Mikkelssonnin muija on avain roolissa tässä sarjassa.. nyt kolehtia kiertämään ja varmistetaan et jää ylitöihin, eikä tuu sotkee kuvioita!!
Puljukanssin trolliarmeija vittuilee Tepsin instagramissa. Keskittyisivät vaan omaan voittoonsa. On kyllä paskoja faneja puljuilla.
Antaa vinoilla, lahti, tuo suomen kouvola, on niin ankea paikka, että jostain tuon kylän uhreille pitää antaa iloa elämään.
Maanantai: Tyttöystävällä vapaapäivä, hengailee kotona kun katson peliä ja heittelen tavaroita. TPS häviää.
Tiistai: Tyttöystävä töissä. TPS voittaa.
Torstai: Tyttöystävä töissä. TPS voittaa.
Perjantai: Tyttöystävä salilla ja peli rullaa mutta saapuu kotiin samalla saatanan sekunnilla kun Pelicans iskee 2-1 maalin.
Mitäs vittua tässä pitäisi nyt tehdä? No ei tehdä vielä mitään sillä tyttöystävällä on työvuoro sunnuntaina.
Maanantai: Tyttöystävällä vapaapäivä, hengailee kotona kun katson peliä ja heittelen tavaroita. TPS häviää.
Perjantai: Tyttöystävä salilla ja peli rullaa mutta saapuu kotiin samalla saatanan sekunnilla kun Pelicans iskee 2-1 maalin.
Mitäs vittua tässä pitäisi nyt tehdä? No ei tehdä vielä mitään sillä tyttöystävällä on työvuoro sunnuntaina.
On päivänselvä kaava. Itsellä ei auttanut edes vanha playoffmagiikka, joka toimi ennen kultavuosina. Seksi pelipäivänä. No piparia tuli, mutta voitto jäi tulematta. Minä kuitenkin!
Jälleen romuttuvat olettamukset. Olen kuvitellut, että Kanada-malja on POIKAmies.Vaimokaan ei pannut pahakseen!
Sitä minäkin olen ihmetellyt, etten ole.Jälleen romuttuvat olettamukset. Olen kuvitellut, että Kanada-malja on POIKAmies.
Harmittaa jääkiekkoilu ihan yleisellä tasolla - tänään. Huomenna ehkä on jo toisin.
Mun kaava on ollut seuraavanlainen.Maanantai: Tyttöystävällä vapaapäivä, hengailee kotona kun katson peliä ja heittelen tavaroita. TPS häviää.
Älä suotta vaihda ! Nykyinen on tosi hyvä!Jos voitetaan Pelsut tässä sarjassa, niin voin vaihtaa nimimerkkini miksi vain.
Ari "Paska" Peltonen on Paskalistassa aikoinaan tätä nimimerkkiä kehunut, joten en siitä alle tämän sarjan voiton alle luovu.
Vituttaa katsella Otto Niemistä pienillä minuuteilla Lahdessa samalla kuin kuuluisi vetää Tepsissä kakkosessa tai kolmosessa. Ja jo toista vuotta.
valehtelematta tänä aikana ei ole peliäkään ettei olisi pelannut top-2 vähiten pelikaaneista.
En tajunnut Tepsistä lähtöä tuolloin enkä tajua vieläkään.Henkilökohtaisesti peli meni loistavasti eteenpäin mutta Lahdessa ollut seinä pystyssä heti ensimmäisestä pelistä lähtien.
Nyt on koettelemus vihdoin ohi ja vapaa vaihtamaan seuraa. Irtoaisiko jostain alakastin jengistä kärkiketjun paikka vai vieköhän covid ulkomaille yrittämään.Lahti nyt oli selvästi väärä valinta.
Onko oikeesti niin että Cmoren mielestä paras vaihtoehto selostushommiin välierässä on Mika Saukkonen?
Tuo Cmoren touhu on kyllä jämähtänyt niin ysärille ettei mitään rajaa. Taukohömpät ja selostajat on suoraan sieltä raahattu. Tänään nähdään varmaan erätauolla jokin Jutin -95 haastatteluista tai ehkäpä jopa Sakke Pietilän ajatuksia samoista kisoista..ihan vaan nostattamaan fiiliksiä.