Oli kyllä ihan helvetin huono erä. Eipähän tältä kaudelta montaa tuommoista erää ole nähty. Tuosta ei voi toisaalta kuin parantaa.Helevetin vässyköintiä koko erä.
Ne on ne paineet, hyvä alku kauteen ja rento lentokeli kunnes muut saivat kiinni ja saattoi siellä tappioputkessa tulla takaraivoon ajatus entä jos ei onnistukaan enää. No tässä testataan joukkue ja Manner, että onko heistä voittajiksi. Joukkueen jo ennakkoon pelätyt heikkoudet tulevat nyt esiin, ja niihin pitää Mannerin keksiä nopeasti keinot. Toivottavasti keinovalikoimaa on vielä jäljellä.Minua huolettanut Mannerin käyttäytyminen muutenkin viime aikoina. Aika outoja kommentteja antanut ja lehdistötilaisuudessakin ei ollut viimeksi oma itsensä. Mitä siellä on meneillään? Henkinen väsymys?
Ei minun mielestä. Kärpät pelasi hyvin pitkän tauon jälkeen Raksilassa. Tänäänkin sisääntulo oli hyvä ja Rynnäksen imurointi antoi illalle tämmöisen suunnan. Koiviston loukkaantuminen sekoitti pakkaa entisestään. Ei tässä nyt kyllä Mannerta mitenkään voi alkaa syyttämään. Täysin Rynnäksen piikkiin tuo avauserä, muu joukkue pelasi ihan hyvän avauserän Porin "hurmiossa". Laukaisut 17-16, maalipaikat tasan ja Ässillä kuitenkin yksi kappale ylivoimaakin enemmän.Minua huolettanut Mannerin käyttäytyminen muutenkin viime aikoina. Aika outoja kommentteja antanut ja lehdistötilaisuudessakin ei ollut viimeksi oma itsensä. Mitä siellä on meneillään? Henkinen väsymys?
Sanopa muuta. Luotto ei koskaan ole ollut Ahoon oikeastaan minkäänlainen. Menkööt samalla oven avauksella lähtevien pelaajien kanssa.
Luulen, että fanit voi kerätä kolehdin ja maksaa, jos joku huolii Haban hommiinsa :)Onkohan Haballa KHL-pykälä sopimuksessa vai saadaanko siirrosta jotain korvausta?
...Eiku...
Pelotti etukäteen keskushyökkääjien osalta pelaajien riittävyys, mutta näyttää konkretisoituvan pakkien kohdalla. Koivisto on sen verran iso pala hyökkäyspelaamista, jotta pahin mahdollinen menetys(?).
Ihan samaa olen ihmetellyt....Kärpät pelaa nyt toista peliä peräkkäin viivelähtö-meidän-peliä ja tämä riisuu joukkueen aseista. Miksi ihmeessä tämä muutos?!
Kärpät pelaa nyt toista peliä peräkkäin viivelähtö-meidän-peliä ja tämä riisuu joukkueen aseista. Miksi ihmeessä tämä muutos?!
Manner jossain haastattelussa sanoi, että enää ei voita samalla pelillä kuin aikaisemmin ja jouduttu hakemaan eri konsteja voittaa. Mutta eipä tuo nyt kovin hääviltä näytä tuo viivelähtökiekkokaan.Outoa, että suorista hyökkäyksistä ei enää uskalleta laukoa, eikä maalille mennä. Nyt haetaan pitkiä hyökkäyksiä. Muutettiinko pelitapa varmistelevaan suuntaan runkosarjan lopussa?
+Kärki pääsi ihan rauhassa tähtäilemään yläpesäsee siinä Rynnäksen naaman edessä.toka maali seurausta Sailion taas aivan helvetin hienosta jäähystä
Rynnäs surkean pelinlukunsa vuoksi saa ottaa ison osan tuostakin, kun jäätyi paikalleen.+Kärki pääsi ihan rauhassa tähtäilemään yläpesäsee siinä Rynnäksen naaman edessä.
Nojoo, mutta kyllä sitä jotenkin kierolla tavalla toivoisi, että pakitkin siivoaisi tuollaiset tilanteet silloin tällöin.Rynnäs surkean pelinlukunsa vuoksi saa ottaa ison osan tuostakin, kun jäätyi paikalleen.
Suikkasen haamu vieläkin elää. Aravirran haamu saatiin jo manailtua pois, mutta Kaitsun tsempit ja perkeleet kaikuvat vielä öisin Raksilan kolkoilla ja pimeillä käytävillä. Jalometalli on ainoa keino tämän kirouksen murtamiseen.Yksi takaisku pudotuspeleissä, ja täällä maailmanlopun meininki.
Yksi takaisku pudotuspeleissä, ja täällä maailmanlopun meininki.