Ramchester
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TPS
Korpparin osalta kyse on kai enemmänkin ollut loukkaantumisasioista kuin paskuudesta?
Juuri näin. Nyt on jo kolmasosa viime kauden peleistä takana joten toistaiseksi kaikki hyvin.
Korpparin osalta kyse on kai enemmänkin ollut loukkaantumisasioista kuin paskuudesta?
Juu ja sen takia, että on loukkaantunut kannattaa kivittää miestä. Ei näin!
Kukaan ei ole Korpparia kivittänyt. On ollut aitoa huolta, kuinka pitkään saadaan nauttia Korpparin otteista, ettei vaan mene kausi pilalle taas juuri kun pääsee vauhtiin. Itse ainakin olen monta kertaa toitottanut, että olen osin peloissani, mutta toivon vain ja ainoastaan hyvää ja Korppari mahtuu ehjänä minun Tepsiin aina kokoonpanoon.Juu ja sen takia, että on loukkaantunut kannattaa kivittää miestä. Ei näin!
No kivittäminen on väärä sana, mutta tarkoitin Korpikosken loukkaantumisia ja riitoja Tepsin kanssa. Niihin on turha enää palata, kun on moneen kertaan täällä käyty läpi. Toivotaan, että Lauri pysyy kunnossa ja näyttää hyvällä fysiikallaan että on iso vahvistus edelleen joukkueelleen.Kukaan ei ole Korpparia kivittänyt. On ollut aitoa huolta, kuinka pitkään saadaan nauttia Korpparin otteista, ettei vaan mene kausi pilalle taas juuri kun pääsee vauhtiin. Itse ainakin olen monta kertaa toitottanut, että olen osin peloissani, mutta toivon vain ja ainoastaan hyvää ja Korppari mahtuu ehjänä minun Tepsiin aina kokoonpanoon.
Itse sanoin jotain kuukausia takaisin, että yli 15 peliä ja olen jo todella onnellinen, että näyttää saavan vihdoin ehjän kauden alle. Nyt on 5 peliä takana ja kaveri on täydessä iskussa. 55 ja pudotuspelit toki vielä edessä, joten varovaisen pelokas, mutta innostunut olen siitä, että Korppari olisi mukana myös keväällä ja tulee olemaan suuri ilo.
Onko Vainionpää askissa myös?Tämän illan ottelun selostaa Antero Mertaranta...
Voi vittu! Miten voi yksi mies, joka ei edes vaikuta kenttätapahtumiin mitenkään latistaa hyvää fiilistä näin isosti.Tämän illan ottelun selostaa Antero Mertaranta...
Vainionpää varattiin nhl draftin ykköspickinä Montrealiin!Onko Vainionpää askissa myös?
Tämän illan ottelun selostaa Antero Mertaranta...
Tämän illan ottelun selostaa Antero Mertaranta...
Teet niin kuin tehtiin joskus 70-luvulla, kun Suomi pelasi MM-kisoja. Televisiosta ääni pois ja radio toosan päälle ja Höyry-Häyrisen selostus radiosta. Eli nyt sit samalla tavoin radioselostus päälle. Mahtaakohan se sit parantaa mitään? Mierdarannan vineeminen on niin pateettista, ettei sitä kuuntele vapaaehtoisesti ilman hyvää syytä.Vittu! Olisit sanonut aikaisemmin, niin olisi jopa voinut lähteä Helsinkiin katsomaan. Mute it is i guess.
Teet niin kuin tehtiin joskus 70-luvulla, kun Suomi pelasi MM-kisoja. Televisiosta ääni pois ja radio toosan päälle ja Höyry-Häyrisen selostus radiosta. Eli nyt sit samalla tavoin radioselostus päälle. Mahtaakohan se sit parantaa mitään? Mierdarannan vineeminen on niin pateettista, ettei sitä kuuntele vapaaehtoisesti ilman hyvää syytä.
Hyvä huomio, pitääkin ajella töistä kaupan kautta. Sopivat suojat päälle niin voi ottaa antsan viihteen kannalta.Tämän illan ottelun selostaa Antero Mertaranta...
Tämä toimii ihan kivasti. Tai sitten menee kapakkaan katsomaan, niin ei tarvitse niin tarkalla korvalla kuunnella koko selostusta, kun se peittyy ainakin osittain kaiken hälinän alle.Auran Aallot taustalle. Käsittääkseni toimii ihan hyvin eikö sitä täällä ole jotkut käyttäneetkin?
Valitsin siis täysin oikein päivän lähteä vieraspelireissuun! Jaksamiset muille, toivottavasti saatte pelkillä halliäänillä!Tämän illan ottelun selostaa Antero Mertaranta...
Valitettavasti itse joutuu huomenna myös töihin eli täytyy katsella selvinpäin peli.Hyvä huomio, pitääkin ajella töistä kaupan kautta. Sopivat suojat päälle niin voi ottaa antsan viihteen kannalta.
Toimiiko nuo halliäänet cmoren puolella vai pelkästään telalla?Valitsin siis täysin oikein päivän lähteä vieraspelireissuun! Jaksamiset muille, toivottavasti saatte pelkillä halliäänillä!
Itsellä toimi kauden avauspelissä Cmoren tv-sovelluksessa. Tuon jälkeen ominaisuus hävisi. Cmore ainakin tuota mainosti kovasti, mutta ei ole enää näkynyt valitettavasti.Valitettavasti itse joutuu huomenna myös töihin eli täytyy katsella selvinpäin peli.
Toimiiko nuo halliäänet cmoren puolella vai pelkästään telalla?
Mertaranta. Edelleen.
NäinÄlä nyt. Juuri Korpikoski yritti kalastella jäähyä, kun Melart tarjosi poikittaista syöttöä.