Olisin laittanut jo tähän peliin Ruohomaan tuohon kakkosen keskelle.Kalapudas onneton 2.ketjun keskellä. 1.ketjun 5vs5 pelaaminen karmeaa, -2 mieheen tänään.
Mun mielestä Kalis ei muuten kunnolle kerennyt edes osua siihen, Malinen tuli jostain tyhjästä ja pääsi just väliin. Olisi toki pitänyt vähän ahnaammin mennä kiekkoon, mutta olen nähnyt pahempiakin. Esim. Maxwell pääsi keväällä 2014 Tapparaa vastaan vetämään oikeasti ihan rauhassa kohti tyhjää maalia puolen metrin päästä, mutta sai kiekon ohi maalin ilman mitään häirintää.Kaliksella oli paikka naulata peli 4-2 vittu tyhjästä maalista alle metrin säteelä ja jumalauta kaveri jotenkin onnistuu sössimään ja hifki vastahyökkäyksestä 3-3.
Joo toki, onhan nyt kyse kuitenkin pudotuspeleistä. Siinä mielessä olet kyllä 100% oikeassa.Asenne puuttui, siihen mentiin puolivaloilla ja tilanne on tuo. Mutta totuushan on ilman mitään selittelyijä se, että kyllähän jumaluta Kalaputaan olisi siitä pitänyt naulata.
Miettikää kuinka montakymmentä maalia vähemmän Kärpät olisi päästänyt tällä kaudella jos I.Mikkola olisi korvattu vaikka pahvitötsällä. Taino, älkää miettikö, sehän alkaisi vaan vituttamaan.
Eiköhän Suikkanen pilaa junnutkin ensi kaudella. Huikkanen alkaa apinoimaan Marjamäkeä ja ottaa nuo nuoret Kärpät haltuunsa. Kuikkanen tuo oman pelityylinsä ihan nuorimmille junnuille asti, jolloin Hiukkanen pystyy varmistumaan ettei kenellekkään varmasti vittuilla missään ikäryhmissä.Onneksi on A-junnut ja siellä hyvä valmentaja. Onneksi on B-junnut ja siellä hyvä valmentaja. Final four -turnaus ja naisten finaalit. On tässä vielä ilon aiheita tälle keväälle.
Suikkaselle tästä uusi huuto!Kaliksella oli paikka naulata peli 4-2 vittu tyhjästä maalista alle metrin säteelä ja jumalauta kaveri jotenkin onnistuu sössimään ja hifki vastahyökkäyksestä 3-3.
Ahon vastuu kuulema kasvaa. Anna mun kaikki kestää. Näillä näytöillä Puolen Suomen Kärppien UTJ:na? Vittu mikä vitsi.Vituttaa Pyörälän, Kukkosen ja Rynnäksen takia tää paska kausi.
Toivottavasti Junnon viimeiseksi tehtäväksi jää Ahon ja Suikkasen potkut.
Kyllähän Rynnäs oli yksi suurimmista syyllisistä että kausi tänään päättä.Vituttaa Pyörälän, Kukkosen ja Rynnäksen takia tää paska kausi.
Toivottavasti Junnon viimeiseksi tehtäväksi jää Ahon ja Suikkasen potkut.
Ei tähän elämä lopu, tämä kausi vain.
Suikkanen on kyllä hieno huumorimies.Saatanan tunarit. Odotan innolla Suikkasen meriselityksiä "en tiedä miksi ei pärjätty, pelattiin hyvä peli, mutta vastustaja luisteli hyvin ja taisteli voiton".
Ahon vastuu kuulema kasvaa. Anna mun kaikki kestää. Näillä näytöillä Puolen Suomen Kärppien UTJ:na? Vittu mikä vitsi.
Joo, säälihäviöt Bluesille 2011 ja Lukolle 2013 oli ihan karmeat tähän verrattuna, silloin oli kuitenkin tilanne että "olisi pitänyt mennä jatkoon" ja yms. Lisäksi kevät 2012 Pelicansia vastaan oli aika nätti romahdus kanssa.Muuten ei vituta niin paljoa kuin vitutti esimerkiksi säälihäviöt Lukolle muutama kausi sitten, tai viime kauden välierähäviö Tapparaa vastaan. Hienoa, että tämä kausi on nyt ohi ja voidaan unohtaa tämän kauden kaikki murheet, Mikkolat sun muut. Ei tähän elämä lopu, tämä kausi vain.
Suuresti.3 vuotta vessanpöntöstä alas. Hävettää.