Vitutusketju

  • 10 581 764
  • 56 150

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tsemiä Girlzilla. Itse odotan tuota tautia.... se iskee todennäköisesti ensi viikolla kun pitäisi istua kahdessa tentissä.

Nuori ihminen onneksi kestää tuollaisen.

Viimeksi olen ollut A-viruksessa yhdeksännellä luokalla. Siis hetkinen... seistemän ja puoli vuotta sitten. Silloin kuume huitoi neljä päivää 39:ssä.

Tämän jälkeen on kuume tullut kunnolla vain kerran, toissa vuoden syksyllä kolme päivää 38 astetta.

Koska tämä on uusi viruskanta, se takuulla iskee minuunkin. Vastustuskykyä kun ei tuota kantaa vastaan ole. Vituttaa jo valmiiksi.

Vituttaa myös huominen ruotsin tentti.
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Sistis
Tsemiä Girlzilla. Itse odotan tuota tautia.... se iskee todennäköisesti ensi viikolla kun pitäisi istua kahdessa tentissä.

Nuori ihminen onneksi kestää tuollaisen.


Tuota on tosiaan ollut liikkeellä. Voisin valehdella ja sanoa että ei se tauti niin paha ole, mutta kyllä se on. Pahin mikä minulla on varmasti koskaan ollut.

Tsemppiä tenttiin.
 

Romppanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, Jokerit, Inter Milan, RoPS
Mua vituttaa se että jouduinb painimaan NAISEN kanssa steissin snagarin edessä. Onneksi en hävinny. Vituttaa silti. Somebody put something in drink.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Viestin lähetti Romppanen
Mua vituttaa se että jouduinb painimaan NAISEN kanssa steissin snagarin edessä.
Luulen, että aika moni kirjoittaisi kerrottavansa Onnellisuusketjuun, jos "joutuisi" painimaan naisen kanssa...
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Viestin lähetti girlzilla15
Kohta alkaa viides päivä n. 40 asteen kuumeessa A-virusta sairastaen. Ei, en ole ollut koko aikaa koneen ääressä, nyt buranan voimalla kuume saatu hetkeksi laskemaan...

Eikös antibiootit tehoaisi virukseen buranaa paremmin? Kuumetta se toki laskee, mutta mitään muuta hyötyä siitä ei juuri olekaan. Paljon juotavaa (lämmintä sellaista) ja lepoa, ei muuta. Niin ja ne antibiootit, jos viruksesta ei muuten saa otetta..semiä. :)
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Designer
Luulen, että aika moni kirjoittaisi kerrottavansa Onnellisuusketjuun, jos "joutuisi" painimaan naisen kanssa...
Riippuisi varmaan millainen nainen on kyseessä. Ja siitä tuliko pahastikin päihin. ;)
 

dohf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Viestin lähetti M@rko77
Eikös antibiootit tehoaisi virukseen buranaa paremmin? Kuumetta se toki laskee, mutta mitään muuta hyötyä siitä ei juuri olekaan. Paljon juotavaa (lämmintä sellaista) ja lepoa, ei muuta. Niin ja ne antibiootit, jos viruksesta ei muuten saa otetta..semiä. :)

Antibiootit eivät tehoa viruksiin. Ja sekös vituttaa.
 

Romppanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, Jokerit, Inter Milan, RoPS
Viestin lähetti Iker
Riippuisi varmaan millainen nainen on kyseessä. Ja siitä tuliko pahastikin päihin. ;)

Nimenomaan, kato. Ja nyt oli kyse siis painimisesta eikä "painimisesta". Ja sitäpaitsi, vaikka olisikin ollut kyse "painimisesta", niin en mä sitä ainakaan kovin mielelläni siinä snagarijonon vieressä olis suorittanu. Ja kyllä hän kieltämättä oli sen näkönen, etten olis pannu vastaan, jos "painimaan" olis alettu.

ry-miestä lainaten: "Että silleen..."
 

Littune

Jäsen
Vituttaa kaikki saatanan viherhiukkas mielenosoittajat. Menisivät homot töihin!!!! Saatana, maalaavat vaan niitä taulujansa valtion rahalla ja kaikkea pitää vastustaa. Perkele. Kaikki kettutytöt vaan saunan taakse!!! Jos ne vitun talonvaltaajat käyttäs sen energiansa paremmin ne vois rakentaa itellensä taloja. Kyllä osaakin vituttaa tämä sosialistinen vasemmisto kommari porukka. Heti jos joku pärjää niin on pakko olla painamassa alas. Ihmiset on niin vitun kateellisia, miksi ei voi vaan olla tyytyväinen siitä mitä on, pakko on aina saada just se mitä ei voi saada. Saatana.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti Romppanen
Ja kyllä hän kieltämättä oli sen näkönen, etten olis pannu vastaan, jos "painimaan" olis alettu.

ry-miestä lainaten: "Että silleen..."

Niin... jos siinä nyt kävi kuitenkin niin, että sinä luulit sitä painiksi ja neitokainen taasen ois halunnu "painimaan"? Oletko varma ettet missannut elämäsi tilaisuutta?

Taidan tässä lähteä itsekin snagarijonoihin etsimään "painikaveria"..

vlad#16.
 

Anton

Jäsen
Hilfeee! Paha olo, etoo. *oksentaa puoliksisulanneen vadelmaviinerin paperinkeräyslaatikkoon*
Miksi vi[SENSUROITU]ssa täytyy aikuisten ihmisten puhua jotain perhanan hiekkalaatikkokieltä? Urheiluselostajien tai selostajien pitäisi olla puhumisen ammattilaisina jonkinlaisia nykykielen mannekiineja – ja vi[SENSUROITU]ut!

Mitä ihmeen kieltä ovat rinulit tai sekarit? Otetaan verkkarit pois, pannaan, vi[SENSUROITU]u, simmarit jalkaan ja matalan ponnarin kautta pulahdetaan altaaseen, lähdetään lämmittelemään sekarin viestiä varten, jossa uit rinulia. Toimari –sedät ottavat sekkarilla sitten ajan.
Vi[SENSUROITU]unaamaisia selostajapellejä! Antaa pikkumuksujen puhua pikkumuksujen kieltä ja selostajat saavat puhua, jollei sentään kirjakieltä, niin ainakin ymmärrettävää arkikieltä. Jos ei kieli pyörähdä kierteille, niin sitten sönkkäämään muiden kanssa pubiin, niitähän siellä riittää. Pubien globaalinen örinäkieli voisi sopia teille paremmin.

Suomenkielessä on ”vaivaiset” neljä miljoonaa sanaa, eikö se riitä? Monella kielellä ei ole puoltakaan tuosta ja sitten nämä ammattipuhujat kehtaavat käyttää erinomaisen typerää lukkaritoikkarivekkarilinkkari –lastenkieltä. [SENSUROITU]

Tarkoitin niitä ääliöitä, jotka ovat Dublinissa selostamassa uinnin EM –kisoja.

Tähän loppuun vielä: PUHUKAA PER[SENSUROITU!]LE SUOMEA!!! ( Hieman vajaan 96 desibelin huuto! )
Kylläpäs helpotti *huoh*
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti Anton

Suomenkielessä on ”vaivaiset” neljä miljoonaa sanaa, eikö se riitä? Monella kielellä ei ole puoltakaan tuosta ja sitten nämä ammattipuhujat kehtaavat käyttää erinomaisen typerää lukkaritoikkarivekkarilinkkari –lastenkieltä. [SENSUROITU]

Tarkoitin niitä ääliöitä, jotka ovat Dublinissa selostamassa uinnin EM –kisoja.

Hyvä Anton,

ne selostajanpeelot on olevinaan ajanhermoilla kun käyttävät uintilajeista "uintislanginimityksiä", se on kato, hienompaa sanoa sekari, rinuli tai vaikkapa vapari, kuin sekauinti, rintauinti tai vapaauinti. Tosin minua ei haittaa millä nimillä lajeja kutsuvat kun en kisojakaan jaksa katsella.

vlad#16.
 

Wolves

Jäsen
Vittu...joku saatanan lääkkeensä unohtanut pienimunainen paskiainen meni hakkeroimaan sivuston, jota valmistelin. Perkele, eikös nuo palveluntarjoajat tee mitään estääkseen hakkeroijia...nyt kyrpii vittu siihen kuuluisaan ankantahtiin.

Onneksi ei mennyt kuin kaikki uusiksi. Vittu...

...ei helpottanu...vittu
 

Sam#9

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Duunin automaatti"kahvi" maistuu kuravedelle ja tätä on vaan vedettävä päivästä toiseen. Suoli ainakin toimii.
 

Shane

Jäsen
Viestin lähetti Littune
Vituttaa kaikki saatanan viherhiukkas mielenosoittajat. Menisivät homot töihin!!!! Saatana, maalaavat vaan niitä taulujansa valtion rahalla ja kaikkea pitää vastustaa. Perkele. Kaikki kettutytöt vaan saunan taakse!!! Jos ne vitun talonvaltaajat käyttäs sen energiansa paremmin ne vois rakentaa itellensä taloja. Kyllä osaakin vituttaa tämä sosialistinen vasemmisto kommari porukka. Heti jos joku pärjää niin on pakko olla painamassa alas. Ihmiset on niin vitun kateellisia, miksi ei voi vaan olla tyytyväinen siitä mitä on, pakko on aina saada just se mitä ei voi saada. Saatana.
Allekirjoitan tämän täysin. Tai no en aivan täysin sittenkään, nimittäin yhdys sana virheet korjaisin ennen sitä..

Tämän lisäksi vituttavat näiden viherpiiperöiden puolustelijat esim. tälläkin palstalla. Vittu äijät kirjoittavat 5000 riviä kaiken maailman "hienoja" sivistyssanoja vilisevää sisällötöntä paskaa ja ovat olevinaan niin hienoa, hyvää ja täydellistä kaiken kaikesta tietävää ihmistä että.. ja sitten jos ja kun joku sanoo vähänkin vastaan niin tämä on täysin sivistymätön ja keskustelukyvytön saatananmoinennatsihomovihaajapunaniska ja ties mitä..
 
Viimeksi muokattu:

Romppanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, Jokerit, Inter Milan, RoPS
Viestin lähetti vlad
Niin... jos siinä nyt kävi kuitenkin niin, että sinä luulit sitä painiksi ja neitokainen taasen ois halunnu "painimaan"? Oletko varma ettet missannut elämäsi tilaisuutta?

vlad#16.

Ei helvata, vlad, jos asian laita todellakin noin, niin vitutukseni kasvoi ansiostasi ainakin kaksinkertaiseksi. Vaan luulenpa, ettei siitä ollut tässä jupakassa kyse. Ja sitäpaitsi eräs palstan vaikuttajista oli sitä mieltä, että neiti huiteli jo kolmenkympin hujakoilla ja silloinhan hän olisi sortunut suorastaan törkeään lapsiinsekaantumiseen! Minun silmään ja käteen hän kuitenkin vaikutti paljon nuoremmalta.

Ja jotta pysyttäisiin ketjun aiheessa, niin just nyt alkoi vituttamaan se neekeri joka huusi koko ajan että "potki munille, potki munille!". Onneksi neitokainen tajusi olla tekemättä sitä. Tai no mistäpäs mä tiedän tarkottiko se "yölläsyntynyt" itseänsä vai mua.
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Viestin lähetti Romppanen
Mua vituttaa se että jouduinb painimaan NAISEN kanssa steissin snagarin edessä. Onneksi en hävinny. Vituttaa silti.

Ei helvetti kaverit, äijät lähtee kaataa keskellä viikkoa ja päätyvät hakkaamaan naisia helsingin keskustassa keskellä yötä...

Somebody put something in drink.

Oisko ollu baarimikko?
 

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
- JYPin uskomaton puppelointi
- South Parkia ei tuu tänään
- Kännykän saldo kiinni, aukee vasta 25.12
- Jostain syystä saunalahden sivulta ei saa nyt tilattua niitä liittymiä.

VITTU!
 

Romppanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, Jokerit, Inter Milan, RoPS
Viestin lähetti Tinke-80
Ei helvetti kaverit, äijät lähtee kaataa keskellä viikkoa ja päätyvät hakkaamaan naisia helsingin keskustassa keskellä yötä...


Korrrostan, että nämä ovat vasta epäilyjä, mutta kernaasti kyse ei ollut naisen lyömisestä, vaan pienestä painiottelusta. Siinä on vissi ero, kuomaseni. Eihän nyrkkeiluottelussakaan saa painia eikä painimatsissa lyödä. Ainoastaan kiekkokaukalossa voi tavata näitä kahta sekoitettuna samassa kehässä.

Viestin lähetti Tinke-80
Oisko ollu baarimikko?

Olitko sinäkin siellä, vai mistä oikein arvasit? Tai kun tarkemmin ajattelen, niin ainakin sydämeni pohjasta toivon, että kyseessä ei ollu baariMIKKO vaan vaikka baaripirkko tjsp. Kaunis oli kuitenkin, siitä ei epäilystäkään.

Ja jos oikein hakemalla hakee jotain vitutuksen aihetta, niin vaikka se, että näyttäs liigapörssi menevän vituilleen ja jää kolme mykkää mäyräkoiraa saamatta.
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kuten joku jo sanoikin, virustauteihin ei antibiootit toimi.
Olin juuri n. 6 tuntia Mehiläisessä ja minulla on tämän virustautini lisäksi vielä kurkunpääntulehdus. Nice.
Toipumiseen saattaa kuulemma mennä vielä n. viikko.

Paino tippunut 12 kg viiden päivän taudin aikana. Aika heikko olo.
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Lainasin hyvää hyvyyttäni, vaikkakin hieman epäillen, autoani tytärpuolelleni (19 v.) viikonloppuna. Tänään tullessani duunista huomasin kaupungin muistaneen minua kirjeellä ja nehän eivät KOSKAAN tiedä hyvää. Arvelin ensin, että tyttäreni päivähoitomaksu on jäänyt maksamatta, ja vitut! Pysäköintivirhemaksu 60 eeroo ja syynä "pysäköintikiekon käyttämättä jättäminen". Vittu, että joku osaa olla urpo. No, kuvaan kuuluu tietysti se, että tyttö kävi meillä viikonloppuna pesemässä pyykkinsä ja lainasin hänelle vielä 20 eeroo. Ja koko ajan toinen on kertomatta moisesta pikku jutusta???!!! Ja mitä vielä?
No, tietenkään tämä yli-ikäinen pissaliisa ei ole maksanut kännykkälaskuansa, joten en pääse purkamaan tuntojani hänelle. Niin ja sitten hän vielä pyysi pölyimurin tuparilahjaksi viikonloppuna. Ei vittu tätä nykynuorisoa, nyt vituttaa tiiätsä sillei ja suhuässä perään.
 

Rok

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukat
Haukat on napsinut viimeisistä kymmenestä pelistään peräti kolme pistettä...
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Vituttaa elämä. Miksei mulla voi koskaan käydä tuuri, ihan vaan kerran. Nyt olisi ollut kuules hyvä tilaisuus korvata ne aiemmat, mutta ei.. Siis varattu!! Olis edes nauranu pystyyn, mut ei! Oli vielä niin saakelin kiltti ja mukava et vituttaa entisestään..

There is no God.
 

Jomppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viestin lähetti girlzilla15
Paino tippunut 12 kg viiden päivän taudin aikana. Aika heikko olo.

Suosittelisin juomaan, niin paljon vain kun pystyt. Sillä viidessä päivässä kehosta ei lähde kuin nesteet. Saattaisi olo jopa hiukan parantua.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös