Vituttaa kun en haluaisi palata takaisin Matti Alatalon aikoihin, mutta parin viime päivän fiilikset on olleet että vaihtopenkin takana seisoo Alatalo 2.0 vaikka nimensä onkin Lauri Marjamäki. Vituttaa että olen odottanut tätä kautta kuin kuuta nousevaa ja odotuksen lopputuloksena minulle tarjotaan kuraa kuran jälkeen vaikka vaatteeni ovat jo kuran kyllästämät edellisten peli-iltojen jäljiltä. Vituttaa että pakotan kerta toisensa jälkeen itseni katsomaan peliä, jota en ikinä viitsi katsoa loppuun. Vituttaa että divariajoista fanittamani joukkue on lammas kaukalossa kun itse lähden töihin aina leijonana. Vituttaa että jostakin saatanan syystä johtuen minun ei anneta nähdä sitä parasta Kärppää mihin tämä joukkue pystyy. Vituttaa että ennen odotin sitä päivää, kun Kärpät pelaa vapaapäivänäni ja nyt mietin vapaapäivänä että "jaa siellä olis Kärppäpeli, jaksaisinkohan". Vituttaa se että petyn, kun avaan television ja alan katsomaan suosikkijoukkueeni peliä. Vituttaa se, että seurajohto antaa tämän paskan todennäköisesti jatkua kauden loppuun ja tästä tulee kaiken preseason hypetyksen jälkeen kuitenkin yksi niistä kausista kun kirkkaimista sijoituksista taistelevat muut joukkueet.
Haistakaa Paska!!!