Vituttaa niin, ettei veri kierrä!

  • 2 874 938
  • 13 835

WestCoast110

Jäsen
Suosikkijoukkue
T-P-S
Vituttaa, että ranskalainen vie Valtteri Pullin kultakypärän. Saatanan kusipää.
Onneksi vei, ei ainakaan Pullin otteet parantuneet kultakuupasta. Nöyryyttä ja työntekoa omissa kaivataan myös, ei mitään sooloilua ja 60min lahjoja vastustajalle. Toivottavasti pääsee tänään mainitsemaan vaikka molemmat taas posiketjuun kun Lukko on kaadettu.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: kopo

snake

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS Saku Koivu, Mikko Koivu, Aatos Koivu
Juu ja sen takia, että on loukkaantunut kannattaa kivittää miestä. Ei näin!
 

WestCoast110

Jäsen
Suosikkijoukkue
T-P-S
Juu ja sen takia, että on loukkaantunut kannattaa kivittää miestä. Ei näin!
Kukaan ei ole Korpparia kivittänyt. On ollut aitoa huolta, kuinka pitkään saadaan nauttia Korpparin otteista, ettei vaan mene kausi pilalle taas juuri kun pääsee vauhtiin. Itse ainakin olen monta kertaa toitottanut, että olen osin peloissani, mutta toivon vain ja ainoastaan hyvää ja Korppari mahtuu ehjänä minun Tepsiin aina kokoonpanoon.

Itse sanoin jotain kuukausia takaisin, että yli 15 peliä ja olen jo todella onnellinen, että näyttää saavan vihdoin ehjän kauden alle. Nyt on 5 peliä takana ja kaveri on täydessä iskussa. 55 ja pudotuspelit toki vielä edessä, joten varovaisen pelokas, mutta innostunut olen siitä, että Korppari olisi mukana myös keväällä ja tulee olemaan suuri ilo.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: kopo

snake

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS Saku Koivu, Mikko Koivu, Aatos Koivu
Kukaan ei ole Korpparia kivittänyt. On ollut aitoa huolta, kuinka pitkään saadaan nauttia Korpparin otteista, ettei vaan mene kausi pilalle taas juuri kun pääsee vauhtiin. Itse ainakin olen monta kertaa toitottanut, että olen osin peloissani, mutta toivon vain ja ainoastaan hyvää ja Korppari mahtuu ehjänä minun Tepsiin aina kokoonpanoon.

Itse sanoin jotain kuukausia takaisin, että yli 15 peliä ja olen jo todella onnellinen, että näyttää saavan vihdoin ehjän kauden alle. Nyt on 5 peliä takana ja kaveri on täydessä iskussa. 55 ja pudotuspelit toki vielä edessä, joten varovaisen pelokas, mutta innostunut olen siitä, että Korppari olisi mukana myös keväällä ja tulee olemaan suuri ilo.
No kivittäminen on väärä sana, mutta tarkoitin Korpikosken loukkaantumisia ja riitoja Tepsin kanssa. Niihin on turha enää palata, kun on moneen kertaan täällä käyty läpi. Toivotaan, että Lauri pysyy kunnossa ja näyttää hyvällä fysiikallaan että on iso vahvistus edelleen joukkueelleen.
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Mua vituttaa tää Suomalainen tapa tehdä jääkiekko lähetystä. Nää vitun nopeet ja muut on niin nähty, voisikohan edes yrittää jotain uutta?
 

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Maalitarkastukset kääntyvät aina Tepsiä vastaan. Riippumatta onko tilanne kummassa päässä.

Laitataklauksissa käännytään aina Tepsiä vastaan.

Ainoa pelaaja jonka tiedän joutuneen suihkuun tahattomasta korkeasta mailasta on Tepsin pelaaja.
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Tämän illan ottelun selostaa Antero Mertaranta...
Voi vittu! Miten voi yksi mies, joka ei edes vaikuta kenttätapahtumiin mitenkään latistaa hyvää fiilistä näin isosti.
 

Ewald

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Florida Panthers, Magpies
Vittu! Olisit sanonut aikaisemmin, niin olisi jopa voinut lähteä Helsinkiin katsomaan. Mute it is i guess.
Teet niin kuin tehtiin joskus 70-luvulla, kun Suomi pelasi MM-kisoja. Televisiosta ääni pois ja radio toosan päälle ja Höyry-Häyrisen selostus radiosta. Eli nyt sit samalla tavoin radioselostus päälle. Mahtaakohan se sit parantaa mitään? Mierdarannan vineeminen on niin pateettista, ettei sitä kuuntele vapaaehtoisesti ilman hyvää syytä.
 

Spine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uramaton Turun Palloseura
Teet niin kuin tehtiin joskus 70-luvulla, kun Suomi pelasi MM-kisoja. Televisiosta ääni pois ja radio toosan päälle ja Höyry-Häyrisen selostus radiosta. Eli nyt sit samalla tavoin radioselostus päälle. Mahtaakohan se sit parantaa mitään? Mierdarannan vineeminen on niin pateettista, ettei sitä kuuntele vapaaehtoisesti ilman hyvää syytä.

Auran Aallot taustalle. Käsittääkseni toimii ihan hyvin eikö sitä täällä ole jotkut käyttäneetkin?
 

mackeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
täysin epäoikeudenmukaiset munkkimaalit
Tämän illan ottelun selostaa Antero Mertaranta...
Hyvä huomio, pitääkin ajella töistä kaupan kautta. Sopivat suojat päälle niin voi ottaa antsan viihteen kannalta.
 

Malcolm

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Auran Aallot taustalle. Käsittääkseni toimii ihan hyvin eikö sitä täällä ole jotkut käyttäneetkin?
Tämä toimii ihan kivasti. Tai sitten menee kapakkaan katsomaan, niin ei tarvitse niin tarkalla korvalla kuunnella koko selostusta, kun se peittyy ainakin osittain kaiken hälinän alle.
 

Wizzö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maximus Lindroth
Hyvä huomio, pitääkin ajella töistä kaupan kautta. Sopivat suojat päälle niin voi ottaa antsan viihteen kannalta.
Valitettavasti itse joutuu huomenna myös töihin eli täytyy katsella selvinpäin peli.
Valitsin siis täysin oikein päivän lähteä vieraspelireissuun! Jaksamiset muille, toivottavasti saatte pelkillä halliäänillä!
Toimiiko nuo halliäänet cmoren puolella vai pelkästään telalla?
 

WestCoast110

Jäsen
Suosikkijoukkue
T-P-S
Valitettavasti itse joutuu huomenna myös töihin eli täytyy katsella selvinpäin peli.

Toimiiko nuo halliäänet cmoren puolella vai pelkästään telalla?
Itsellä toimi kauden avauspelissä Cmoren tv-sovelluksessa. Tuon jälkeen ominaisuus hävisi. Cmore ainakin tuota mainosti kovasti, mutta ei ole enää näkynyt valitettavasti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös