Hauskinta tässä "ihmisarvo/tasa-arvo" keskustelussa on, että nämä samat "tiedostavat" moraaliposeeraajat varmasti nousisivat kapinaan, mikäli joukkueen teema olisi kristinusko, isänmaallisuus tai perussuomalaiset.
Hmm... Seksuaali- ja sukupuolivähemmistöjen tasa-arvo vai Persu-peli?
Jälkimmäiselle varovaista peukkua!
Ohjelmaideoita:
-Kellarin spämmiluola: Vapauta sisäinen Mestarisi Gatorade Centerin kellarissa, jossa olevalta Atk-laitteelta löytyy Suomen Kulttuurirahaston rahoittaman kesken jääneen sanakirjan lisäksi blogialusta ja vieraskirja! Kuka keksii parhaat jauhotukset / väkivaltafantasiat / rasistiset jutut? Voittaja palkitaan Alfred Rosenbergin tuotannolla.
-Ampumarata: Mal's Cornerista on suora pääsy Gatorade Centerin ulkopuolelle, jossa koko päivän ryypänneet saavat ampua laittomalla aseella asfalttiin! Parhaat selitykset keksivät palkitaan.
-"Ettekste tiedä kuka mä olen?": Teema-iltana Gatorade Centerin järjestyksenvalvojat tarkkailevat persunaamarin päälleen vetäneitä ukkoja. Kun vuorosi tulee ja joku epäilee pystytkö istumaan katsomossa kahta tuntia, pitää huutaa vittusaatanaa ja sotilasarvoa, kunnes sinut viedään koppiin puhaltamaan. Voittaja pääsee ajelemaan maijalla!
-SAKSIMAYHEM!: Nyt on aika leikata! Tehtäväalueelle on levitetty sote-palveluita symboloivia pahviständejä. Tehtävänä on leikata niistä mahdollisimman paljon. Arvioijina toimivat köyhistä koottu paneeli, joka menee kyykkyyn suoritusta seuraten. Kovimpaan syväkyykkyyn köyhät saanut saa palkinnoksi kirjoittaa blogiinsa siitä, miten Hesari on sosialistinen, enkä kukaan ymmärrä.
-188 hassua juttua: Parhaat Hitler-vitsit kertova saa palkinnoksi luopua ministerin pestistään.
Minulla on kyllä lisääkin ideoita, joten Tepsi ja Persut, olkaa yhteydessä!