eki likanen
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Albijon Muzaci
Nyt vedettiin rehellisesti vituiksi. Miten tuo hyökkääminen voi olla tuollaista paskaa?
Laitinen kysyi Moisaselta Auran Aalloilla: "voiko maalintekoa harjoitella"? Voi elämä.
Vastasiko Mose "kyllä vaan"?
Minä pistin, yli kahden maalin voittoa KK:lle ja 20e panos. Näki tämän illan tuloksen persreijollakin. Huomenna sitten Tepsi voittaa Ipan kahdella. Olen sen verran monta vuotta seurannut tätä Tepsin touhua, että olen ikäänkuin päässyt sisälle epäloogisten lopputulosten loogiseen jatkumoon, eikä rahantuloa voi estää.Piti laittaa Kookoolle pitkävetoon kun posketon kerroin, unohdin.
Tämä oli about 2020-luvun noloin kysymys radiossa jääkiekon parissa.Laitinen kysyi Moisaselta Auran Aalloilla: "voiko maalintekoa harjoitella"? Voi elämä.
Voihan maalintekoa harjoitella, siinä mielessä siis tyhmä kysymys. Mutta ei ammattilaisjoukkueen menestyksen kannalta ole oleellista, harjoittelevatko he tietoisesti maalintekoa vai eivät. On naiivia ajatella, että maalinteko ammattilaistasolla tuosta vain kohenee "harjoittelemalla maalintekoa". Suurin syy tähän maalinteon harjoittelun vaatimiseen on fanien kyvyttömyys ymmärtää, että jossain matsissa "menee kaikki" ja jossain toisessa "ei mene mistään". Ihan yhtä hyvä maalintekotaito niillä pelaajilla on molemmissa matseissa, sattuman takia se vain näyttäytyy eri tasoisena.Tämä oli about 2020-luvun noloin kysymys radiossa jääkiekon parissa.
En ymmärrä tuota miltään osin, paitsi jos haastattelijalla meni käpy muuntajaan ja orava paloi yläpäästä samalla TPS:n tappion takia.
Tuo oli hyvin erikoinen hetki.
Minä pistin, yli kahden maalin voittoa KK:lle ja 20e panos. Näki tämän illan tuloksen persreijollakin. Huomenna sitten Tepsi voittaa Ipan kahdella. Olen sen verran monta vuotta seurannut tätä Tepsin touhua, että olen ikäänkuin päässyt sisälle epäloogisten lopputulosten loogiseen jatkumoon, eikä rahantuloa voi estää.
No joo, mutta ei anneta tuon häiritä, otetaan 3 pinnaa pois.
Mitä minun korvani kuulevat!? Antero…
Ottakaa käyttöön pelkät halliäänet, niin tunnelma paranee kummasti.Sattuu päähän niin saatanasti. Ihan pinnoista riippumatta,