Mainos

Vituttaa niin kympillä!

• 1 140 114
  • 5 842

Koodari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Vituttaa tämä Katsomo. Pari kertaa tunnissa kadottaa nettiyhteyden. Ainoa sovellus TV:ssä mikä tekee tätä.

Mikään ei toimi saatana.
Mulla ei tällaista ongelmaa ole mutta pelin aikana kuvan laatu heikkenee koko ajan ja erätauolla (jos ei jo aikaisemmin) pitää käynnistää lähetys uudestaan että on taas terävää. Valokuitu täälläkin

NakkiFakiiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Charlestown Chiefs
Oli jo päällä sellainen neutraali vitutus joka ei edes kunnolla vituta vaan lähinnä turruttaa, mutta sitten muistin Masinin hölmöilyt joista seuraa varmasti joku 3 matsia pelikieltoa. Nyt rupesi vituttamaan taas ihan aidosti.

Arthur Morgan

Jäsen
Suosikkijoukkue
AC Oulu, Kärpät, Huuhkajat
Mulla ei tällaista ongelmaa ole mutta pelin aikana kuvan laatu heikkenee koko ajan ja erätauolla (jos ei jo aikaisemmin) pitää käynnistää lähetys uudestaan että on taas terävää. Valokuitu täälläkin
Jep. Homma korjautuu kun käynnistää lähetyksen uudestaan. En sitten tiedä onko ongelma telkkarissa, asuinalueella vai missä.

Suosikkijoukkue
Kärpät, Sebastian Aho, Saravon Pekka
Sama täällä. Välillä pitkiä aikoja menee ihan pikselimössössä, toki korjaantuu itekseen ku jaksaa ootella. Pari kertaa pätkiny myös yhteyttä.

Kelluke.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Oulun Lippo, AC Oulu.
Pitikin tehdä 6kk sopimus liigapaketista, voi vittu.

Stargazer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Boston Bruins
Kausi 2024 - 2025 mahalaskujen mahalasku, todellinen pohjakosketus. Juuri kun luulet nähneesi kaiken, saat todistaa jotain vieläkin paskempaa.

Speller

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät ja HIFK
Mä Hajoon osa 3/4

Lehdistötilaisuus 13.11.2024 SaiPa - Kärpät 4 - 3
Ville Mäntymaa, "Me tultiin perässä ja vikistiin."

Lehdistötilaisuus 16.11.2024 Pelicans -Kärpät 4 - 1
Ville Mäntymaa, "Fakta on se, että, jos päästät neljä tommosta maalia niin todella vaikea voittaa.
Virsi tänään lyhyt. "

Lehdistötilaisuus 20.11.2024 Kärpät - Lukko 3 - 4
Ville Mäntymaa, "Ihan hupis maaleja, ne täytyy kitkeä pois."

Lehdistötilaisuus 20.11.2024 Kärpät - HPK 4 - 5
Ville Mäntymaa, "Ei auta pitää harjotella paremmin, ja palautua paremmin ja ja tehdä kaikki vähä pikkasen paremmin"

Lehdistötilaisuus 27.11.2024 KooKoo - Kärpät 2-1
Ville Mäntymaa, "Kyllähän tässä voiton perässä ollaan ja tänään ei onnistuttu"

Lehdistötilaisuus 29.11.2024 Jyp-Kärpät 6 - 4
Ville Mäntymaa, "Too many easy goals. I don't know. We have to keep our heads up and keep going"

18.11.2024 MTV haastattelu:
Onko Mäntymaalla tällä hetkellä urheilujohdon täysi luottamus takanaan?
Mikko Myllykoski, "Kyllä on."

26.11.2024 Iltalehti-Tässä on Kärppien valmentajatilanne:
"Mäntymaa jatkaa meidän päävalmentajana. Asiassa ei ole mitään muutosta", sanoo urheilujohtaja Mikko Myllykoski.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy