eki likanen
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Albijon Muzaci
Ite otan riskillä ja katon Mertarannan kanssa. Joko tulee tupla vitutus tai tupla nautinto.
Oikea asenne! Samat mielessä!
Ite otan riskillä ja katon Mertarannan kanssa. Joko tulee tupla vitutus tai tupla nautinto.
Hiton masokistit. Oma psyyke ei kestä jos voiton hetkellä suussa maistuu mertaranta ja korvissa pärisee pitkä ärrä...
Kuulinko ihan omiani radiosta, vai onko huomisen pelin alkamisaika nyt kiinni siitä meneekö HIFK tänään jatkoon?
HIFK jatkoon = Pelicans - TPS on huomisen tv-peli ja tulee 18:30
HIFK pelaa huomenna = Pelicans - TPS alkaa 16:00 ja HIFK:n peli on tv-peli.
Jos kuulin oikein niin todella vmp ja täysin tämän ketjun kamaa.
Ihan otteluohjelman julkaisusta asti ollut 16:00 mun mielestä tämän matsin aloitusaika.Ja näemmä tämän päivän peli alkaa kolmen minuutin päästä... alkuviikosta kun katsoin niin oli vielä 18.30, vai olenko nähnyt omiani? Uskomatonta sekoilua Liigalta
Ihan otteluohjelman julkaisusta asti ollut 16:00 mun mielestä tämän matsin aloitusaika.
Mulla sama...tosin tajusin vasta 5 minuuttia sitten että peli onkin alkanut 16:00? Ihan varmana olen jostain nähnyt että Lahden puolessa pelien alkamisaika 18:30.Ja näemmä tämän päivän peli alkaa kolmen minuutin päästä... alkuviikosta kun katsoin niin oli vielä 18.30, vai olenko nähnyt omiani? Uskomatonta sekoilua Liigalta
Itsekkin jossain näin 18.30, mutta onneksi huomasin liigan sivuilta muuttuneen ajan.
TPS paskoi alleen. Raipe seisoo aitiossa kädet taskussa ja haastaa selvän maalin. Huhheijaa mitä perseilyä oikeen olan takaa.
Maanantai: Tyttöystävällä vapaapäivä, hengailee kotona kun katson peliä ja heittelen tavaroita. TPS häviää.
Tiistai: Tyttöystävä töissä. TPS voittaa.
Torstai: Tyttöystävä töissä. TPS voittaa.
Perjantai: Tyttöystävä salilla ja peli rullaa mutta saapuu kotiin samalla saatanan sekunnilla kun Pelicans iskee 2-1 maalin.
Mitäs vittua tässä pitäisi nyt tehdä? No ei tehdä vielä mitään sillä tyttöystävällä on työvuoro sunnuntaina.