Vituttaa niin, ettei veri kierrä!

  • 2 898 662
  • 13 896

eki likanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Albijon Muzaci
Tänään Ässiltä turpaan 7-0 ja kaksi ukkoa pois rosterista. Miten helvetissä voi näyttää noin paskalta peli?

Täällä oli hyvin todettu, että juhlapelissä tulee totaalihoonaus. Rasvatkaa aherinne valmiiksi kun Suomen tyhmimmät kannattajat tulevat meidän latoon naureskelemaan saatana.

Voiko maalintekoa harjoitella?

Jos pressissä ei näyttänyt tältä, niin kaikille koutseille kenkää:


 

Spine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uramaton Turun Palloseura
Vituttaa useampi asia. Eilen maksavana asiakkaana hallille ja TPS esittää helvetin paskaa peliä. Tuomarit viheltää aivan pisin vittuja. Lisäksi Skalicky on ilmiselvästi vielä paskana, mutta näköjään pakko peluuttaa? Katsoin ihan kun paiskoi vaihtoaition luukkua kiinni välillä ja otti oikealla kädellä vasemmasta olkapäästä kiinni. On tällähetkellä huonompi kuin Hults. Sanottava kyllä, että paskan olkapään ei pitäisi vaikuttaa luisteluun. On helvetin hidas.
 

Rotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Minnesota Wild, New York Rangers
Mä en sinänsä ole huolestunut, kun pelin rakenne näyttää omaan silmään paremmalta kuin viime kauden alussa. Puolustuksen nuorentuminen näkyy lisääntyneinä yksilövirheinä, toisaalta pakkien kiekollinen peli vaikuttaa näitä yksittäisiä hasardeja lukuunottamatta viime kautta laadukkaammalta. Viime CHL-matsin ja Kalpa-matsin toisen erän paikoista olisi pitänyt iskeä sellainen +5 häkkiä edes välttävällä viimeistelyllä.

Se mikä tässä eniten vituttaa, on tämä ilmeisesti liigajohtajien hyväksymä uusi tuomarilinja, joka pilaa pelin aivan joka osa-alueella. Me pelataan täysin eri lajia kuin mitä rapakon takana. Täältä on jatkossa varmaan helvetin helppoa lähteä sinne pelaamaan, varsinainen kasvattajaliiga.
 

Siwawaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Se mikä tässä eniten vituttaa, on tämä ilmeisesti liigajohtajien hyväksymä uusi tuomarilinja, joka pilaa pelin aivan joka osa-alueella. Me pelataan täysin eri lajia kuin mitä rapakon takana. Täältä on jatkossa varmaan helvetin helppoa lähteä sinne pelaamaan, varsinainen kasvattajaliiga.
Änärissä mennään kropalla iholle kiekollista, kun täällä mennään mailalla käsille ja estetään kiekollista niin paljon, kun kerkiää. Hieno linja, pakko arvostaa
 

BigJ

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Se mikä tässä eniten vituttaa, on tämä ilmeisesti liigajohtajien hyväksymä uusi tuomarilinja, joka pilaa pelin aivan joka osa-alueella. Me pelataan täysin eri lajia kuin mitä rapakon takana. Täältä on jatkossa varmaan helvetin helppoa lähteä sinne pelaamaan, varsinainen kasvattajaliiga.

Tässä oikein innolla odottaa Playoff-linjaa. Mitäköhän tästä seuraa, kun linja tulee sallivammaksi ja "annetaan poikien pelata".
 

Jay Low

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, SHL
Mä en sinänsä ole huolestunut, kun pelin rakenne näyttää omaan silmään paremmalta kuin viime kauden alussa.
V#%$u vihdoinkin joku järkevä kommentti tällä palstalla.

Viime alkukaudella viisikkopeli aivan totaalista kuraa ja saatiin limaisella taistelulla, Karejevin torjunnoilla ja räkämaaleilla 1-0 voittoja. Nyt pelitapa tuottaa isossa kuvassa maalipaikkoja ja kilpailuetua. Mielestäni tämä on aika paljon parempi lähtökohta. Hlökoht virheet pois ja jauhetaan johdonmukaisesti valitulla tiellä, niin hyvä tulee.

Varsinaiseen aiheeseen liittyen vituttaa aivan vietävästi tämän palstan taso tämä päivänä. Ei täällä jaksa tolkun miehet ja daamit oikein hengata.
 

Spine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uramaton Turun Palloseura
V#%$u vihdoinkin joku järkevä kommentti tällä palstalla.

Viime alkukaudella viisikkopeli aivan totaalista kuraa ja saatiin limaisella taistelulla, Karejevin torjunnoilla ja räkämaaleilla 1-0 voittoja. Nyt pelitapa tuottaa isossa kuvassa maalipaikkoja ja kilpailuetua. Mielestäni tämä on aika paljon parempi lähtökohta. Hlökoht virheet pois ja jauhetaan johdonmukaisesti valitulla tiellä, niin hyvä tulee.

Varsinaiseen aiheeseen liittyen vituttaa aivan vietävästi tämän palstan taso tämä päivänä. Ei täällä jaksa tolkun miehet ja daamit oikein hengata.

Jokaisella kai on eri makunsa. Minua vituttaa suuresti juuri nämä "minä olen parempi kuin sinä" kommentit. Nämä tuovat tänne palstalle vain ja ainoastaan provoa ja turhaa louskutusta.
 

Jay Low

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, SHL
Jokaisella kai on eri makunsa. Minua vituttaa suuresti juuri nämä "minä olen parempi kuin sinä" kommentit. Nämä tuovat tänne palstalle vain ja ainoastaan provoa ja turhaa louskutusta.
Minä en ole parempi kuin sinä. Osaan vaan käyttäytyä ja ilmaista itseäni kypsemmin kuin esimerkiksi sinä.
 

Jay Low

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, SHL
Mielenkiintoinen tapa ilmaista itseään. Mutta ei se mitään! Tänne mahtuu kaikki!
Mä en oikein mahdu, älä huolehdi. Hauskaa viikonloppua!
 

Ketale

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Minä en ole parempi kuin sinä. Osaan vaan käyttäytyä ja ilmaista itseäni kypsemmin kuin esimerkiksi sinä

Minä en ole parempi kuin sinä. Osaan vaan käyttäytyä ja ilmaista itseäni kypsemmin kuin esimerkiksi sinä.
Harmillista kun palstalla ei analysoida pelejä ja tappioita asiallisesti vaan kaikki on juurikin paskaa ja aina vituttaa. Peli on kuitenkin ollut hyvää vaikka muutaman pelaajan saisikin korvata. Eilen ei saatu sisään paikoista ja Kiiskinen käytti tilanteet jotka syntyivät oman pään virheistä. Sellaista lätkä on ja pitää ollakin.
 

MustaHaukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, #24
Pelaajia putoaa koko ajan kokoonpanosta. Nyt Anttila ja Steenbergen. Tämän vuoksi rupeaa olemaan melkein pakko Kantolallekin jonkinnäköinen lyhyt jatko sorvata, vaikkei välttämättä peliesityksillä sitä ansaitsekaan.
 

O.K!

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, COL, sympatiat Coyotes-faneille
Kyllähän tää loukkaantumissuma on ihan järjetön, ei riitä enää ymmärrys. Anttila, Steenbergen, Anttalainen, Munkki, Korppari ja todnäk. Kosmachuk. Ja Skaldokin pelaa varmaan loukkaantuneena. Ihan käsittämätöntä tämä tuuri taas, miten se on edes mahdollista? Jos jollain on antaa syitä tälle, niin kuuntelen mielellään.
 

M.O.R.O

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Pelaajia putoaa koko ajan kokoonpanosta. Nyt Anttila ja Steenbergen. Tämän vuoksi rupeaa olemaan melkein pakko Kantolallekin jonkinnäköinen lyhyt jatko sorvata, vaikkei välttämättä peliesityksillä sitä ansaitsekaan.
Jos noin tapahtuu niin vitusti ihmetyttää, etteikö parempia pelaajia ole saatavilla?
 

lamfred

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Minnesota Wild
Eiköhän tänäänkin tehtaan takuulla taas selkäranka rutise, tuli voitto tai tappio.
 

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Harmillista kun palstalla ei analysoida pelejä ja tappioita asiallisesti vaan kaikki on juurikin paskaa ja aina vituttaa. Peli on kuitenkin ollut hyvää vaikka muutaman pelaajan saisikin korvata. Eilen ei saatu sisään paikoista ja Kiiskinen käytti tilanteet jotka syntyivät oman pään virheistä. Sellaista lätkä on ja pitää ollakin.

Peli on ollut hyvää mutta maaleja on tehty yksi ja päästetty 10 edellisessä kolmessa pelissä. Se on ihan se ja sama miltä peli näyttää jos toistuvasti lopputulema on "ei saatu sisään". Jääkiekko on tulospeli ja vaikka pelaisit miten hyvin, lopputulos pelin loputtua on se joka merkitsee.

*edit* Pelin sisällä taso vaihtelee myös aivan liikaa, välillä on pitkiä aikoja jolloin tasapainoista hyökkäystä ei saada aikaan. YV:llä on haasteita edes kiekon rauhoittamisen kanssa, saati että saataisiin vetoja. Lisäksi puolustamisessa unohtuu hölmösti pelaajamerkkaus / aluemerkkaus pelin sisällä yhtäkkiä useammalta pelaajalta. Lyhyesti siis: Paketti ei pysy kasassa, vaan pelin taso heilahtelee liikaa. Ei tähän voi tyytyväinen olla.
 

kiekko-ollie

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Peli on ollut hyvää mutta maaleja on tehty yksi ja päästetty 10 edellisessä kolmessa pelissä. Se on ihan se ja sama miltä peli näyttää jos toistuvasti lopputulema on "ei saatu sisään". Jääkiekko on tulospeli ja vaikka pelaisit miten hyvin, lopputulos pelin loputtua on se joka merkitsee.

*edit* Pelin sisällä taso vaihtelee myös aivan liikaa, välillä on pitkiä aikoja jolloin tasapainoista hyökkäystä ei saada aikaan. YV:llä on haasteita edes kiekon rauhoittamisen kanssa, saati että saataisiin vetoja. Lisäksi puolustamisessa unohtuu hölmösti pelaajamerkkaus / aluemerkkaus pelin sisällä yhtäkkiä useammalta pelaajalta. Lyhyesti siis: Paketti ei pysy kasassa, vaan pelin taso heilahtelee liikaa. Ei tähän voi tyytyväinen olla.
Kolmen pelin otatus tosin on melko pieni. Ketaleella on pointti. Viime vuonna raavittiin voittoja nihilistikiekolla vaikka ei aina niitä pisteitä olisi ansaittukaan. Kritiikkiähän siitä tuli. Nyt peli näyttää paremmalta ja tulee muutama tappio - kritiikkiä. Mutta sellasta tämä urheilu on ja positiivista on että fanipojissa tämä herättää tunteita. Se tarkoittaa että Seurasta välitetään.
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Haista Tammela paska, nyt vituttaa. Meni pari vetoa vituiksi kun ei kelvannut tyhjä maali.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös