Vituttaa niin, ettei veri kierrä!

• 2 983 977
  • 14 143

Juippi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Joku tettiläinen Oskun sijaan vetämässä lehdistötilaisuutta. Vanha tuttu tyyli eli mahdollisimman äkkiä pois. "Kommentit ottelusta" ilman jatkokysymyksiä.
Oli jo edellisessäkin. Saakeli jos tämäkin nyt luisuu samaan sontaan.

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Joku tettiläinen Oskun sijaan vetämässä lehdistötilaisuutta. Vanha tuttu tyyli eli mahdollisimman äkkiä pois. "Kommentit ottelusta" ilman jatkokysymyksiä.

Joku silleen jotenkin ajan hermoilla oleva voisi vaikka kysäistä sellaisen simppelin kyssärin kuin "Tommi, teillä on ollut useasti suuria haasteita toisen erän pelaamisen kanssa. Onko tähän tunnistettu mitään syitä vai mistä mahdollisesti tämä johtuu". Tai että "Tommi, Tepsi menetti jälleen kahden maalin johtoaseman ja kiekollisessa pelaamisessa oli suuria haasteita lähes koko 2. ja 3. erän. Mitä vittua Tommi?".

eki likanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Albijon Muzaci
Vituttaa, mutta se miten jotenkin etäiseltä joukkue tuntuu. Sama kuin FC:n kanssa. Joukkue tuntuu etäiseltä ja kausi on kusta ja paskaa.

Typhooni

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames
Joku silleen jotenkin ajan hermoilla oleva voisi vaikka kysäistä sellaisen simppelin kyssärin kuin "Tommi, teillä on ollut useasti suuria haasteita toisen erän pelaamisen kanssa. Onko tähän tunnistettu mitään syitä vai mistä mahdollisesti tämä johtuu". Tai että "Tommi, Tepsi menetti jälleen kahden maalin johtoaseman ja kiekollisessa pelaamisessa oli suuria haasteita lähes koko 2. ja 3. erän. Mitä vittua Tommi?".
”Tommi, milloin valmennus ottaa jotain vastuuta tästä farssista? Joukkue on jo heitetty bussin alle, milloin on valmennuksen vuoro?”

sunnuntai

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Newcastle united
Huomaa tappioiden kaivertavan joidenkin mieliä kun nähdään oikeutetuksi purkaa oloaan yksittäisiin/yksittäiseen kirjoittajaan. Jossain tuo mikä on täällä vuosia jatkunut olisi kiusaamista. Jännä asia jottei täällä palstalla paskaakaan tuosta välitetä vaikka monessa asiassa ollaan niin tiedostavia.

Mutta tässäkin asiassa kukin tavallaan, kyllähän meitä junaan monta mahtuu harmittaa vain asemalle jääneet.

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Vähän kyllä vituttaa tänään Tepsin voitto. Nimittäi palstatoveri Jeipii Coistisen osalta. Coistinen kun kuitenkin luet tätä, samalla kun unelmoit että olisit hyvä jossain muussa kuin paskuudessa, niin tarjoan makkaraperunat sinulle Mantulla. Kerran syötynä.

ÅBO

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
En pidä siitä, että valmennuksen asiallinen kritisoiminen voi johtaa bänneihin. Tässä asiassa seison siis aurajoen tukena. Sain nimittäin huomata tänää päivällä, että bänneihin hänen antinsa johti, vaikkei hänen antinsa ollut lainkaan asiatonta. Kyllä se vaan on totta, että Miettinen vaikuttaa minunkin mielestäni aika itsepäiseltä valmentajalta. Ei mulla itellä Miettisen valmennusta vastaan ole mitään muuta, kuin se itsepäinen mentaliteetti.

ilatzu

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, New York Rangers
En pidä siitä, että valmennuksen asiallinen kritisoiminen voi johtaa bänneihin. Tässä asiassa seison siis aurajoen tukena. Sain nimittäin huomata tänää päivällä, että bänneihin hänen antinsa johti, vaikkei hänen antinsa ollut lainkaan asiatonta. Kyllä se vaan on totta, että Miettinen vaikuttaa minunkin mielestäni aika itsepäiseltä valmentajalta. Ei mulla itellä Miettisen valmennusta vastaan ole mitään muuta, kuin se itsepäinen mentaliteetti.

Mistään en mitään tiedä, mutta jos entiset merkit paikkaansa pitävät, niin auriksen levyyn oli jäänyt sama kappale pyörimään jo liian pitkäksi aikaa.

NeilGamble

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Täällä on vaikka kuinka monta sivua tekstiä ihan vaan lokakuulta jossa kritisoidaan Miettistä.

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS

En tiedä onko täällä ihmisillä vaikeuksia lukea noita pelikieltoilmoituksia loppuun vai mistä kiikastaa. Kritisoida saa ja aika kovaankin sanakääntein. Jos kuitenkin jankkaat kolmessa ketjussa miten Miettistä ei saa täällä kritisoida ja Miettinen on palstan mukaan Jumalasta seuraava, voi pelikieltoa napsahtaa.

rs2681

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kyllä valmennusta saa kritisoida. Miksi muut ovat voineet kritisoida ilman bännejä?

Ehkä erona muihin Aurajoen kommentit keskittyivät lähinnä uhriutumiseen, "etteihän täällä saa ketään kritisoida" ja mitä kaikkea provoa sieltä taas tulikaan. Tätä kun pistät monta viestiä putkeen ja vielä varmuuden vuoksi eri ketjuihin niin siinä on vähän eri syyt bänneille kuin valmennuksen kritisointi.

Jos TPS jatkaa voittoputkeaan niin ei tästä ole mitään harmia kenellekkään, kun ei hän tänne kuitenkaan kirjoittelisi:)

Spine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uramaton Turun Palloseura
En tiedä onko täällä ihmisillä vaikeuksia lukea noita pelikieltoilmoituksia loppuun vai mistä kiikastaa. Kritisoida saa ja aika kovaankin sanakääntein. Jos kuitenkin jankkaat kolmessa ketjussa miten Miettistä ei saa täällä kritisoida ja Miettinen on palstan mukaan Jumalasta seuraava, voi pelikieltoa napsahtaa.

Tämäkin on niin kaksiteräinen miekka kuin olla ja voi.

Auris vastaa kaikille räksyttäjille jokaisessa ketjussa -> pelikieltoa jankkaamisesta.

Auris ei vastaa kenellekkään räksyttäjälle -> Auris on matkoilla sun muuta pelkästään henkilökohtaista vittuilua.

Ei oo helppoo hei!

Rosvosektori

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boogaard, Russell, Lauri&Janni, Doan, Domit
Toinen mikä vituttaa... Tai ei vituta vaan aiheuttaa lievää hämminkiä ainakin omassa päässäni viimeaikoina.

Täällä on @Rasvasektori ja @Rosvosektori ! Ette edes arvaa kuinka monta kertaa mennyt kirjoitukset sekaisin.

Myönnän että uuden nimimerkin ilmestyttyä mietin itsekin palstaa selatessani, että mitä vittua mun juomassa on ollut kun en muista tuollaista kirjoittaneeni. Aika nopeasti itselleni selvisi että kyseessä en ole minä.

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tämäkin on niin kaksiteräinen miekka kuin olla ja voi.

Auris vastaa kaikille räksyttäjille jokaisessa ketjussa -> pelikieltoa jankkaamisesta.

Auris ei vastaa kenellekkään räksyttäjälle -> Auris on matkoilla sun muuta pelkästään henkilökohtaista vittuilua.

Ei oo helppoo hei!

Toisaalta jos käyt vähän jokaisessa ketjussa huutamassa samaa asiaa kyllä se on jo itsessään jankkaamista.

Kuten veli @ilatzu kertoi tuossa jäi taas kerran sama levy soimaan ja sitä soitettiin jokaisessa ketjussa.

(1)
  • Tykkää
Reactions: Paco

Spine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uramaton Turun Palloseura
Toisaalta jos käyt vähän jokaisessa ketjussa huutamassa samaa asiaa kyllä se on jo itsessään jankkaamista.

Kuten veli @ilatzu kertoi tuossa jäi taas kerran sama levy soimaan ja sitä soitettiin jokaisessa ketjussa.

Varmasti ja tuskin aurajoen passittaminen banaanisaarille täysin oikeudeton ollut. Se vaan ihmetyttää kerta toisensa jälkeen kuinka paljon saat suoltaa hänelle täysin henkilökohtaisuuksiin meneviä herjoja ilman minkäänlaisia toimia.

Brooklyn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varsinais-Suomalainen juniorikiekko
Varmasti ja tuskin aurajoen passittaminen banaanisaarille täysin oikeudeton ollut. Se vaan ihmetyttää kerta toisensa jälkeen kuinka paljon saat suoltaa hänelle täysin henkilökohtaisuuksiin meneviä herjoja ilman minkäänlaisia toimia.

Käytännössä tämän tilanteen on palstavalvonta itse saanut aikaiseksi, sillä harvoin auris bannissa on ollut. Ilmiselvästi enemmistöä ottaa pannuun jos ei palstan säännöt koske kaikkia. Hyvä että puututaan nyt. Jos menee em. käyttäjän viestihistoriaa selaamaan niin ei sieltä oikeasti löydy kuin aniharvoin viestejä joiden tarkoitus ei ole ollut flamettaa. Laitoin silmät kiinni, scrollasin kerran ja klikkasin yhtä ja tässä tyyppiesimerkki tekstistä, joka ei tietenkään keskustelun tasoa mitenkään erityisesti nosta:

Ei ainakaan Miettisessä itsessään. On kuulemma täysin ylikylän ukko valmentajana. Täältä olen lukenut.

5200 viestiä vuosien saatossa ja sama ralli on jatkunut likipitäen aina, nyt kun pääsee katselemaan tarkemmin. Minä en kyseistä kirjoittajaa suhteellisen tuoreena käyttäjänä tuntenut vielä pari vuotta sitten, mutta onhan tuo tekstisampo aika yksipuolista kaikkinensa. Ja kuten sanoin, ei lähtökohtaisesti palstan keskustelun tasoa miltään osin nostavaa tai edes ylläpitävää.

Kaikenlainen uhriutuminen tämän käyttäjän itse kaivetun kuopan reunalla on mielestäni tekopyhää. Minä olen sitä mieltä että palsta on parempi paikka ilman häntä, ja tämä täysin kiihkottomasti todettuna.

Khoenator

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Leijonat
Käytännössä tämän tilanteen on palstavalvonta itse saanut aikaiseksi, sillä harvoin auris bannissa on ollut. Ilmiselvästi enemmistöä ottaa pannuun jos ei palstan säännöt koske kaikkia. Hyvä että puututaan nyt. Jos menee em. käyttäjän viestihistoriaa selaamaan niin ei sieltä oikeasti löydy kuin aniharvoin viestejä joiden tarkoitus ei ole ollut flamettaa. Laitoin silmät kiinni, scrollasin kerran ja klikkasin yhtä ja tässä tyyppiesimerkki tekstistä, joka ei tietenkään keskustelun tasoa mitenkään erityisesti nosta:

Ei ainakaan Miettisessä itsessään. On kuulemma täysin ylikylän ukko valmentajana. Täältä olen lukenut.

5200 viestiä vuosien saatossa ja sama ralli on jatkunut likipitäen aina, nyt kun pääsee katselemaan tarkemmin. Minä en kyseistä kirjoittajaa suhteellisen tuoreena käyttäjänä tuntenut vielä pari vuotta sitten, mutta onhan tuo tekstisampo aika yksipuolista kaikkinensa. Ja kuten sanoin, ei lähtökohtaisesti palstan keskustelun tasoa miltään osin nostavaa tai edes ylläpitävää.

Kaikenlainen uhriutuminen tämän käyttäjän itse kaivetun kuopan reunalla on mielestäni tekopyhää. Minä olen sitä mieltä että palsta on parempi paikka ilman häntä, ja tämä täysin kiihkottomasti todettuna.
Tuli sellainen vielä mieleen, mitä tätä somemaailmaa seurannut vuosien aikana...onneksi ei aina, mutta ikävän usein bannattu käyttäjä kokee sen todisteeksi että hän on ollut oikeassa aina kaikessa ja hänet haluttiin hiljentää totuuksien vuoksi.
Siinä mielessä olisi ollut myös ihan jees että kaveri olisi täällä saanut jatkaa huuteluaan.

Tosiaan...hän tosiaan väitti että Miettinen on täällä isosti ylikylän ukon maineessa, muttei voinut todistaa kuka niin on edes maininnut.

Selvästikään hänen maailmassa on vain kaksi vaihtoehtoa...joko pitää haukkua pystyyn tai olla ylikylän ukko...Vaikka siinä välissä on lähes loputon määrä määritelmiä ja mielipiteitä valmentajista.

Rasvasektori

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, HIFK, Junnut
Toinen mikä vituttaa... Tai ei vituta vaan aiheuttaa lievää hämminkiä ainakin omassa päässäni viimeaikoina.

Täällä on @Rasvasektori ja @Rosvosektori ! Ette edes arvaa kuinka monta kertaa mennyt kirjoitukset sekaisin.
En mahda sille mitään, että joskus kännipäissäni keksin yhteen peliin käyttäjänimeä ja se on kulkenut sittemmin aika pitkälti kaikkialle mukana :D

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy