turkucityboy
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- tps
Ei kertaakaan kupoli päässä.Se ettei Kessu-Kestneri tee enää mistään maaleja.. Koska viimeksi??
Ei kertaakaan kupoli päässä.Se ettei Kessu-Kestneri tee enää mistään maaleja.. Koska viimeksi??
Haapasen ainoa anti on kyllä tuo alivoimien tappaminen. Kaveri 13 hyökkääjäksi ja pelkkää av:tä. Kiekolliset taidot kyllä aivan surkeita
Kerroit tuossa itse luultavasti syyn, miksi Haapanen pelaa. Mies on hemmetin hyvä av pelaaja. Ja tepsin av on ollut timanttia viimeaikoina. En itsekkään lähtisi ensimmäisenä toimivia osa alueita rikkomaan. Kyllähän ibra iha pelimies on, ja menee tuola muiden jatkona mutta ei hänen näyttönsä sellaisia ole että rotaatio vääryys olisi.Ibragimov->Vainionpää. Ibragimovin potentiaali on kaikkien tiedossa ja samoin Haapasen. Ibra pystyy painamaan maaleja ja rankkuja, on vahva kuin härkä ja myös pelaa ajoittain fyysisesti kun taas Haapanen on kaikessa huono paitsi alivoimalla rikkovassa roolissa, jossa kiistämättä on hyvä. Haapanen on kuitenkin jopa 5vs5 pelissä on huono rikkomaan, miten edes voi olla.
Kyllä väärä pelaaja meni nyt rotaatioon.
Jos Ibragimov on itse pyytänyt, että pääsee lepäämään?
Onhan Ibragimov ollut vaisu viimepeleissä, vaikka onkin enemmän potentiaalia pisteiden tekoon kuin Haapasella. Eipä Haapanenkaan mitään ihmeitä ole esittänyt, mutta puolustussuuntaan on kyllä parempi.
Kukaan ammattilaispelaaja ei lepää vapaaehtoisesti. Nyt kun Vainionpää pommitta kaksi maalia, niin Ibra ei ole seuraavassakaan pelissä kokoonpanossa. Kaikki haluaa pelata ja vapaaehtoisesti ei kukaan luovuta kokoonpanossa paikkaansa.
Voihan se olla, että Ibralla jotain kolhua tai pientä loukkiakin alla? Eipä näistä tiedä paitsi pelaajisto ja valmennus täyttä varmuutta.
Äläs sano. Muistelisin, että Summanen sai potkut jokereista -94 juuri nimenomaan siksi, että halusi levätä eikä lähteä Spengler Cupiin läpsyttelemään. Ja koska vitutusketju, niin silloisten lehtitietojen mukaan sekä Harkimoa että Summasta asia vitutti.Kukaan ammattilaispelaaja ei lepää vapaaehtoisesti. Nyt kun Vainionpää pommitta kaksi maalia, niin Ibra ei ole seuraavassakaan pelissä kokoonpanossa. Kaikki haluaa pelata ja vapaaehtoisesti ei kukaan luovuta kokoonpanossa paikkaansa.
Mielenkiintoinen näkökulma, koska sama ajatus palstalla esitettiin viimeksikin, kun Ibragimov oli rotaatiossa. Silloin Ibragimovin peliaika oli ollut lepoa edeltävässä ottelussa jotain 7 minuutin luokkaa. Eilen Ibragimov ei ihan noin pienillä minuuteilla ollut, joten tokihan lepäilyn tarve on nyt suurempi. On ollut niin kova otteluruuhkakin viimeisten viikkojen aikana, joten kyllähän tässä Ibragimovin minuuteilla illasta toiseen tahkoava parikymppinen jantteri jo lepoa tarvitseekin, jotta jaksaisi painaa loppukauden rutistuksen vielä läpi.Jos Ibragimov on itse pyytänyt, että pääsee lepäämään?
Eiköhän tuossa Ibran tapauksessa ole kyse vaan lepuutuksesta, voi myös olla joku pikku kolhujoka vaatii lepoa. TPS:llä alkaa melkoinen ottelu ruljanssi.
Olen missannut moisen huhun kokonaan. Missä sillä tavoin on kirjoitettu?On kyllä ihmeellistä, jos täällä mainittu Teissalan ensi kauden sopimus muualle pitää paikkaansa. Kaikkia ei voida toki pitää, mutta voisi kai näytönpaikkaakin antaa, muuta kuin vaihtopenkillä istumista
On kyllä ihmeellistä, jos täällä mainittu Teissalan ensi kauden sopimus muualle pitää paikkaansa.
Minä kirjoitin, koska kuulin että olisi sopimus muualle tiedossa jo. Outoa kyllä Helsinkiin, koska tuskin ainakaan minkään ”luvatun” vastuun perässä lähtisi. Tästä syystä voi olla näyttöpaikat tiukassa. Enkä nyt olisi ihan välttämättä muutenkaan nostamassa Teissalaa kokoonpanoon tällä hetkellä. Menee ihan hyvin näillä mitä on. Ja onhan siellä Intonen, Nevasaari, Väisänen ja miksei vaikka Slafkovsky, jos junnuja kaivataan.Olen missannut moisen huhun kokonaan. Missä sillä tavoin on kirjoitettu?
Minusta hän näyttäisi lähivuosien runkohyökkääjältä. On jotenkin Maccellin tyylinen