Näin. Koko voittolaukausspedeily ärsyttää, ja ärsyttää potenssiin kymmenen vielä hävitä niissä näitä ratkaisevia pisteitä. Sanokaa mitä sanotte, mutta nämähän pisteet sen eron saatana tekevät. Aivan varmasti.Paljon enemmän vituttaa suoritukset IFK- ja Blues-matsien rankkarikisoissa lähiviikoilta. Edes toinen himaan, niin käsillä olisi aivan eri pallopeli. Se yksi piste todennäköisesti vielä erottaa Kärpät kuuden sakista.
Miten nämä hommat voidaan ryssiä näin? HIFK näytti mallia, kuinka homma hoidetaan tyylillä kotiin. Nyt mennään sitten sitä pahinta mahdollista vastaan, jos nyt RTK sattuisi kaatumaan. Ja niin helppoa tämä olisi ollut välttää.
Teen poikkeuksen omaan sääntööni puhumalla smliigasta.
Rankuilla sitten se lopullinen "voitto", jolla tuo vitun selänpesijöiden klubi pääsi minne? Ei saatana.
Olen kovasti huolissani Flyersin edesottamuksista (Flyers tarkoittaa Philadelphia Flyersia, joukkuetta joka pelaa jääkiekkoa ottaessaan turpaansakin), mutta nyt on tämä jo vuosikausia vituttanut Kärpät valokeilassa. Eihän tuolle saunakerholle voi enää kuin nauraa. "Junno, voitko myydä taloudellisen tuloksen vuoksi sitä uutta hallia haaveillessa vielä pelaajien kynnet ns. 'tukijoille' ja nauraa edelleen päin naamaa maksaville katsojille?" No et voi, sillä niitä kynsiä ei voi kukaan nähdä, kun ei ne hanskat lähde käsistä vahingossakaan! Paitaan kun ei mahdu enää enempiä. Hallitus sinua ei tule estämään, sillä sehän on... hyvinkin tyytyväinen olemassaoloonsa! Sitten vielä nämä saatanan työharjoittelijat väärissä paikoissa? Milla helvetillä ajattelit Junno sen halliprojektin maksaa - jonka kustannuksia et Oy:n varannoilla voi maksaa - jos tuote on rikki?
Hyi vittu mikä tuote Oulun Kärpät on tällä hetkellä. Muovinen aiemmin osaaviin tekijöihin nojautuva nostalginen relikti. Nyt nimeltämainitsemattomallajohdolla on käytännössä eläkepäivät meneillään, sillä enää ei tarvitse kuin "markkinoida" - eli luottaa monopoliasemaan - ja valita haluamansa hallitus (vinkki toimittajille jotka tämän lukevat, tuolle löytyy vahvat pohjat, joten missä se juttu viipyy?). Sehän voi olla, että eräs hopeapäinen ja sittemmin saapasjalkainen Arponen oli sittenkin se menestystekijä...
En nähnyt tätäkään peliä, mutta en usko menettäneeni mitään mikä voisi yllä kirjoittamaani poistaa.
J33 Kärpät. Haistakaa edustamanne smliigan kanssa se äitienne kera maanut vittu. Isänsä elävät, mutta tämä varsipillujen konklaavi ei heitä tunnusta.
No mutta sehän on kiva! Hyvä että vituttaa, sehän on vain tervettä herätä tähän päivään keski-ikäiselläkin. En voi tuohon sinun listaukseen yhtyä aivan kaikkiin, mutta voin sanoa että olen lähes kaikissa ollut paikalla... No niin no silloin kun sotia leikit olin jo siellä tiedostavana ihmiseliönä naapurin väreissä...Kyllä vituttaa lukea moista !
No mutta sehän on kiva! Hyvä että vituttaa, sehän on vain tervettä herätä tähän päivään keski-ikäiselläkin. En voi tuohon sinun listaukseen yhtyä aivan kaikkiin, mutta voin sanoa että olen lähes kaikissa ollut paikalla... No niin no silloin kun sotia leikit olin jo siellä tiedostavana ihmiseliönä naapurin väreissä...
... ja juuri sinun tapaiset ihmiset vituttavat minua. "No kun silloin sitä, sitten tätä. Sitten me oltiin niin vitun fania, että kestettiin kaikki tuo ja sitten tässä onkin kaikki niin saatanan hyvin vielä tänäänkin, kunhan vain kannatetaan tuota vitun kaukalopalloa omilla rahoilla ja sillä ostetaan oikeus olla niin vitun korkealla norsunluutornin rappusissa!" Minun Kärpät kuoli jo vuosia sitten, mutta olen tuota kaukalopalloa joutunut sivusta seuraamaan jokusen vuoden. Sallinet minulle vitutukseni lukea kirjoittamaasi, arvon palstalainen Bobi? Voinet myös sallia minulle aiheeni vitutukseeni käppyröihin tänään?
Kärpistä puhuttaessa ei jääkiekkoa voi ottaa edes puheeksi aikuisten tasolla, ellei puhuta Kärppien akkasten toimesta. Siellä on sentään munaa tekemisessä, enkä tarkoita munasoluja, sillä nekin poisluettuna tämä smliigakärpät ottaa turpaan 100-0. Suomalainen peli-identiteeti ja meidänpeli tai tämä muu jääkiekon päälle oksentaminen ei sentään ole tuonne saakka ehtinyt. Tai Rajavillen, tai OLS:n mailapelineiteilyyn.
Ihan oikeasti haistatan teille peleistä maksaville sitä vittua. Ihan oma vikanne, jos tätä perseilyä kustannatte. Sori Bobi ja muut oikeinkannattamisklubilaiset.
En maksa rikkinäisestä tuotteesta täyttä hintaa. Vituttaa se, että jonkin äiti on syönyt vääriä lääkkeitä pahoinoloon aikanaan.
Todellakin. Fanaatikot ja kannattajat erikseen.Voi hyvä jumala. Kaikkia fanaatikkoja sitä näkee.
Kyllä, ketjun aiheena oli nimenomaan vitutus. Täytyy kuitenkin sanoa, että henkilökohtaisesti tämä sääleihin päätyminen ei enää osaa edes aidosti vituttaa, jotenkin on näinä viimeisinä vuosina turtunut siihen todellisuuteen.
Niin, kannattajillehan nämä säälit pitäisi olla ihan se ja sama. Ei me olla siellä jäällä pyörimässä. Jos ei säälit kiinnosta niin sen kuin jättää katsomatta ja olettaa että Kärpät on nyt viikon tauolla ennen Tappara-sarjan alkamista. Tuskin kukaan sentään tappioon Lukkoa vastaan uskoo.