Vituttaa niin kympillä!

  • 1 046 602
  • 5 447

ML89

Jäsen
Suosikkijoukkue
Losi
Jaa, minulta jäi epäselväksi mikä sinua täällä Kärppien vitutusketjussa vituttaa. Jos olet Kärppien kannattaja, niin sitten saan kiinni pointin. Muttet taida olla? Mitä kommentointiini tulee, niin kyllä minä kommentoin sinun viestejäsi siinä missä muidenkin, jos kommentoitavaa koen olevan. Aika moukkamainen muuten oli viestisi.

Samoin sinun!

Edit. Seuraan liigaa hyvin laajasti. Ja mitä tulee kommentointiin, niin sinähän sen yllä mainitset.
 

Miksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, John Vanbiesbrouck
Kriisi-Kärpät. Ei sitä oikein voi kiistääkkään.

Lisätään nyt vähän taustaakin. Alle kopioitu Onnelan twiitti, kun ei ite jaksanut enää ottaa selvää.

"Kärpät on vielä toistaiseksi sarjataulukossa sijalla 6. Pistekeskiarvolla tosin jo säälipleijarijoukkue. Kuuden pelin kuntopuntarissa kolmanneksi viimeinen. Ne ovat karuja faktoja nykytilanteesta."
 
Viimeksi muokattu:

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kriisi-Kärpät. Ei sitä oikein voi kiistääkkään.
Määrittelykysymys ja kyllä tuon voi kiistää helposti. Itseasiassa tuskin kovinkaan moni asioihin rauhallisella ymmärryksellä suhtautuva näkee tässä tilanteessa kriisiä. Urheilussa menestystarinat harvoin kulkevat luotisuoralla janalla. Mutkat kuuluvat vähän niin kuin asiaan. Mutta ei siinä, jos joku kokee tässä kriisitunnelmaa ja vitutusta, niin se on ihan yes. Luovuttaa ei kuitenkaan kannata, toivo paremmasta on merkityksellistä.
 

ML89

Jäsen
Suosikkijoukkue
Losi
Määrittelykysymys ja kyllä tuon voi kiistää helposti. Itseasiassa tuskin kovinkaan moni asioihin rauhallisella ymmärryksellä suhtautuva näkee tässä tilanteessa kriisiä. Urheilussa menestystarinat harvoin kulkevat luotisuoralla janalla. Mutkat kuuluvat vähän niin kuin asiaan. Mutta ei siinä, jos joku kokee tässä kriisitunnelmaa ja vitutusta, niin se on ihan yes. Luovuttaa ei kuitenkaan kannata, toivo paremmasta on merkityksellistä.
Juuri näin. Tällä hetkellä kriisiä pukkaa, mutta kyllä se vielä iloksi muuttuu.
 

Miksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, John Vanbiesbrouck
Määrittelykysymys ja kyllä tuon voi kiistää helposti. Itseasiassa tuskin kovinkaan moni asioihin rauhallisella ymmärryksellä suhtautuva näkee tässä tilanteessa kriisiä. Urheilussa menestystarinat harvoin kulkevat luotisuoralla janalla. Mutkat kuuluvat vähän niin kuin asiaan. Mutta ei siinä, jos joku kokee tässä kriisitunnelmaa ja vitutusta, niin se on ihan yes. Luovuttaa ei kuitenkaan kannata, toivo paremmasta on merkityksellistä.
Kyllä kaiken saa käännettyä itselleen edulliseksi, jos vaan haluaa. Itse toivon, että asiat kohdataan niin kuin ne ovat.

Tällä hetkellä joukkue näyttää olevan kriisissä pelillisesti ja henkisesti. Kärpät on ahdistunut. Odotukset ja käytäntö eivät ole kohdanneet ja tätä jotenkin joukkue ei ole pystynyt käsittelemään. Ahdistunutta ihmistä ei hoideta vankalla luottamuksella eteen päin. Vaan käsitellään ongelmat, pyritään löytää ajatus-/toimintamallit heikkoihin kohtiin ja tarvittaessa lääkitys.

Tässä tapauksessa lääkitys voisi olla parit nopeat jalat ja yllätyksellisyyttä. Kaikki on nyt samaa harmaata massaa.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kokonaisuus on johtanut viikon pelikieltoon.
Kuntopuntari ei valehtele. Katsoi sitä sitten viiden tai kymmenen pelin otannalla.
Uusi kriisijoukkue löytyy Oulusta.

Mielestäni viestini tuli ihan oikeaan ketjuun. Ja jos ei meinaa vanhus pysyä perässä, niin parempi ettet kommentoi mitään.

Samoin sinun!

Edit. Seuraan liigaa hyvin laajasti. Ja mitä tulee kommentointiin, niin sinähän sen yllä mainitset.

Juuri näin. Tällä hetkellä kriisiä pukkaa, mutta kyllä se vielä iloksi muuttuu.
Siinä on lainattuna viestisi tähän ketjuun. Tuo kattaa seitsemäsosan sinun koko palstatuotannosta. Mitä mieltä itse olet suorituksestasi? Minä olen sitä mieltä, että voi vittu!
 

ML89

Jäsen
Suosikkijoukkue
Losi
Siinä on lainattuna viestisi tähän ketjuun. Tuo kattaa seitsemäsosan sinun koko palstatuotannosta. Mitä mieltä itse olet suorituksestasi? Minä olen sitä mieltä, että voi vittu!
Katkera iso mies. Sinun viestihistoriaa kun lukee, niin melkoisen myötähäpeän se saa aikaan.

Edit. Kerro nyt mikä hiertää ettei jää pysyvä fiilis, että C. Ronaldon kanssa viestittelen.
 
Viimeksi muokattu:

karfan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun kärpät
@McTorso lapsellista on kyllä käytöksesi nyt. Miksi lähteä kivittämään kirjoittajaa joka näkee asian ihan eri tavalla kuin sinä mutta puhuu kuitenkin ihan täyttä asiaa.

Kärpät täyttää kriisijoukkueen määritelmän ihan täysin. Parhaiten vieläpä silloin kun kaivamme niitä sinunkin paljon käyttämiä tilastoja tueksi. Pelillinen ja pelitavallinen kriisi on joukkueessa päällä ja se näkyy henkisenä vajeena. Tästä noustaan vielä mutta ei tätä nyky tilannetta voi oikeasti vahvinkaan positiivari vääntää positiivisen puolelle.

Tuo joukkue alisuorittaa ihan pirusti panostuksiin nähden. Ja otsikkoon viitaten, se vituttaa.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Miksi lähteä kivittämään kirjoittajaa joka näkee asian ihan eri tavalla kuin sinä mutta puhuu kuitenkin ihan täyttä asiaa.
Eihän tässä ollut kyse eriävästä näkemyksestä, vaan tavasta ja paikasta, jolla asiansa esittää. Mun mielestä kaveri oli moukkamainen, enkä tarkoita nyt mielipidettä kriisijoukkueesta. No mutta, toisaalta aivan sama ja turhaan annoin moiselle tyypille huomiota. Hyvän opin sain, enkä anna enää.
 

karfan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun kärpät
Eihän tässä ollut kyse eriävästä näkemyksestä, vaan tavasta ja paikasta, jolla asiansa esittää. Mun mielestä kaveri oli moukkamainen, enkä tarkoita nyt mielipidettä kriisijoukkueesta. No mutta, toisaalta aivan sama ja turhaan annoin moiselle tyypille huomiota. Hyvän opin sain, enkä anna enää.
Kyllä tänne mielipiteitä mahtuu ja tapoja viestiä. Paikkanakin tämä on siihen aivan hyvä jos jotakuta vituttaa, että Kärpät on kriisissä. Antaa moderaattoreiden hoitaa palstan sisältöpuolen siivousta.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Mun mielestä kaveri oli moukkamainen, enkä tarkoita nyt mielipidettä kriisijoukkueesta.
Melko tekopyhää jeesustelua kun ottaa huomioon oman mielipiteesi kyseisen kirjoittajan palstatuotannosta:

Siinä on lainattuna viestisi tähän ketjuun. Tuo kattaa seitsemäsosan sinun koko palstatuotannosta. Mitä mieltä itse olet suorituksestasi? Minä olen sitä mieltä, että voi vittu!

Tämähän ei ole suinkaan moukkamaista.

Antaa tosiaan moderaattoreiden pitää huoli siitä onko viestit asiallisia tälle palstalle.
 

Snopek

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Arttu Hyry
Tämä on kyllä hauskin vitutusketju tällä alustalla. Vituttaa ettei meillä ole kuin jokin kädenlämpöinen "Saako meitäkin vituttaa täällä".
Vaikeaa varmaan teilläkin vituttaa, kun menestystä tulee ovista ja ikkunoista, vai voiko oikeasti sekin vituttaa? Käske Jussin soittaa Laurille pari vinkkiä pelaamisen liittyen, niin saadan tästä ketjusta samanlainen pepun läpsyttely ketju, kuin ilmeisesti teillä on. Itsellä ainakin alkaa jo kyllästyttää tähän ketjuun kirjoittelu.
 

chauron

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIMARS
Vaikeaa varmaan teilläkin vituttaa, kun menestystä tulee ovista ja ikkunoista, vai voiko oikeasti sekin vituttaa? Käske Jussin soittaa Laurille pari vinkkiä pelaamisen liittyen, niin saadan tästä ketjusta samanlainen pepun läpsyttely ketju, kuin ilmeisesti teillä on. Itsellä ainakin alkaa jo kyllästyttää tähän ketjuun kirjoittelu.
No mutta - Jos kyllästyttää niin jätä suosiolla välistä, voit vaikka jättää ilmoitukset tästä ketjusta tilaamatta niin ei häiritse.

Itseä tosiaan ärsyttää, jos ei suoranaisesti vituta tuo pelitapa ja se asenne, jolla peliä osa pelaa. Jotenkin virkamieskiekkoa.
 

Frank McKee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, T. Arima
Nyt rupee vituttaan jos tuo vanhan ladon jää ei taaskaan kestä. Toivottavasti saavat illaksi kuntoon että
saa peliä katella prkl.
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Nyt rupee vituttaan jos tuo vanhan ladon jää ei taaskaan kestä. Toivottavasti saavat illaksi kuntoon että
saa peliä katella prkl.

Tää on kyllä ihan käsittämätön homma. Eikö nää alkanut sen jälkeen, kun ne vaihtuvat jäämainokset tuli? Varmaan joku kiistää, mutta jotain täytyis tehdä.
 

avail

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Oli tarkotus viedä lapset mummulaan ja ajella täältä landelta kaupungin valoihin kattomaan livelätkää. Aikaisempien kokemusten perusteella en uskalla ottaa riskiä, kun kotiin on kuitenkin illalla sitten vähän pidemmästi kuin "vartin bussimatka". Katsotaan siis telkkarista. Hieman harmittaa Vituttaa suuresti.
 
Suosikkijoukkue
Los Wengeles - Newcastle United - Ukraina
Olin tänään aikeissa lähteä muutaman vuoden tauon jälkeen Raksilaan peliä katsomaan mutta enpä otakaan riskiä että sinne turhaan lähtisin jos vaikka peliä ei voida huonon jään takia pelatakaan. Otetaan uusi yritys ensi vuonna.
 

Kara

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hei Oulu!
Nyt vittuun ne mainosnäytöt sieltä jään alta. Nyt on tullut nähtyä ettei ne vaan yksinkertaisesti ole millään muotoa järkevä ratkaisu. Ostakaa vaikka led-kaukalo, niin voitte laittaa sinne sekunnin välein vaihtuvia mainoksia. Rahaa tulee ja mainostajat ovat tyytyväisiä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös