Vituttaa niin kympillä!

  • 1 044 351
  • 5 447

Frank McKee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, T. Arima
Ja jälleen koko muu liigaa seuraava Suomi nauraa Kärppien hankinnalle.

Alkaa vähitellen riittämään tämä neljän miljoonan sirkus.
Ei ne naura, niitä vituttaa kun niillä ei oo sirkusta eikä kunnon änärijätkää.
 

charger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Se Puree! , Україна
No, jos nyt jotain positiivista pitää hakea, niin kyllä tällä kohulla muutama ylimääräinen pääsylippu myydään Raksilaan. Kunhan kaveri nyt vapautuu vankilasta.
 

otep

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Luleå HF, BDN
Vituttaa, kun nyt ei ole mitään syytä lähteä katsomaan Kärpät-Tappara peliä. Lippu jää ostamatta kun Ritchie ei pelaa.
 

Frank McKee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, T. Arima
Vituttaa kun Ritchie tekee joukueensa eteen töitä ja sitten sattuu mitä tapahtui.

Se ei vituta. Eniten vituttaa ne kannattajata jotka lyttäsivät Ritchien hetimiten sinne kuuluisan bussin alle ja ihan sillä mielellä että yök mikä jätkä.
Menkää peilin eteen ja kattokaa uudelleen.

Menettekö massan ja median mukana vai oletteko joukkueen mukana?

Tämä teidän tiettyjen "kannattjaien" kritisointi on toki keskustelupalstalla ookoo mutta samana iltana nämä sankarit heittää MEIDÄN pelaajan pois kulkemasta.
En vaan vittu ymmärrä mikä tarkoitus kaikilla on kannattaa suosikkijoukkuettaan?
Ei ihme jos olen ollut heken hiljaa mutta nyt olen hijempaa.
 

Sturba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Myllykosken imuri, Kärpät, Carolina Hurricanes
Vituttaa kun Ritchie tekee joukueensa eteen töitä ja sitten sattuu mitä tapahtui.

Se ei vituta. Eniten vituttaa ne kannattajata jotka lyttäsivät Ritchien hetimiten sinne kuuluisan bussin alle ja ihan sillä mielellä että yök mikä jätkä.
Menkää peilin eteen ja kattokaa uudelleen.

Menettekö massan ja median mukana vai oletteko joukkueen mukana?

Tämä teidän tiettyjen "kannattjaien" kritisointi on toki keskustelupalstalla ookoo mutta samana iltana nämä sankarit heittää MEIDÄN pelaajan pois kulkemasta.
En vaan vittu ymmärrä mikä tarkoitus kaikilla on kannattaa suosikkijoukkuettaan?
Ei ihme jos olen ollut heken hiljaa mutta nyt olen hijempaa.
Nyt Frank vähän jäitä hattuun. Se, mitä Ritchie teki eilen Turussa, ei kuulu nyky-jääkiekkoon. Se oli vastustajan terveyden piittaamatonta vaarantamista. Jos se olisi jättänyt sen vaikka siihen yhteen lyöntiin, josta kypärä lähti, se olisi ollut vielä jokseenkin fine. Mutta kun senkin jälkeen jatkoi huitomista, niin eihän se nyt vittu kovin tervettä meininkiä ollut.

Anteeksi vaan, mutta tuossa on oma mielipiteeni. Ritchiestä löytyy myös paljon sikailuja ja jäässä olevan kaverin takomista NHL:stä mutta toivoin, että Liigassa ei tarvitsisi alentua sellaiseen. Siksi tulikin ihan ensimmäisenä reaktiona tilannetta katsoessani, että "onko tuo kaveri ihan sekopää?"

No joo, siinäpä se. Toivottavasti näemme paremman version Ritchiestä pelikiellon jälkeen. On ollut kyllä ilo silmälle, mutta eilinen meni pahasti yli.

Ja vitutusketjussa kun ollaan, niin vituttaa kyllä ettei ole huomenna Tapparaa vastaan Raksilassa pelaavassa kokoonpanossa. Olisi tehnyt hatun.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Eniten vituttaa ne kannattajata jotka lyttäsivät Ritchien hetimiten sinne kuuluisan bussin alle ja ihan sillä mielellä että yök mikä jätkä.
Menkää peilin eteen ja kattokaa uudelleen.
Samaa ihmettelin minäkin. Aika massiivinen bussin alle heittäminen tapahtui hetkessä. Viimeinen peli Kärpissä, 20 ottelun pelikielto…. Eivätköhän nuo kuitenkin olleet alun tunnereaktioita. Sittemmin myös tukea on löytynyt.
 

otep

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Luleå HF, BDN
Nutivaara-ilta?
No se, mutta viimeisten pelien aikaan ainoa syy miksi olen Raksilassa ollut on Ritchie. Tuo mielenkiintoa tuohon Kärppien harmaaseen massaan. Nutivaara-ilta nyt vain ei valitettavasti saa minua liikahtamaan hallille katsomaan todennäköistä tappiota. Katson telkkarista tämän ottelun ja todennäköisesti kaikki muutkin, joissa Ritchie ei pelaa.
 

alcostaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Runkosarja hurskastellaan, haetaan joka taklauksesta, nahjaamisesta, jne kohuotsikoita lähes kaikissa medioissa..Päästään pudotus peleihin puhutaan vaan ottelun panoksesta ja pelin koventumisesta..
 

Ukkopekka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers, Carolina Hurricanes
Veikkaanpa että Kokon pelit on pelattu tuon Saksa pelin jälkeen, vituttaa
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Etra

Sturba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Myllykosken imuri, Kärpät, Carolina Hurricanes
En katsonut tuota peliä. Oliko Kokko huono siinä? Kanada pelin näin ja siinä Kokko oli kyllä vakuuttava.
No yhdessä maalissa ylipelasi, mutta eipä voi Kokon piikkiin laittaa tappiota, kun meno oli suoraan kuin 21-22 kauden Kärpistä - maalivahti jätettiin täysin yksin.
 

Arthur Morgan

Jäsen
Suosikkijoukkue
AC Oulu, Kärpät, Huuhkajat
En katsonut tuota peliä. Oliko Kokko huono siinä? Kanada pelin näin ja siinä Kokko oli kyllä vakuuttava.
Ei kokko nyt huono ollut. Yksi maali meni täysin Kokon piikkiin ja toinen oli ihan otettavissa. Vali oli tänään todella vakuuttava, vaikkei miehellä hirveästi töitä ollut. Varsinkin lopun 5v3 oli mies paikallaan.

Näiden matsien perusteella aika 50/50 kumman heittäisin Ruotsia vastaan askiin.
 

Arthur Morgan

Jäsen
Suosikkijoukkue
AC Oulu, Kärpät, Huuhkajat
Kahdeksan peliä sieltä sitten napsahti Ritchielle. Mitä tähän nyt sanois. Aika kova tuomio kyllä.
Ehkä tässä asennoitui jo siihen että sieltä olisi räikeästi ylimitoitettu tuomio tulossa, koska itse hyväksyn tuon määrän. Jos olisin itse ollut tuomioita jakelemassa niin ~5 peliä olisi ollut oma tuomio. Ymmärrän että tämmöisessä tilanteessa pitää olla kovat piipussa, jotta saadaan edes jonkinlainen osoitus ettei tämä ole hyväksyttävää.

Ironista että perustelut lukemalla ja tilannetta näkemättä pelikielto on naurettavan lyhyt, mutta eipä se tämän ketjun asiaa ole.
 

Goodrow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Joo-o, melkoinen ylilyönti oli tämä tuomio, mutta sehän oli odotettavissa tapauksen saaman mediahuomion vuoksi. Muistuu mieleen se Jussi Jokisen saama 8 pelin pelikielto päähän kohdistuneesta taklauksesta, josta oikea tuomio olisi ollut ehkä 2+10 min. Silloinkin piti päästä Kärppien NHL-miestä näpäyttämään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös