostessa tuntuu aika mölhöltä. Lisäksi polvissakin tuntuu aika vittumaiselta.

Pitäisiköhän viettää urheiluvapaa viikonloppu, ja keskittyä nesteen tankkaamiseen?
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Nyt vituttaa, ja isolla V:llä.

Auto on varastettu. Työpaikan parkkipaikalta n. 2h sitten. VITTU!
 

Hartza

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Suomi - vatipäiden paratiisi

Aamulla huomasin, että autoni kuljettajanpuoleinen taustapeili oli rikottu. Kävin tekemässä vahinkoilmoituksen vakuutusyhtiöön ja palatessani autolleni joku toinen vatipää peruuttaa autoni puskuriin.
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Sitähän varten se heikko olo olikin, 12 kg nesteitä tuntuu mun kokosessa ihmisessä aika lujasti... Tänä aamuna onnen päivä. Toipuminen ilmeisesti alkanut, ei kuumetta, ja oli NÄLKÄ. Huikeeta. Tämä olisi kuulunut onnellisuusketjuun, anteeksi.
 

Mack

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
12 kg on liikaa! Syö nyt ihmeessä kilot takaisin! Nesteitä oot varmaan jo nauttinut?

Tämä oli vitutusketju...no mua vituttaa se että Krisse Salminen ei oo yhtään hauska! Se on tosi ylihypetetty paska koko "koomikko"! Aina samat skeidat läpät!

Jo helpotti...


MACK
 

Ruutiveijari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Viestin lähetti Mack
Tämä oli vitutusketju...no mua vituttaa se että Krisse Salminen ei oo yhtään hauska! Se on tosi ylihypetetty paska koko "koomikko"! Aina samat skeidat läpät!
Halleluuja, vihdoinkin! Ai perkele että se eukko osaa ottaa päähän. Vähän viatonta blondihymyä ja heti perään "ai miksei? Sä oot ihan tyhmä!" ja kansa nauraa.

Jos en olisi tällainen paskariuku, niin TV olisi lentänyt pihalle jokaisen sen shouvin mainoksen aikana ainakin kahdesti.
 

Rixa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Luojan kiitos en katsele kyseistä taideteosta nimeltä Krisse show tjsp. Tuubaa tulee muutenki iha vitusti televisiosta.Onneks on kanavia joita voi katsoa.

Vitun maikkari ja sen kuningasidea maksa euro voit katsoa haluamasi maalit netistä 1h ajan. Perkele ei enää näe Tapparan maaleja TFC sivuilta

Suksikoon vittuun koko vitun mainostelevisio. Haistakaa paska.
Mä lähen dokaan tänää ku vituttaa.
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Mack
12 kg on liikaa! Syö nyt ihmeessä kilot takaisin! Nesteitä oot varmaan jo nauttinut?


Juu, viiden pahimman kuumepäivän aikana tuntui vaikealta edes juoda, mutta join mä kokoajan vähän jotain. Tänään sain jo pussillisen pakasteherneitä alas, ilman että tuli heti ylös. Eteenpäin on selkeästi menty.

Oli aika nöyryyttävä tunne kun alushousut pyörivät päällä...
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Anton

Jos nesteitä on päässyt karkaamaan noinkin paljon, niin siihen eivät pelkästään yrttitee ja keltainen jaffis auta.
Itse juon flunssan aikana aika paljon urheilujuomia, koska silloin myös suola-, sokeri- ja aminohappotasapaino tulee korjattua. Auttaa sopivasti perusflegmaattiseen oloon.

Omat suosikit ovat Dexal ja Hartsport.

Sellainen tarkennus, että mitään aminohappotasapainoa ei varsinaisesti tunneta. Urheilujuomissa on aminohappoja, eli suomeksi proteiineja, sitä varten, ettei elimistö käyttäisi lihaksiston rakennusaineenakin tunnettuja proteiineja energiaksi. Myös rasituksen aikana lihaksistoon syntyvät "vauriot" on syytä paikata ylimääräisellä proteiinilastilla, mutta flunssan takia nestehukasta kärsiessä ylimääräinen proteiini ei ole tarpeen.

Muuten on kyllä ihan järkevää noita juomia kiskoa. Kunhan halusin vain saivarrella.
 

J-Ko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Myöhästyin kokeesta, koska en osannut tulkita aikataulua.
No kun kaveri sitten kertoi mitä siellä oli kysytty ,vitutus hellitti sillä en taatusti olisi päässy läpi vaikka kokeeseen olisin ehtinytkin.
Jo toinen kokeesta myöhästyminen tänä syksynä, kuka se sanoikaan, että perinteet luovat turvallisuudentuntua?
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Viestin lähetti Mack
Tämä oli vitutusketju...no mua vituttaa se että Krisse Salminen ei oo yhtään hauska! Se on tosi ylihypetetty paska koko "koomikko"! Aina samat skeidat läpät!

Olihan se aluksi ihan hauska, mutta kamoon. Ne eväät on jo syöty aikapäiviä sitten. Nyt ainoa hauskuus on arvailla, mitä neito sanoo seuraavaksi. Se kun ei ole kovin vaikeaa.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Mun elämä

Miten siitä tuli näin hirveä.

Ei vittu pienintäkään nälkää omaan työhön ja koko vitun omaan alaan. Oma duunipaikka täynnä ihmeellisiä kyrpiä, joita en omilla elämänarvoillani osaa ihmisiksi tunnistaa. Valehtelua, salailua, kähmimistä... Semmosta.
 

Anton

Jäsen
Snakster:
"... mutta flunssan takia nestehukasta kärsiessä ylimääräinen proteiini ei ole tarpeen.
Muuten on kyllä ihan järkevää noita juomia kiskoa. Kunhan halusin vain saivarrella."

Kyllä niitä todellakin kannattaa kiskoa. Ei ylimääräinen proteiini ole tarpeen, mutta ylimääräisen nesteen poistuminen on tarpeen / hyväksi. Näivetyksen jälkeen runsas neste "putsaa röörit".

Saivartelu on joskus ihan paikallaan. Lisätietoa ei ole koskaan liikaa.

Sori, tulee offtopiccia!
 

ipa rules

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Packers
Viestin lähetti PeteX
Lainasin hyvää hyvyyttäni, vaikkakin hieman epäillen, autoani tytärpuolelleni (19 v.) viikonloppuna. Tänään tullessani duunista huomasin kaupungin muistaneen minua kirjeellä ja nehän eivät KOSKAAN tiedä hyvää. Arvelin ensin, että tyttäreni päivähoitomaksu on jäänyt maksamatta, ja vitut! Pysäköintivirhemaksu 60 eeroo ja syynä "pysäköintikiekon käyttämättä jättäminen". Vittu, että joku osaa olla urpo.

En tiedä mikä on ollut tilanne, mutta itselleni on isän autolla käynyt kerran niin, että tiesin parkanneeni auton väärin, mutta palatessani autolle oli iloinen, kun sakkoa ei ollutkaan tullut.

Parin viikon päästä kuitenkin isä soittaa vittuuntuneena ja ihmeissään, että mikäs maksamattomana korotettu parkkisakko hänelle on ilmestynyt - selitin tilanteen ja hoidin sakon, mutta normaalinhintaisen tietenkin. Tuossa tilanteessa varmaan joku vittumarko oli nähnyt päivän hyväksi työksi viedä tuo sakko auton ikkunasta - sehän sen varsin kiva pila on.

edit: ja kyseessä ei ollu kiekon käyttämättä jättäminen vaan asetuksien vastainen maastoparkkeeraus tms.

-ipa rules
 

Miguel

Jäsen
Torstainen kiekkokierros. Ensinnäkin, Liigapörssissä kimpan voitto karkaa koko ajan kauemmaksi, mikä tietää rahanmenoa.

Toiseksi, Pelicansin sössiminen SaiPaa vastaan. Piste Lappeenrannasta on ihan hyvä saavutus, mutta kaksikin oli harvinaisen hyvin tarjottimella. 2-5-johtoon kolmannessa erässä, ei pitäisi enää olla mahdollista munata. Pelicans teki sen kuitenkin.

Kolmanneksi muttei vähiten vituttavaksi, Kärpät ja Pekka Saarenheimo. Piiitkästä aikaa teimme kaverin kanssa Päivän Trioon erien viimeisien maalien tekijät -veikkaukseen vedon. Tenkrat löytyi kahdesta ensimmäisestä erästä, mutta kolmannessa oli varma ei maalia. Eiköhän sieltä sitten tule tämä Saarenheimo pilaamaan vedot 40 sekuntia ennen päätössummeria. Kerroin olisi ollut vedossamme jotain 1300, ei mulle 130 euroa olisikaan kelvannut...
 

LukkoUkko79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Uni ei tule, koska vituttaa niin helvetisti! Tämän päivän (siis moniveto 3) jalkapallomoniveto meni (taas kerran) maalin päähän. No yleensä ne maalin päähän -vedot ei enää niin kauheasti jaksa vituttaa, kun yleensä on 20 centin panos ja kerroin jotain 300 - 5000. Mutta tänään satuin pistämään kokonaisella eurolla yhden rivin: Leeds-Fulham 3-2, Mönchengladbach-Dortmund 1-1 ja Roma-Modena 1-0. Ja eikös oikea rivi ole 3-2, 2-1, 1-0. Se saatanan Möncheni sai tehtyä 83. minuutilla voittomaalin 2-1. Kerroin olisi ollut yli 3100 tuolla minun rivilläni. Siis eurolla olisi tullut yli 3100 euroa! Voi vittujen vittu!!!

Onneksi sentään on helvetin hyvä tyttöystävä ja sataa lunta. Raha vaan helpottais tätä opiskelija-arkea niin vitusti. No, menipä minulla 3 vuotta sitten monivedoissa 87000 ja 39000 markkaakin maalin päähän, joten ei tässä mitään. Sainpahan sentään viime kesänä kenosta 50 centillä 2500 euroa. Tämä veikkaaminen on kyllä joskus henkisesti ihan helvetin rankkaa.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti LukkoUkko79
Uni ei tule, koska vituttaa niin helvetisti...
...Onneksi sentään on helvetin hyvä tyttöystävä ja sataa lunta.
Kiitos kysymästä, mitäs tässä.

Uni ei vaan yksinkertaisesti tule syystä tai toisesta, helvetin hyvä tyttöystäväkin on lähtenyt lätkimään omien sähläilyjeni takia, ja täällä sataa vettä. Eilen tuli kyllä lunta.

Ai että vituttaako? Njääh...
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Lämminvesi varaaja hajosi (onhan se jo 30 vee vanha). Perkele, uusi maksaa 700 Egeä eli meni sitten televisiosäästöt siihen...

Vittuvittuvittu...
 

Hasse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Hertha BSC, HIFK
Vituttaa

Olen nyt kuudetta päivää A-viruksen kourissa ja vituttaa aivan törkeästi. Niin paljon olisi tehtävää mutta minkäs teet. Onneksi on kone sängyn vieressä, ainut ilo.

Luinpa juuri että suurinosa flunssista johtuu huonosta käsihygieniasta...
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olin pari yötä putkeen töissä. Näiden jälkeen olin arvatenkin melko sippi eikä eilen tarvinnut unta kauaa houkutella kun puolilta öin kömmin sänkyyn. Vitutus olikin sitä suurempi kuin heräsin tunnin kuluttua täysin pirteänä uuteen päivään. Siis kello 1.00. Narrailin aikani unta uudestaan, mutta sitten ei auttanut muu kuin nousta ylös ja alkaa puuhailla. Uudestaan pääsin nukkumaan siinä kahdeksan maissa. Onneksi töitä oli vasta kahdelta, joten ehdin siinä vielä hetken torkahtaa.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
HKL

Vittu muutaman HKL:n kuskin saisi joku laittaa nahkurin orsille viilenemään perkele. Siis joo mä kyllä tiedän, että dösällä saa tulla pysäkiltä eteen, mutta vittu kun ne iskee vilkun päälle ja saman tien lähtee pysäkiltä baanalle just kun mä olen autolla siinä dösän takapyörän kohdalla! Siis vittu siinä vaiheessa kun ei ole mitään tehtävissä vaikka kuinka varovasti ja hissukseen sitä dösää olisi ohittamassa! Vittu mitä ammattitaidottomia molopäitä, joku raja saatana. Näin on käynyt ihan lähiaikoina vielä useamman kerran. Vähän aikaa sitten olin duunin isolla autolla liikenteessä ja mä olin täsmälleen siinä dösän rinnalla ja bam, vilkku päälle ja edes vittu katsomatta tielle, oli ihan millimetrin päässä, ettei se dösä pamahtanut meikäläisen auton kyljestä sisään. Kusipäät.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös