Tämä viesti on kokonaisuudessaan ihan silkkaa valetta ja paskanpuhumista. Tuon lehtijutun haukkuminen asettuu myös surkuhupaisaan valoon, kun kerron että Turkuhallin historian surkein yleisömäärä SM-liigan runkosarjaottelussa on 2130.
Köh... KORJAAN tai paremminkin TÄYDENNÄN!
"3.605 - eli kyseessä on todellakin Turkuhallin historian surkein yleisömäärä
TPS:n isännöimässä SM-liigan runkosarjaottelussa."
Täydennetty kohta alleviivattuna ja boldattuna. Muilta osin viestini ei käsittääkseni ole silkkaa valetta ja paskanpuhumista. Vai löytyykö siitä mielestäsi jotain muuta korjattavaa tai täydennettävää arvon benicio? Käytithän sentään ilmaisua, että viestini olisi "
kokonaisuudessaan ihan silkkaa valetta ja paskanpuhumista". Auttaisitko minua löytämään edellisestä viestistäni myös ne muut silkat valheet ja paskanpuhumiset?
Turkuhallin historian surkein yleisömäärä SM-liigan runkosarjaottelussa:
22.02.1996 TUT - ILV 7- 4 (2-1,2-3,3-0) 2130
Tämähän johtuu yksinkertaisesti siitä, että myös TuTo on pelannut SM-liigaotteluitaan Turkuhallissa. Luonnollisesti TuTo:lta löytyy muitakin Turkuhallissa pelattuja SM-liigan otteluita, joissa yleisömäärät ovat jääneet alle kolmeentonniin - jopa alle kahteen ja puoleen tuhanteen. Suoraan sanottuna en muista enkä pysty tällä hetkellä edes tarkastamaan, kuinka paljon TuTo pelasi SM-liigaotteluitaan Turkuhallissa. Jonkin verranhan TuTo piti kotihallinaan myös wanhaa Kupittaata.
Pilkkua vielä enemmän viilaamalla löydetään takuuvarmasti vieläkin pienempiä yleisömääriä Turkuhallin SM-liigaotteluista - jopa TPS:n isännöiminä. A-nuorten valtakunnallinen sarjahan on myös viralliselta nimeltään SM-liiga, ja myös TPS:n A-nuoret pelaavat ottelunsa Turkuhallissa. Todennäköisesti "todellinen" ennätys Turkuhallin historian surkeimpana yleisömääränä TPS:n isännöimässä SM-liigan ottelussa on vain pari sataa - voidaan laskea ehkä jopa vain kymmenissä maksaneissa katsojissa. Näin syvällisiin tässä nyt tuskin tarvinnee mennä. Toistan vielä täydennetyn lauseeni:
"3.605 - eli kyseessä on todellakin Turkuhallin historian surkein yleisömäärä
TPS:n isännöimässä SM-liigan runkosarjaottelussa."
Sen enempiä asiaa tarkastamatta - benicion sanaan luottaen:
"2.130 - Turkuhallin historian surkein yleisömäärä SM-liigan runkosarjaottelussa."
Käytinpä rohkeaa retoriikkaa, jos olen väärässä niin pyydät tietysti anteeksi. Mutta en ole.
Itse asiassa mä tykkäsin sun tyylistäsi huomauttaa selkeästä virheestäni tai puutteellisesta määritelmästäni tai epätäydellisestä lauseestani. Juuri tämänkaltainen ruoskiminen ja sivaltelu auttaa mua karsimaan teksteistäni ja taulukoistani ne vihonviimeisetkin virheet ja epätäsmällisyydet.
Arvon benicio - sulla ei ole tässä asiassa mitään anteeksipyydeltävää, sillä olet asiassasi täysin oikeassa. Tein selkeän virheen määritellessäni ja ilmaistessani tuon Turkuhallin historian surkeimman yleisömäärän SM-liigan runkosarjaottelussa epätäsmällisesti. Käsi pystyyn virheen merkiksi ja nöyrimmät pahoitteluni siitä. Pyrin jatkossa olemaan tarkempi tilastojen lukujen sekä määritelmien paikkaansapitävyyksien osalta. Vielä kerran: nöyrin anteeksipyyntöni epätäsmällisestä määritelmästäni!