En minä mihinkään salaliittoon usko, en ole hullu. Erikoisesti tuomiot ovat viime aikoina menneet. Luotan sattumaan, mutta harmittaa se silti. Sinä se kommentoit asiaa, vaikka et pelejä katsokaan, yeah!
Vähän tässä on sellaista tahallista vääristelyä ilmassa nyt, eikä siinä mitään. Kyllä Kärppien tilanne tunteita minussakin herättää.
Lähinnä kommentoin siis sitä, että ajattelet Kärppien peleissä tuomittavan "vitsituomioita toinen toisensa perään". Tämä haiskahti nenääni vähän värilasittuneelta kommentilta, ja jos se kerran sinua vituttaa, siis tuo havaintosi, niin ehkä mahdollisen värilasiaspektin pohdiskelu vähentäisi vitutusta. Sinänsä peleihin liittyviä asioita en kommentoinut, toin vain esille tämän nk. värilasiefektin ja ehkäpä rivien välistä toiveen tuon asian pohdiskeluun siellä sinun näppäimistösi nurkilla!
En tosiaan ole viime viikkoina ehtinyt montaakaan kokonaista peliä katsomaan, kuten sanoinkin, mutta niissä pätkissä ja jaksoissa mitä olen nähnyt, en ole itse havainnut Kärppien sorsimista tuomareiden puolelta. Kuten sanoin, en kaikkia tilanteita ole nähnytkään, mutta siitä huolimatta näen minulla olevan oikeuden asiaa kommentoida. Etenkin, kun kommenttini oli ystävällismielinen vitutuksen vähentämiseen tähtäävä "olisiko malka omassa silmässäsi" -tyyppinen ajatelma.
Peace :)