Vituttaa niin, ettei veri kierrä!

  • 2 899 422
  • 13 896

Oddmanrush

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun joukot,Leijonat,Colorado, NyR.
Ja sitten kirotaan kun ei päästä omalta alueelta pois kun poikia heitellään seinille eikä päästä kiekolle.
Pikku kilpailu tekee hyvää.
Ei nuoret opi jollei saa vastuuta. Rafkin ottaa kyllä vastuuta, mutta tosi usein jää se viimeinen viimeistely puolitiehen. Aika usein häntä vetää myös kiekko puoleensa eikä ole huomannut kun maalille selustaan on tullut vapaaksi pelaaja. Nää on näitä mielipiteitä. Valmennushan nää päätökset hoitaa meidän puolesta.
 

Centre Bell

Jäsen
Suosikkijoukkue
Entisaikojen TPS.
Tulen vielä purkamaan oikeaan ketjuun. Olen antanut Skalickylle siimaa koko alkukauden ja uskonut homman löytyvän. Nyt on pakko sanoa, että eihän tuosta saatana tule mitään. En tiedä olenko eläessäni nähnyt noin kädetöntä, kömpelöä ja flegua pelaajaa mitä Skalicky. Miehellä ei ole minkäänlaisia vahvuuksia pelissään. En käsitä minne hävisi se tehokas, ilkeä ja kokonaisvaltaisesti yksi Liigan parhaita laitureita Skalicky. Tämä versio on aivan sysi PASKA.
Ei muuta kuin poppariosastolle Pariisin leipurin kanssa ja toivotaan että vaikka joku Pohjois-Korealainen joukkue huolisi nuo ja jatkaisi herrojen palkanmaksua. TPS ei noita kumpaakaan tarvitse enää tällä kaudella.
Kaksi täydellistä hutia Kapteeni Kalliolta!!
 

Rosvosektori

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boogaard, Russell, Lauri&Janni, Doan, Domit
En mä Kallioo syyttäis tapaus Skalickystä. Tänne tullessaan ihan huippusiirto liigan sisällä ja ei meillä taidettu kauheesti antaa soraääniä kun miehen diili varmistui.
Ihminen se Kalliokin on, ei ennustaja.
Jotkut ei vaan sovi johonkin ympäristöön, vaikka miehen piti olla nappihankinta. Siitä olen samaa mieltä että Skalicky on ihan totaalinen kasa haisevaa.
 

Juippi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Pakko kysyä, olenko yksin?
Kuinka paljon teitä vituttaa tappiot? Mulla menee ihan huuruun. Masentaa, vituttaa, sisällä kiehuu.
Hupaisaa kun jääkiekko saa tunteet näin pintaan, mutta ei voi minkään.
Ps:tämä viesti on kirjoitettu lievästi päihtyneenä.
 

aurajoki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TPS
En mä Kallioo syyttäis tapaus Skalickystä. Tänne tullessaan ihan huippusiirto liigan sisällä ja ei meillä taidettu kauheesti antaa soraääniä kun miehen diili varmistui.
Ihminen se Kalliokin on, ei ennustaja.
Jotkut ei vaan sovi johonkin ympäristöön, vaikka miehen piti olla nappihankinta. Siitä olen samaa mieltä että Skalicky on ihan totaalinen kasa haisevaa.
Ilmeisesti Kallio ei vieläkään tunnu tiedostavan, millaista pelishabloonaa Ahokas peluuttaa ja minkälaisia pelaajia Ahokas tuohon pelitapaansa tarvitsee. Skouttaus Kalliolla on epäonnistunut erittäin pahoin tämän kauden joukkuetta rakentaessaan. Onko Kallio niin suuri boss, ettei koe tarvitsevansa keskustella joukkueen päävalmentajan kanssa pelaajahankinnoista vaan ostaa mahdollisimman halvalla kenet saa ja Ahokkaalta ei kysytä mitään. Tältä tämä homma on vaikuttanut ulkoapäin katsottuna jo pari kautta.
 

kopo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Pakko kysyä, olenko yksin?
Kuinka paljon teitä vituttaa tappiot? Mulla menee ihan huuruun. Masentaa, vituttaa, sisällä kiehuu.
Hupaisaa kun jääkiekko saa tunteet näin pintaan, mutta ei voi minkään.
Ps:tämä viesti on kirjoitettu lievästi päihtyneenä.
Ainakin tällaisen itsetekemisen jälkeen vituttaa aika laillakin. Ja vituttaa myös Kalto haastatteluissa, joka kerta.
 

ZapBis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tepsukka, Junaittid
Pakko kysyä, olenko yksin?
Kuinka paljon teitä vituttaa tappiot? Mulla menee ihan huuruun. Masentaa, vituttaa, sisällä kiehuu.
Hupaisaa kun jääkiekko saa tunteet näin pintaan, mutta ei voi minkään.
Ps:tämä viesti on kirjoitettu lievästi päihtyneenä.
Tismalleen samat fiilikset. Vittusaatanat raikuivat taas peliä katsellessa ja nyrkkeilysäkille olisi ollut rankkareiden jälkeen käyttöä.
 

Piku84

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Dallas Stars, Frölunda
Ilmeisesti Kallio ei vieläkään tunnu tiedostavan, millaista pelishabloonaa Ahokas peluuttaa ja minkälaisia pelaajia Ahokas tuohon pelitapaansa tarvitsee. Skouttaus Kalliolla on epäonnistunut erittäin pahoin tämän kauden joukkuetta rakentaessaan. Onko Kallio niin suuri boss, ettei koe tarvitsevansa keskustella joukkueen päävalmentajan kanssa pelaajahankinnoista vaan ostaa mahdollisimman halvalla kenet saa ja Ahokkaalta ei kysytä mitään. Tältä tämä homma on vaikuttanut ulkoapäin katsottuna jo pari kautta.
Älähän nyt! Monesta lähteestä kuultuna halpuudesta ei ole tietoakaan, kun puhutaan Skaldon ja Ilomäen soppareista. Ei Kallio heitä ole alelaarista hakenut :D.
 

sunnuntai

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Newcastle united
Pakko kysyä, olenko yksin?
Kuinka paljon teitä vituttaa tappiot? Mulla menee ihan huuruun. Masentaa, vituttaa, sisällä kiehuu.
Hupaisaa kun jääkiekko saa tunteet näin pintaan, mutta ei voi minkään.
Ps:tämä viesti on kirjoitettu lievästi päihtyneenä.

Tappiot harmittaa lähinnä, juniorina ne vittutti huolella, siis tosissaan ja kunnolla.

Nykyään vituttaa perseily, se saa käyrän nousemaan totaalisesti. Se tapahtuu myös kun käy katsomassa junnupelejä. Sitä tulee nykyään katsottua pelejä yleensäkkin vähän eri kantilta.

Siis voitto pelissäkin voi vituttaa huolella kun joku oman elämänsä seppä siellä seilaa omaan tahtiin
 

Oddmanrush

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun joukot,Leijonat,Colorado, NyR.
Pakko kysyä, olenko yksin?
Kuinka paljon teitä vituttaa tappiot? Mulla menee ihan huuruun. Masentaa, vituttaa, sisällä kiehuu.
Hupaisaa kun jääkiekko saa tunteet näin pintaan, mutta ei voi minkään.
Ps:tämä viesti on kirjoitettu lievästi päihtyneenä.
Kyllä, mutta menee yleensä ohi suht pian. Arki nappaa mukaansa. Mut kyllä nää menetetyt pisteet kelpaisi keväällä.
Eniten mua vituttaa pelit jotka hävitään huonomman urheilullisuuden takia. Jos hävitään hyvätasoinen peli hyvän pelin pelanneelle joukkueelle, niin se menee ohi helpommin. Tämän päivän Ässät - peli ei ole vielä menny ohi. Kelaa vaan läpi niitä tilanteita miten ois voinu pysäyttää kelan ennen 1-3,2-3 ja 3-3 maalia. Kaikissa tapahtui sarja virheitä. Kolmanness maalissa valmennus nukkui kun laittoi Tammelan aloittamaan 6 min ennen pelin loppua 2-3 tilanteessa.
 

aurajoki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TPS
Älähän nyt! Monesta lähteestä kuultuna halpuudesta ei ole tietoakaan, kun puhutaan Skaldon ja Ilomäen soppareista. Ei Kallio heitä ole alelaarista hakenut :D.
No siinä tapauksessa Kalle Sahlstedt on vienyt Kalliota kölin alta mennen tullen. Kalle näki, ettei näiden pelaajien agenttien esittämät palkkapyynnöt olleet ollenkaan realistiset ja oli varmasti hyvillään, kun pääsi näistä kätevästi eroon.
TPS:n pelaajaskouttaus on tunnetusti täysin vitsi.
 

Piku84

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Dallas Stars, Frölunda
No siinä tapauksessa Kalle Sahlstedt on vienyt Kalliota kölin alta mennen tullen. Kalle näki, ettei näiden pelaajien agenttien esittämät palkkapyynnöt olleet ollenkaan realistiset ja oli varmasti hyvillään, kun pääsi näistä kätevästi eroon.
TPS:n pelaajaskouttaus on tunnetusti täysin vitsi.
Se on totta, ettei pelaajahankinnoista voi puhtaita papereita antaa. Alkaa olla kuitenkin jo aika naurettavaa pelkkä scouttauksen syyttely. Spine jossain muussa ketjussa hyvin kiteyttikin, että esim. Skaldo on kahtena edellisenä kautena ollut liigan parhaita laitureita. Lähtökohtaisesti hankintana ykköskoria.. Tuskin Tomppa, kuten minä taikka muut kirjoittajat täällä osasivat odottaa, että sieltä saapuu ykköskorin sijaan aivan saatanan paska pelaaja. Enemmän olen hämmentynyt siitä, mitä helvettiä Skaldolle on viime kauden jälkeen tapahtunut. Jottei menisi ihan höpöttelyksi, niin Raumalla miestä jäätiin kaipaamaan. Ilomäki puolestaan heräilee ja napauttaa vielä sen 40p tällä kaudella.. Riittääkö se kokonaisvaltaisesti hyvään arvosanaan? Noh se on jokaisen oma mielipide.
 

kiekko-ollie

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Se on totta, ettei pelaajahankinnoista voi puhtaita papereita antaa. Alkaa olla kuitenkin jo aika naurettavaa pelkkä scouttauksen syyttely. Spine jossain muussa ketjussa hyvin kiteyttikin, että esim. Skaldo on kahtena edellisenä kautena ollut liigan parhaita laitureita. Lähtökohtaisesti hankintana ykköskoria.. Tuskin Tomppa, kuten minä taikka muut kirjoittajat täällä osasivat odottaa, että sieltä saapuu ykköskorin sijaan aivan saatanan paska pelaaja. Enemmän olen hämmentynyt siitä, mitä helvettiä Skaldolle on viime kauden jälkeen tapahtunut. Jottei menisi ihan höpöttelyksi, niin Raumalla miestä jäätiin kaipaamaan. Ilomäki puolestaan heräilee ja napauttaa vielä sen 40p tällä kaudella.. Riittääkö se kokonaisvaltaisesti hyvään arvosanaan? Noh se on jokaisen oma mielipide.
Kalle Sahlstedt tiesi tämän! Sen takia päästi sen pois! Onhan auris tän jo kertonu!
 

MustaHaukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, #24
Eniten ketuttaa, että jos tilanne olisi ollut toisinpäin niin en olisi todellanikaan uskonut Tepsin nousevan. Joukkueen itseluottamus vaikuttaa kyllä olevan täysin nollissa.

Edit. Lisätään nyt vielä, että keskiviikkona Tammela ja tänään DC. Mitä helvettiä?
 

septi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
P/O:ssa ollaan vissiin taulukossa viidentenä(?) Eli ihan hyvin kun katsoo pelaajabudjetteja. Sitten täällä itkupotkuraivataan ni en minä ihan ymmärrä.
Tai sitä se kannattaminen ilmeisesti on.
Taidan lähtee ulkomaille. Kauas. Sinne missä netti ei toimi. Eikä mikään mokkula.

Tämä on tämä lyhyt vs pitkä tähtäin. Voitte tulla keväällä kuittailemaan, mutta uskon täysin että Ahokkaan TPS on TOP-4 -joukkue tällä kaudella. Mahdollisesti jopa finaaleissa, jos Tappara ei tule niitä ennen vastaan.

Siitä huolimatta vituttaa se että kahdesta viimeisimmästä matsista olisi ollut otettavissa (sillä paremmalla) perustasolla kuusi pistettä ja käteen jäi yksi. 'Easy come, easy go' kuvaa hyvin tätä ottelua. Virheitä tulee kaikille, mutta nyt oli DCltä sen verran paha momentumin tappanut munaus, että toivottavasti seuraavassa pelissä puree tuppea, varsinkin kun muutenkaan ei ole viime aikoina kulkenut. Peiliin saavat toki katsoa kaikki muutkin kenttäpelaajat. Ja valmennus siitä että pisti Tammelan oman pään aloitukseen viime minuuteilla.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Alexander Ruuttu tehnyt tämän kauden molemmat maalinsa Tepsiä vastaan. Mikäli muistikuvat eivät petä, niin tuntuu tekevän aina meitä vastaan maalin.

Vähän kuin Talaja aikoinaan aina Ässiä vastaan.

Mitä Ässät teki? No hommasi tietenkin Talajan. Ruuttun soppari loppuu tähän kevääseen...
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Vähän kuin Talaja aikoinaan aina Ässiä vastaan.

Mitä Ässät teki? No hommasi tietenkin Talajan. Ruuttun soppari loppuu tähän kevääseen...

Ruuttu kävi jo kymmenisen vuotta sitten Tepsissä katastrofivuosina ja muutamaa jalkakynää sekä paria napakkaa rannekutia enempää ei tainnut Pikkaraisen Tepsissä juuri tarjoilla, joten tämä kortti lienee katsottu.
 

mikkelson

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Pakko kysyä, olenko yksin?
Kuinka paljon teitä vituttaa tappiot? Mulla menee ihan huuruun. Masentaa, vituttaa, sisällä kiehuu.
Hupaisaa kun jääkiekko saa tunteet näin pintaan, mutta ei voi minkään.
Ps:tämä viesti on kirjoitettu lievästi päihtyneenä

Sain pelin nyt vasta katsottua ja vituttaa kyllä ihan vittuna. Dal Collen maalista en viitsi edes sanoa mitään mutta tuo kolmas erä oli sen luokan perseilyä kiekon menetyksineen ja merkkausvirheineen että en saatana tiedä. Kyllä tämä aamulla vielä vituttaa. Illaksi ehkä vähän helpottaa kun saa glögiä koneeseen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös