Vituttaa niin kympillä!

  • 1 044 830
  • 5 447

Maustemies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Siis minä en ihan ymmärrä tätä porua nyt. Lauantai-ilta huomenna ja vastassa HIFK. Nytkö pitäisi olla liput alekorissa? Viime kotipelissä Ässiä vastaan liput olivat alekorissa ja se oli hyvä se. Kyllä minäkin toivon hinnoitteluun tulevaisuudessa innovatiivisempaa otetta, mutta tässä hetkessä, kun edessä on lauantain huippuottelu, saavat liput maksaa minkä maksavat.
Jos ei saada tässä tilanteessa Hifkiä vastaan hallia täyteen niin vika on joko markkinoinnissa tai hinnoittelussa. Jälkimmäinen on helppo korjata nopeasti.
 

Glove

Jäsen
Siis minä en ihan ymmärrä tätä porua nyt. Lauantai-ilta huomenna ja vastassa HIFK. Nytkö pitäisi olla liput alekorissa? Viime kotipelissä Ässiä vastaan liput olivat alekorissa ja se oli hyvä se. Kyllä minäkin toivon hinnoitteluun tulevaisuudessa innovatiivisempaa otetta, mutta tässä hetkessä, kun edessä on lauantain huippuottelu, saavat liput maksaa minkä maksavat.
Eihän tässä kukaan ole alekoria vaatinut vaan kohtuullisia hintoja. Minä sinakin haluaisin syödä ja juoda jotakin jos matsiin menen, mutta nykyisillä lipunhinnoilla budjetti ei vaan riitä lippuun, syömiseen ja juomiseen. Mieluummin katson peliä kotona ja syön ja juon, kuin olen kuivin suin Raksilassa.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Jos ei saada tässä tilanteessa Hifkiä vastaan hallia täyteen niin vika on joko markkinoinnissa tai hinnoittelussa. Jälkimmäinen on helppo korjata nopeasti.
Ei se nyt noin yksioikoista ole. Jännä nähdä, paljonko yleisöä tulee ja mikä on tunnelma.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Eihän tässä kukaan ole alekoria vaatinut vaan kohtuullisia hintoja. Minä sinakin haluaisin syödä ja juoda jotakin jos matsiin menen, mutta nykyisillä lipunhinnoilla budjetti ei vaan riitä lippuun, syömiseen ja juomiseen. Mieluummin katson peliä kotona ja syön ja juon, kuin olen kuivin suin Raksilassa.
Se on sinun valinta ja ymmärrettävä sellainen. On ihmisiä, jotka valitsevat toisin. On olemassa ihmisiä, joilla on mahdollisuus sekä halua myös syödä ja juoda Raksilassa huomenna kalliiden lippujen päälle. Minusta tällainen peli Raksilan lauantai-illassa ja vallitsevissa oloissa on sen verran mielenkiintoinen, että lipuilla tuleekin olla hintaa. Tämä on bisnestä ja juuri on ladattu uusia pelaajia sisään. Palkat maksetaan bisneksen tuotoilla.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Mikä siinä ei ole yksioikoista? Onhan nuo kulmien liput aivan liian kalliit, kun katsoo esimerkiksi jäähallin kuntoa ja palveluiden tasoa.
Ideana varmaan kuitenkin tehdä myös taloudellista tulosta, jotta on mahdollisuus ylläpitää kilpailukykyistä joukkuetta. Tässä lasketaan sitten mahdollisimman järkevää hinnoittelua tuloksen maksimoimiseksi. Saa nähdä, miten Kärpät tuossa huomenna onnistuu. Luulen, että yleisöä tulee hyvin ja taloudellinen tulos on parempi kuin halvemmilla lipuilla olisi ollut saavutettavissa.
 

Glove

Jäsen
Joku viisaampi vsrmaan osaa oaskea onko parempi 5000 katsojaa nykyisillä hinnoilla vai täysi tupa halvemmalla. No, ihan sama minulle. Luulisi kuitenkin täydestä hallista irtoavan enemmän tunnelmaa. Tieto tästä huipputunnelmasta voisi kenties kääntää minunlaisteni pään.
 

Maustemies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Ideana varmaan kuitenkin tehdä myös taloudellista tulosta, jotta on mahdollisuus ylläpitää kilpailukykyistä joukkuetta. Tässä lasketaan sitten mahdollisimman järkevää hinnoittelua tuloksen maksimoimiseksi. Saa nähdä, miten Kärpät tuossa huomenna onnistuu. Luulen, että yleisöä tulee hyvin ja taloudellinen tulos on parempi kuin halvemmilla lipuilla olisi ollut saavutettavissa.
Jos yksi katsomonosa on lähes kokonaan tyhjillään niin ei siinä taloudellistakaan tulosta paranneta. Muutenkin varsin lyhytnäköinen strategia.
 

Ålemao

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers & Pelicans
Anteeksi vieraaseen pöytään huutelu. Olen tulossa Lauantain matsiin kaverini kanssa vähän kauempaan. Minusta lipun hinta ei paha ole kun kyseessä lauantaina ja Hifki vastassa.

Ei tuo seuroille helppoa ole tällä hetkellä muutenkaan. Alle 40e saa jo oikein loistavan istumapaikan tuollaiseen peliin. Onko se sitten liikaa pyydetty?

Itse aijon syödä ja varsinkin juoda hallilla hyvällä omalla tunnolla, tietäen että tuen rakastamaani lajia vaikka seura onkin toinen :)
 

Rantsukoff

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Anteeksi vieraaseen pöytään huutelu. Olen tulossa Lauantain matsiin kaverini kanssa vähän kauempaan. Minusta lipun hinta ei paha ole kun kyseessä lauantaina ja Hifki vastassa.

Ei tuo seuroille helppoa ole tällä hetkellä muutenkaan. Alle 40e saa jo oikein loistavan istumapaikan tuollaiseen peliin. Onko se sitten liikaa pyydetty?

Itse aijon syödä ja varsinkin juoda hallilla hyvällä omalla tunnolla, tietäen että tuen rakastamaani lajia vaikka seura onkin toinen :)
Ehkä enemmän yleiseen keskusteluun, mutta menkööt tänne. Ei hinta olekaan lauantain esimerkin pelistä mitenkään paha. Myös sinänsä sama maksaako se lonkero 7 vai 9€. Ennen peliä vielä monesti happy hour.

Mutta niitä pelejä on viikollakin ja aina ei niin kiinnostavaa vastustajaa vastaan. Näihin pitää käyttää mielikuvitusta miten jengin saa liikkeelle. Kyllä se ns. taviskatsoja valitsee herkästi sen lauantaipelin.
 

Neilos

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät ja AC Oulu
Lievästi harmittaa, kun sarjasijoitusta alettiin katsoa pistekeskiarvon mukaan, sillä nyt pojilla on ylämäki kavuttavana että pääsisi kuuden sakkiin kun taas jos laskettaisiin edelleen pisteiden mukaan, niin kuuden paikka olisi meillä puolustettavana, joka ainakin minusta tuntuisi helpommalta paikalta pelaajille.
 

J_Boumedienne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Kärpät, Suomen palloilumaajoukkueet
Lievästi harmittaa, kun sarjasijoitusta alettiin katsoa pistekeskiarvon mukaan, sillä nyt pojilla on ylämäki kavuttavana että pääsisi kuuden sakkiin kun taas jos laskettaisiin edelleen pisteiden mukaan, niin kuuden paikka olisi meillä puolustettavana, joka ainakin minusta tuntuisi helpommalta paikalta pelaajille.
Olin ainakin henkilökohtaisesti jo pitkään henkisesti varautunut siihen, että pistekeskiarvoon mennään, etenkin kun ottelusiirtoja alkoi tulla kiihtyvään tahtiin, joten en "normaalia" sarjataulukkoa hirveästi tuijotellut. Tähän tilanteeseen ajauduttiin Mikkolan osaamattomuuden sekä toimiston jääräpäisyyden takia, ja nyt Marjamäen johdolla yritetään pelastaa, mitä pelastettavissa on.

Kärppien johto kaivoi syvän kuopan, ja Marjamäki yhdessä joukkueen kanssa paiskii töitä hartiavoimin, että sieltä noustaisiin. Vituttaahan se kieltämättä, kun katastrofin merkit oli nähtävissä sen verran kauan, mutta niin kauan kuin on pelejä jäljellä, on toivoakin.
 

J-De

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Anaheim Ducks
En tiiä oisko enemmän vitutusketjun vai positiivisuusketjun asiaa, mutta positiivista tässä on se, että muutama viikko sitten tää ei ois ees vituttanu...
 

Sturba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Myllykosken imuri, Kärpät, Carolina Hurricanes
Sehän tässä vituttaa ku pelottaa että jäädään vielä pudotuspelien ulkopuolelle.
Sittenhän se vasta vituttaakin !
No sehän se tässä vituttaakin. Ja on kyllä melkoinen munaus toimistolta jos nyt loppukauteen hirmuiset rahalliset panostukset ja jäädään vittu sijalle 11.

Toivottavasti ei jäädä.
 

LarZu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun pisteautomaatit
Vituttaa ku tamperelaiset vittuilee.. ei tämä kivaa ole tälle kaudella olla oululainen. Niellään tämä paska ja pakko se on uskoa ja toivoa että keväällä täälläkin pelataan playoffeja.
 

1971

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Sehän tässä vituttaa ku pelottaa että jäädään vielä pudotuspelien ulkopuolelle.
Sittenhän se vasta vituttaakin !
Miksi? Jos Late Mikkola olis vieläkin puikoissa, niin oltais hävitty kaikki nää viimeiset neljä peliä. Kaikki toivo olis heitetty jo kankkulan kaivoon. Marjamäen johdolla ja uusien vahvistusten myötä meillä on hiuksenhieno mahdollisuus. Tänäänkin tuli piste ja taistelu jatkuu. Toimiston satsaus oli epätoivoinen, mutta eipähän jäänyt kausi siitä kiinni. Olis joo pitänyt reagoida aikaisemmin, mutta eipä siellä ollut ketään varteenotettavaa tarjollakaan.

Silti, pääsy poffeihin on myös muiden käsissä ja varsinkin omissa. Jos ei voiteta, niin ei voiteta. Saadaan mitä ansaitaan.

Mitä ne palstan posihörhöt huutaa? TULTA MUNILLE!

Ite sanon, että "hockey is a momentum game". Katellaan.
 

Hanslankari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aktiivinen aloitteellinen rohkea sakki
Piti itseä kiusatakseni katsoa vielä tallenteelta. Jumalauta kaksi purkupaikkaa joissa kiekko hukattiin ja pakkasesta nostettu Kalapuikko seuraa lopulta pelkkää kiekkoa kun Björninen tuikkaa tasoihin vierestä. Vitun uuvatit.
 

Miksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, John Vanbiesbrouck
Miksi? Jos Late Mikkola olis vieläkin puikoissa, niin oltais hävitty kaikki nää viimeiset neljä peliä. Kaikki toivo olis heitetty jo kankkulan kaivoon. Marjamäen johdolla ja uusien vahvistusten myötä meillä on hiuksenhieno mahdollisuus. Tänäänkin tuli piste ja taistelu jatkuu. Toimiston satsaus oli epätoivoinen, mutta eipähän jäänyt kausi siitä kiinni. Olis joo pitänyt reagoida aikaisemmin, mutta eipä siellä ollut ketään varteenotettavaa tarjollakaan.

Silti, pääsy poffeihin on myös muiden käsissä ja varsinkin omissa. Jos ei voiteta, niin ei voiteta. Saadaan mitä ansaitaan.
Tästä täysin samaa mieltä. Jos päästään poffeihin, se on kuitenkin katastrofin välttäminen. Kausi on tähän mennessä ollut täysi pannukakku ja nyt yritetään vielä pelastaa se, mitä pelastettavissa on. Se mihinkä riittää rahkeet, ei tiedetä vielä.

Eniten mua kiinnostaisi, siis jos jäätäisiin pudotuspelien ulkopuolelle, mikä on Ahon ja kumppanien kohtalo? Kärpät tarvii herätystä koko organisaationa päästiin pudotuspeleihin tai ei.

Ettei mee off-topiciksi, harmittaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös