Että yhden tifon vuoksi teet tuollaisen johtopäätöksen vaikka Tepsin kannattajakulttuuri on on jo vuosia tehnyt erittäin hyvää työtä. Varsinkin juuri Jaakko ja kumppanit.
Näin mäkin tän asian näkisin. Täällä ollaan porukalla teloittamassa kannattajia, koska "nyt meistä ajatellaan muualla pahaa". Vai onko kyse siitä, että nämä fanit häpeävät, koska heidät itsensä saattaa joku jossain joskus yhdistää tuohon aktiivikannattajien porukkaan? Samalla ilmeisesti unohdetaan ydinryhmän tehneen vuosien saatossa pääsääntöisesti hyvää duunia.
Olin paikalla eilen, koska ilmaislippu. Vahalahden pipille en nauranut, vaan en toisaalta maalillensakaan taputtanut. En nyt uskalla tuohon exit -tifoon ottaa sen kummemmin kantaa, koska joku pahoittaa kuitenkin mielensä. Vahalahtea ei vaikuttanut kyseinen lakana häiritsevän pätkääkään. Se, että koko muu jääkiekkoileva Suomi vaikuttaa pahoittaneen siitä mielensä kertoo enemmän jääkiekkoilevasta Suomesta, kuin Tepsin kannattajista. Se pienempi RTK-lakana oli mun mielestä ihan hauska, siitä yhteistyöstähän taitavat kaikki muutkin kuittailla raumalaisille, olkoonkin, että siinä ei käsittääkseni sen kummempaa kuittailun aihetta edes ole.
Raumam Bojille hatunnosto, ihan timanttista meininkiä. Isosta porukasta tietenkin lähtee iso ääni, mutta se asenne jolla kaikki vaikuttivat olevan matkassa, se omistautuminen... olen vähän kateellinen. Osa huudoista oli kyllä mun mielestä turhan provosoivia, en silti loukkaantunut, mielestäni sellainen meininki kuuluu jäähalliin. Vahalahti ei loukkaantunut kuin korkeintaan fyysisesti, tuskin Petuakaan liiemmin kiinnosti. Vieressäni istunut Stouni Kiviharjukin hörähti tuolle lakanalle, mutta ihmekös tuo, perusturkulainen kusipää kun on. Media kuitenkin vaikuttaa ottaneen kollektiivisesti itseensä ja sehän riittää. Mitä
kaikki muutkin nyt meistä ajattelee...
Österlundin tapasin ennen peliä käytävällä. Emme keskustelleet toistemme kanssa, mutta äijän juttuja kun kuunteli ja elekieltä katseli, niin jotenkin niljakas ja kovasti vastenmielinen kuva miehestä jäi. Tämä toki vain omana subjektiivisena mielipiteenäni.