Vituttaa niin, ettei veri kierrä!

  • 2 902 059
  • 13 897

Finlandi_36

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Hävetkää ja vittu mitä paskaa Palloseuralta! Ei oo ollut tältä kaudelta paljoa negaa mut nyt vittu on... Kareev aivan paska, samoin Lajunen ja Rafkin. Missä vitussa edes on Hults ja Sandberg? Eikös niiden pitänyt tehdä tehoja eikä istua poppareilla, ainiin ulkomaalaisten pelaajien skouttaus on taas mennyt päin vittua. Tuntuu että Ivarsson ja Arell hoitaa oman tonttinsa hyvin. Pärssinen hoitaa omat hommansa mutta kukaan muu ei saa mitään aikaiseksi.
 

eki likanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Albijon Muzaci
Nyt vedettiin rehellisesti vituiksi. Miten tuo hyökkääminen voi olla tuollaista paskaa?
 

Rosvosektori

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boogaard, Russell, Lauri&Janni, Doan, Domit
Ensimmäiseen erään todella hyvä aloitus. Sitten Makke Nurmi näytti johtavan pelaajan elkeitä ja aloitti hienon kierteen jota Rafkin säesti tyylikkäästi. Loput näkyi taululla.
Kun päästiin takas omille jaloille ja pelin päälle, päätti Setänen pyllistää meille ja otti kaiken meidän yvllä. Kun ei ykkös yv osu, otetaan kentälle Lajunen, niin varmasti joku osuu. Ja niin osuikin.
Toinen erä oli maalia lukuunottamatta aivan karmeaa paskaa, ei päätä eikä häntää. Yhtä paskaa oli myös kokkeleiden peli.
Sitten vähän haettiin asetelmia, kierreltiin ja kaarreltiin asetelmia hakien. Andy hörppää 5min ennen loppua ja peli oli selvä. Kruununa kaikelle vielä väärä vaihto lopussa.

Ensimmäinen erä oli pelillisesti hyvä, mutta tulos karmea. Ensimmäisen erän jälkeen ei päästy enää määrittämään pelin rytmiä ja hyvä alku karisi pariin henkilökohtaiseen virheeseen.

Ps. Lajunen oli kentällä jokaisen vastustajan tekemän maalin aikana. Suoritus sekin.
 
Piti laittaa Kookoolle pitkävetoon kun posketon kerroin, unohdin.
Minä pistin, yli kahden maalin voittoa KK:lle ja 20e panos. Näki tämän illan tuloksen persreijollakin. Huomenna sitten Tepsi voittaa Ipan kahdella. Olen sen verran monta vuotta seurannut tätä Tepsin touhua, että olen ikäänkuin päässyt sisälle epäloogisten lopputulosten loogiseen jatkumoon, eikä rahantuloa voi estää.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Laitinen kysyi Moisaselta Auran Aalloilla: "voiko maalintekoa harjoitella"? Voi elämä.
Tämä oli about 2020-luvun noloin kysymys radiossa jääkiekon parissa.

En ymmärrä tuota miltään osin, paitsi jos haastattelijalla meni käpy muuntajaan ja orava paloi yläpäästä samalla TPS:n tappion takia.

Tuo oli hyvin erikoinen hetki.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: kopo

Peluuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
JoKP
Tämä oli about 2020-luvun noloin kysymys radiossa jääkiekon parissa.

En ymmärrä tuota miltään osin, paitsi jos haastattelijalla meni käpy muuntajaan ja orava paloi yläpäästä samalla TPS:n tappion takia.

Tuo oli hyvin erikoinen hetki.
Voihan maalintekoa harjoitella, siinä mielessä siis tyhmä kysymys. Mutta ei ammattilaisjoukkueen menestyksen kannalta ole oleellista, harjoittelevatko he tietoisesti maalintekoa vai eivät. On naiivia ajatella, että maalinteko ammattilaistasolla tuosta vain kohenee "harjoittelemalla maalintekoa". Suurin syy tähän maalinteon harjoittelun vaatimiseen on fanien kyvyttömyys ymmärtää, että jossain matsissa "menee kaikki" ja jossain toisessa "ei mene mistään". Ihan yhtä hyvä maalintekotaito niillä pelaajilla on molemmissa matseissa, sattuman takia se vain näyttäytyy eri tasoisena.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Mas@
Minä pistin, yli kahden maalin voittoa KK:lle ja 20e panos. Näki tämän illan tuloksen persreijollakin. Huomenna sitten Tepsi voittaa Ipan kahdella. Olen sen verran monta vuotta seurannut tätä Tepsin touhua, että olen ikäänkuin päässyt sisälle epäloogisten lopputulosten loogiseen jatkumoon, eikä rahantuloa voi estää.

Toivottavasti muutkin ottivat Ipalta ilmaiset rahat pois kuljeksimasta, täällä kun ihan kädestä pitäen kerrottiin miten se onnistuu.

Hyviä pakkasöitä luvassa ennen seuraavaa TPS-ottelua, joten vetäydyn nyt tutkimaan tähtikarttoja ja planeettojen liikkeitä, palaan asiaan entistä tietäväisempänä kun taas on ilmaista rahaa jaossa halukkaille.
 

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mä veikkaan että Ilveksen pelaajia vituttaa nyt niin, ettei veri kierrä. Viimeinen matsi tulevassa ex-kotihallissa , turpaan täyden katsomon edessä ja joutuvat vielä pelin päätyttyä jäämään tuonne jäälle viettämään jotain seremonioita. Veikkaan että useampi pelaaja haluaisi lähteä nyt vaan koppiin, varusteet pois, loppuverryttelyt ja safka + kotiin.
 

Kanada-malja

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, NYR, COL
KooKoon on kyllä ihan turha puhua Liigajohdosta, kun sillä tulee vielä joulutauollakin olemaan 3 ottelua enemmän pelattuna kuin TPS:lla, Eihän noita nyt voi verrata. Itse joukkueilla on vasta 11. maaliskuuta 57 pelatun ottelun jälkeen tasamäärä otteluita. KooKoo on siis lähes koko kauden tuohon asti muutaman pelin enemmän pelanneena.
 
Viimeksi muokattu:

Kalapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Pikkuserkulle riittää tämäkin. Toivottavasti saamme pelata ehjän kauden, kun tuo korona taas nostaa päätään. Kyllä tämä kausi on ollut ihan hunajata Kouvostoliiton lätkäfaneille. Tulevia ryöstöjä odotellessa!
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Mitä minun korvani kuulevat!? Antero…
Sattuu päähän niin saatanasti. Ihan pinnoista riippumatta,
Ottakaa käyttöön pelkät halliäänet, niin tunnelma paranee kummasti.

Ilmeisesti ainakaan Radioplayn kautta ei pysty Auran Aaltojen selostusta synkronisoimaan TV-lähetyksen kanssa?
 

Wanhajalka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Isot Totovoitot, Gracefull Swamp
Nyt joutuu jo wanhakin toteamaan, että kyllä Antsa on raskassoutunen julli. Toisen tekeminen on jumalallista, toisen häpeällistä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös