Jälkiviisaus on aina helppoa. Molempien edeltäjät olivat kokeneita ja merinoituneita nimiä, joiden kanssa ei saatu siltikään loppuvaiheessa enää menestystä.Vituttaa, että juuri ne suurimmat uhkakuvat mitä tietyt nimimerkit osasivat jo ennen kautta kertoa toteutuu. Kaksi menestyksen kannalta kenties tärkeimpää roolia on täytetty harjoittelijoilla. Mielestäni täysin ylimielistä seuraltamme ajatella, että Liigan tasoisessa sarjassa voi voittaa mestaruuden jos isoimmassa vastuussa olevat henkilöt ovat harjoittelemassa rooliaan.
Melkeen jo pakko.Taas piti tuhlata 2,5 tuntia Kärppämatsia katsomalla. Joko sitä perjantaina taas jotain muuta tekis
Jälkiviisaus on aina helppoa. Molempien edeltäjät olivat kokeneita ja merinoituneita nimiä, joiden kanssa ei saatu siltikään loppuvaiheessa enää menestystä.
Mutta vituttaa tämä nykytilanne siltikin.
MTV Katsomo+ urheilu ilman mainoksiaFilosofinen pohdinta pienen ihmisen päätöksenteosta:
Kivistö-Jandus viilettää jäällä, Mertaseniili paahtaa selostamossa, Mäntymaa tutustuu valmentamiseen, ja mä vittu maksan tästä.
Vihaan itseäni joskus, noin 60 kertaa vuodessa.
Enpä muista kyllä kovinkaan monen mesonneen viime kevään pronssipelin jälkeen Mäntymaan valinnasta. Sopimuksen kesto pisti ihmettelemään ilmoitushetkellä joo, mutta kyllä ilmassa myös paljon sitä että nyt saadaan uutta ja tuoretta menoa ja aikakautta Marjamäen ummehtuneen sesongin jälkeen, ja noususuhdanteinen loppukausi nosti muutenkin odotuksia seuraava kautta varten. Itse olin täysin samassa kelkassa.Kärppien osalta pystyy olemaan kaukaa viisas, eikä tarvitse olla edes kristallipalloa. Jos organisaation avainpaikat täytetään saunamajureilla ja bestiksillä, niin yllättyykö kukaan ettei hommasta tule lasta eikä paskaa?
Mutta joo, jälkiviisaus on helppoa. Ei saatana.