Vuoden perseilyt taas Koivistolta taas
Koivistohan hankittiin "ykköspakki" statuksella aikanaan..
Vuoden perseilyt taas Koivistolta taas
Kapteeni ei osannut ohjata paattia ulos satamasta.Vituttaa. Kärpät on tällä hetkellä kuin helevetin kallis kalastuspaatti jossa on kaikenmaailman luotaimet ja potkurit joka laidalla, mutta se prkleen tilipitappi unohtu hankkia ja jolla uppos 200metrin päähän rannasta.
Joo, vitut saatana. Ajattelin katsoa vain tuloksen huomenna illalla.Vituttaa niin kympillä, ettei pelipäivää edeltävänä iltana ole minkäänlaista innostusta seuraavan päivän matsista.
Tämä on kyllä totta... Vielä alkukaudesta pelipäivät olivat viikon kohokohtia, joita odotti aina kuin kuuta nousevaa. Toki edelleen ottelut katson, ja kausikorttilaisena kotipelit Raksilassa seuraan, mutta se tietty tunne puuttuu. Vastustajan maalit eivät aiheuta minkäänlaista tunnereaktiota. Huolestuttavinta on kuitenkin se, etten tällä hetkellä tuuleta edes kaikkia Kärppien tekemiä maaleja. Ennen tuuletin kaikki maalit, ja nousin aina seisomaan Kärppien tehdessä maalin. Tällä hetkellä tuo ei tunnu oikein miltään, kun tietää ettei yksittäiset voitot paljoa lämmitä, kun itse joukkueen peli ei kehity yhtään mihinkään. Tämä vituttaa, koska Kärpät on seurana kuitenkin niin kovin rakas minulle.Vituttaa niin kympillä, ettei pelipäivää edeltävänä iltana ole minkäänlaista innostusta seuraavan päivän matsista.
Juuri sama tilanne täälläkin. Ja tätä on kuullut muidenkin sanovan. Tunne on hävinnyt. Apaattisena vaan toteaa, että näin.Tämä on kyllä totta... Vielä alkukaudesta pelipäivät olivat viikon kohokohtia, joita odotti aina kuin kuuta nousevaa. Toki edelleen ottelut katson, ja kausikorttilaisena kotipelit Raksilassa seuraan, mutta se tietty tunne puuttuu. Vastustajan maalit eivät aiheuta minkäänlaista tunnereaktiota. Huolestuttavinta on kuitenkin se, etten tällä hetkellä tuuleta edes kaikkia Kärppien tekemiä maaleja. Ennen tuuletin kaikki maalit, ja nousin aina seisomaan Kärppien tehdessä maalin. Tällä hetkellä tuo ei tunnu oikein miltään, kun tietää ettei yksittäiset voitot paljoa lämmitä, kun itse joukkueen peli ei kehity yhtään mihinkään. Tämä vituttaa, koska Kärpät on seurana kuitenkin niin kovin rakas minulle.