Ei sinällään liity otsikon aiheeseen, mutta kuten Micol kirjoitti, olet, jos et aktiivisin, niin yksi aktiivisimmistä
kirjoittajista Kärppä palstoilla.
Joten, lisää tuohon suosikki joukkueeksi myös Kärpät, niin pääset ulkopuolisuudesta eroon. Seuraat ja kannatatkin?? Kärppiä, joten ei liene ongelma. Onhan täällä paljon muitakin, joilla useampi liigaseura suosikkina.
Ja lopuksi. Hyvää ja asiallista settiähän tänne kirjoitat, joten siinäkin mielessä.... tervetuloa joukkoon.
No en mä varmasti kyllä kaikkein aktiivisin täällä Kärppä-palstalla ole, sillä enemmän mä kirjoittelen tuolla oman jengin palstalla. Onhan täällä varmasti mua aktiivisempiakin kirjoittajia.
Enkä toki ihan kaikkia Kärppä-aiheita halua aina senkään vuoksi kommentoida, koska en välttämättä tai suurella todennäköisyydellä ole kaikista asioista niin hyvin perilläkään, kun ne Kärppien omat kannattajat ja kausikorttilaiset.
Niin miten nyt sitten lasketaan ja määritellään se "kannattaminen" ja "fanittaminen", sillä kyllä mulla se IFK on silti se oma joukkue, jota kaikkein eniten kannatan ja josta ei ole epäselvyyttä. Mutta sitten näin puoliksi Pohjois-suomalaisena sitä on silti tiettyjä sympatioita Kärppiä kohtaan ja heidän otteita on myös tullut tässä sivussa seurattua, vaikka näissä keskinäisissä peleissä ei olekaan ikinä ollut epäselvyyttä siitä, että kummanko puolella pelissä ollaan.
Voisi kai tohon Kärpät myös lisätä, sillä ei se itselleni ongelma olisi, mutta voisi se vaan olla silti isokin ongelma joillekin meidän jengin faneille, sillä tuolla meidän palstalla kun on valitettavasti myös sellaisia IFK-faneja, jotka suorastaan "vihaavat" Kärppiä ja näin ollen he saisivat vaan sitä vittuilun aihetta siitä, jos mulla olisi siinä toinen(kin) joukkue suosikkijoukkueissa. Mutta en ole itse vaan ikinä tykännyt mistään tällaisesta muiden joukkueiden ja/tai heidän kannattajiensa vihaamisesta, vaikka ne oman jengin tappiot vituttavatkin, varsinkin jos niitä tulee tärkeissä peleissä.