Tänne ketjuun se pitää purkaa.
Toki Marjamäki puuttui ja se vaikuttaa varmasti pelin reagointiin ja joukkueen valmistamiseen.
Miksi Marjamäki puuttui ? Lähti ryyppäämään ja hankki koronan baarista. Noinkohan tartutti vielä Mäenalaiseen ja Junttilaankin. Vaaditaan tip top asennetta ja tip top sitoutumista myös valmentajilta.
Minulle on aivan sama miten valmentajat käyttävät vapaa-aikansa ja minulla ei kiinnosta yhtään kun homma toimii. Nyt se ei omalla tavalla toiminut. Ratkaisevilla hetkillä tällainen perseily. En voi suoraan sanottua käsittää yhtään. Pieni etikettivirhe sanoisi joku, minä sanon että typeryyttä.
Mutta kuolleista nousseella joukkueella oli aito mahdollisuus mennä pudotuspeleihin suoraan. Se olisi vaatinut tänään sellaisen all in suorituksen. Se, että Tampereelta ei saatu tuon enempää, se että Oulussa ei saatu yhtään maalia.. Ei se siihen kaatunut. Se kaatui siihen ettei sellaista taistelumoodia saatu päälle. Se vetää mielen jotenkin synkäksi. Minä olen optimistinen ihminen ja uskoin siihen, että Kärpät olisi kuin verikoira joka on päästetty irti. Se oli ihan hyvä joukkue, mutta, se ihan hyvä ei riitä nykyjään mihinkään.
Minua vituttaa että kun Galimov avaa luukkua kauden tärkeimmän pelin kynnyksellä. Miksi ?
Miksi lähdetään pelaamaan kuin " no jos voitetaan niin sitten meillä voisi olla mahdollisuus" asenteella. Vitutusketjussa kun ollaan, minua vituttaa eniten se ettei pelata avain loppuun asti täysillä hirmuisella vimmalla. Tänään joo tultiin hienosti taisteluun mukaan, mutta en minä silti tuollaista suoritusta halua nähdä kauden tärkeimmällä hetkellä. Haluaisin, että kaikki hiet ja kyyneleet jää kentälle, aivan kaikki. Se riittää jos riittää mutta yhtään vitun vapaamatkustajaa ei voi olla kauden tärkeimmässä pelissä kentällä. Nyt siellä oli sellaisia neppailijoita, näppäilijöitä.. Missä on voima ja kovuus ? Ensi kautta kun rakennetaan. Haluan että hyökkäykseen tulee oikeasti kovat sentterit ja muutama Sailio, Aarnio, Karvinen. Jos ei tuonne maalille päästä taidolla, sitten sinne mennään voimalla. Nuo mikkihiiret syöttelee tuolla pitkin ja poikin ja yhtään vaarallista tilannetta ei tule. Ei tule ylivoimaa kun ei noita pelaajia tarvitse kuin hieman koskettaa niin ne luopuvat kiekosta tai kaatuvat, antavat paniikki ratkaisun tai muuten vaan syöttävät harhaan.
Pettymys on Kärppiin nyt iso.
Pelkään samalla näkeväni säälit jossa peruutellaan, pelätään ja lopulta pusketaan oma maalivahti omaan maaliin kiekkojen vastustajan ja kaikkien kanssa. Sitten sanotaan "aika loppui kesken, emme ansaitse yhtään enempää"