Mulla on kans kuitu, ei ainakaan vielä ollut ongelmia.Ihan valokuitu. En tiedä mikä homma Katsomolla. Pelkästään Kärppien takia ei nyt hirveästi haittaisi mutta futiksessa mennyt maaleja ohi tuon takia ihan liikaa.
Mulla ei tällaista ongelmaa ole mutta pelin aikana kuvan laatu heikkenee koko ajan ja erätauolla (jos ei jo aikaisemmin) pitää käynnistää lähetys uudestaan että on taas terävää. Valokuitu täälläkinVituttaa tämä Katsomo. Pari kertaa tunnissa kadottaa nettiyhteyden. Ainoa sovellus TV:ssä mikä tekee tätä.
Mikään ei toimi saatana.
Ootko kokeillu poistaa ja asentaa uusiksi? Itellä LG:ssä teki samaa, loppu kun suoritti tuon. Toimi tai oli tuuria.Ihan valokuitu. En tiedä mikä homma Katsomolla. Pelkästään Kärppien takia ei nyt hirveästi haittaisi mutta futiksessa mennyt maaleja ohi tuon takia ihan liikaa.
Jep. Homma korjautuu kun käynnistää lähetyksen uudestaan. En sitten tiedä onko ongelma telkkarissa, asuinalueella vai missä.Mulla ei tällaista ongelmaa ole mutta pelin aikana kuvan laatu heikkenee koko ajan ja erätauolla (jos ei jo aikaisemmin) pitää käynnistää lähetys uudestaan että on taas terävää. Valokuitu täälläkin
Pitääpä testata kyllä. LG kun on täälläkin kyseessä.Ootko kokeillu poistaa ja asentaa uusiksi? Itellä LG:ssä teki samaa, loppu kun suoritti tuon. Toimi tai oli tuuria.
Sama täällä. Välillä pitkiä aikoja menee ihan pikselimössössä, toki korjaantuu itekseen ku jaksaa ootella. Pari kertaa pätkiny myös yhteyttä.Mulla ei tällaista ongelmaa ole mutta pelin aikana kuvan laatu heikkenee koko ajan ja erätauolla (jos ei jo aikaisemmin) pitää käynnistää lähetys uudestaan että on taas terävää. Valokuitu täälläkin
Pääasiassa nuo on softabugeja, kun nykyään ei kaistaa tarvi mahdoton, pyörii hyvällä laadulla kuva.Sama täällä. Välillä pitkiä aikoja menee ihan pikselimössössä, toki korjaantuu itekseen ku jaksaa ootella. Pari kertaa pätkiny myös yhteyttä.
Pitikin tehdä 6kk sopimus liigapaketista, voi vittu.
Reagoida voi monella tavalla. Viimeksi kun reagoitiin, niin Havulle tehtiin suora kahden vuoden pahvi.Ei mua tämä tappio vituta. Pakottaa seuran reagoimaan. Ei tätä voida katsella enää kovin kauaa.
Ei todellakaan vituta. Tämä on just sitä, mitä tarvitaan! Huomenna lisää ja niin pitkään lisää, että nämä puupäätkin tajuaa! On isojen muutosten aika. Saunakerhon ajat on ohi!Ei mua tämä tappio vituta. Pakottaa seuran reagoimaan. Ei tätä voida katsella enää kovin kauaa.