Vituttaa niin, ettei veri kierrä!

  • 2 892 481
  • 13 881

Iso-Olli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Yllättäen #44 boksiin kun ratkotaan matseja. Näitähän löytyy.

Varmaan jatkopahvia tarjolla.
Filppulalta taas vahvaa suorittamista läpi pelin. Tehokas lukuisilla ylivoimilla eikä yhtään turhaa kiekon menetystä. Varmaan jatkopahvia tarjolla.
 

Starbuck

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Filppulalta taas vahvaa suorittamista läpi pelin. Tehokas lukuisilla ylivoimilla eikä yhtään turhaa kiekon menetystä. Varmaan jatkopahvia tarjolla.
Plusmiinustilastossa mukavasti vain -4 (joukkueen huonoin). Kun Nurmella se on vain +3. Vittu Nurmi on paska ja Ilari on äijä!
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Plusmiinustilastossa mukavasti vain -4 (joukkueen huonoin). Kun Nurmella se on vain +3. Vittu Nurmi on paska ja Ilari on äijä!

Paljonko Nurmen pisteet? Se että Karvonen ja Calle on kavereita on sääli. Karvonen on noilla typerilä jäähyillä kussut omaan laariin ja jotkut A-Junnujen pisteet ei paljoa enää paina.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: kopo

Starbuck

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Paljonko Nurmen pisteet?
Yksi piste enemmän kuin Filppulalla tänään. Kerros nyt miten tää on mahdollista, kun Filppula on sun PPG-laskelmien perusteella helvetin täydellinen pelaaja, jonka peliesityksiä ei saa missään tapauksessa kritisoida?
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Yksi piste enemmän kuin Filppulalla tänään. Kerros nyt miten tää on mahdollista, kun Filppula on sun PPG-laskelmien perusteella helvetin täydellinen pelaaja, jonka peliesityksiä ei saa missään tapauksessa kritisoida?

Vastaa sinä siihen miksi esim. Karvonen on jäähyllä kuin pelejä ratkotaan? Oisko väärä sarja? Nämä alkukauden pelit on aika tarkeitä kun aletaan koukkimaan.

Osaat kyllä aina lainata Filppulan paskuuden.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: kopo

jtuominen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS(+Länsirannikko)
Laitetaan omakin lusikka soppaan. Eli Filppulan taidoilla on mahdollista voittaa joskus, mutta Nurmen kanssa ei koskaan. Minkä lisäksi Filppula on pelaaja jonka esityksiä on mielenkiintoista seurata, Nurmen ei niinkään. Filppulalla on pelinäkemystä ja rakentelun taitoa, Nurmelle joskus voi kokemuksen myötä tulla sen tapaista.
Nurmesta odotin oikeasti tulevan kovan kaverin, kunhan saa fysiikkaa lisää ja lisää harjoitusta. Miten ihmeessä ammattiurheilija ei saa yhtään ruutia itseensä, vaan on tuollainen pitkä pikkutyttö siellä kentällä. Ja Maaliin ei tunnu osuvan vaikka olisi sen sisällä.
 

Lätkäfani66

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS
Filppulalta taas vahvaa suorittamista läpi pelin. Tehokas lukuisilla ylivoimilla eikä yhtään turhaa kiekon menetystä. Varmaan jatkopahvia tarjolla.
Se on muuten Elmeri Erosella täsmälleen samat pisteet kuin meidän taikurilla tällä hetkellä. Molemmat ovat kai palkkansa arvoisia... no Eroselle ei sitä sopimustarjousta edes tehty.
 

M.O.R.O

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Se on muuten Elmeri Erosella täsmälleen samat pisteet kuin meidän taikurilla tällä hetkellä. Molemmat ovat kai palkkansa arvoisia... no Eroselle ei sitä sopimustarjousta edes tehty.
Kerhon pelejä seuranneena olen ihmetellyt, miten maiseman vaihto ammattitaitoisen valmennuksen alaisuuteen voi tehdä ihmeitä. Erosesta kyse ja erittäin positiivisella tavalla.
 

Starbuck

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Vastaa sinä siihen miksi esim. Karvonen on jäähyllä kuin pelejä ratkotaan? Oisko väärä sarja? Nämä alkukauden pelit on aika tarkeitä kun aletaan koukkimaan.
Varmaankin siksi, että parempaa pelaajaa ei tällä hetkellä ole. Oikeastaan tämä kysymys olisi paremmin suunnattu urheilujohtaja Niittymäelle, sähköposti taitaa olla antero.niittymaki@tps.fi. Sieltä vaan kysymään, miksi meillä ei riitä Liigatason ukot, vaikka budjetti on 2,4 miljoonaa.

Laitetaan omakin lusikka soppaan. Eli Filppulan taidoilla on mahdollista voittaa joskus, mutta Nurmen kanssa ei koskaan. Minkä lisäksi Filppula on pelaaja jonka esityksiä on mielenkiintoista seurata, Nurmen ei niinkään. Filppulalla on pelinäkemystä ja rakentelun taitoa, Nurmelle joskus voi kokemuksen myötä tulla sen tapaista.
Nurmesta odotin oikeasti tulevan kovan kaverin, kunhan saa fysiikkaa lisää ja lisää harjoitusta. Miten ihmeessä ammattiurheilija ei saa yhtään ruutia itseensä, vaan on tuollainen pitkä pikkutyttö siellä kentällä. Ja Maaliin ei tunnu osuvan vaikka olisi sen sisällä.
Täysin eri mieltä.

Tehotilastossa näiden kahden välillä on 7 maalia eroa, Nurmi johtaa TPS:n sisäistä tehotilastoa yhdessä Petteri Wirtasen kanssa. Filppula on tuon tilaston viimeinen. Filppulan kanssa voittaminen näyttäisi tilastojen perusteella olevan saatanan vaikeaa, kun ei se vanhus vaan jaksa puolustaa. Eilenkin lahjoitti Sundin tavoin Lukolle läpiajon, josta onneksi tällä kertaa ei verkko pölissyt. Se olisi sitten tietysti ollut Kaskisen vika, koska ei äijä-Ilari ikinä tee virheitä.

Muutenkin tämä, että heitetään omat kasvatit bussin alle on mun mielestä ihan vitun perseestä ja vituttaa lukea tollasia viestejä. Noi jätkät pelaa jollain 20-30 tonnin vuosipalkalla ja antaa kaikkensa Palloseuran logolle, samalla kun joku saatanan taikuri 260 tonnia surffailee eikä anna edes 50 prosenttia sille mustavalkoiselle logolle. Sitten ihmetellään, miksi täällä pyörii kaikenmaailman Sundeja, Santeri Sukkia ja Sählä Salosia. Samalla kun omat junnut, esimerkiksi Reunanen, siirtyy Raumalle. Urheilujohto ja iso osa faneista ei vaan ymmärrä jääkiekosta hevonvittua.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Elä @Starbuck kehtaa höpöttää tyhjiä. Jokainen vähänkään jääkiekkoa seuraava tietää mistä tuo homma kusee.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Kaikki paalut olisi takana mutta edelleen pestään selkiä? Toivottavasti siellä on Kojo tulossa ens kaudeksi ja päästään kannua hieromaan pitkästä aikaa.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: kopo

Enjoy

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Muutenkin tämä, että heitetään omat kasvatit bussin alle on mun mielestä ihan vitun perseestä ja vituttaa lukea tollasia viestejä.
Urheilujohto ja iso osa faneista ei vaan ymmärrä jääkiekosta hevonvittua.

Nautitaan vielä kun voidaan.
Painutko Sund vittuun Turusta?
Aivan hirveitä pelejä Sundilta nämä kaikki, mun mielestä jopa huonompi kuin Forsström. That's right. I said it.
Aivan yhtä raskasta luettavaa on myös nämä sinun pelkkää negaa sisältävät viestit, joissa ainoat oikeat mielipiteet ovat sinun omiasi. Toki tämä alkaa olla koko palstan vallitseva tila tällä hetkellä, ei pelkästään sinun.

Sinunkin ymmärryksesi jääkiekosta lienee todella vahvalla tasolla, kun tosissasi väität Forsströmin olevan Sundia parempi jääkiekkoilija.
 

Starbuck

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Aivan yhtä raskasta luettavaa on myös nämä sinun pelkkää negaa sisältävät viestit, joissa ainoat oikeat mielipiteet ovat sinun omiasi. Toki tämä alkaa olla koko palstan vallitseva tila tällä hetkellä, ei pelkästään sinun.

Sinunkin ymmärryksesi jääkiekosta lienee todella vahvalla tasolla, kun tosissasi väität Forsströmin olevan Sundia parempi jääkiekkoilija.

Annan posia, kun siihen on aihetta. Esimerkiksi juuri äsken annoin posia Nurmelle, kun on pelannut hyvää kokonaisvaltaista peliä ja johtaa joukkueen tehotilastoa. Sun uskottavuus menee jo siinä, että huomioit vaan osan mun viesteistä ja esität fiksua siinä samalla. Mikä sun antis on tälle palstalle?

Sanoin ton "nautitaan vielä kun voidaan" eilisen ensimmäisen erän jälkeen, jonka jälkeen peli kääntyi. Eli tiesin mitä tuli tapahtumaan ennen kuin se tapahtui, mutta mun jääkiekkotietämys on perseestä kun en arvosta Sundin pelaamista. Herätys nyt.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: kopo

kiekko-ollie

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Sanoin ton "nautitaan vielä kun voidaan" eilisen ensimmäisen erän jälkeen, jonka jälkeen peli kääntyi. Eli tiesin mitä tuli tapahtumaan ennen kuin se tapahtui, mutta mun jääkiekkotietämys on perseestä kun en arvosta Sundin pelaamista. Herätys nyt.
Ai shaatana :) oot kyllä ammattilainen! Tiesit ensimmäisen erän jälkeen mitä tulee tapahtumaan.
En tiiä muista mut mä ainakin arvostan jäbää.
Voi ristus mitä sitä näkee kun vanhaksi elää.
 

Enjoy

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Annan posia, kun siihen on aihetta. Esimerkiksi juuri äsken annoin posia Nurmelle, kun on pelannut hyvää kokonaisvaltaista peliä ja johtaa joukkueen tehotilastoa. Sun uskottavuus menee jo siinä, että huomioit vaan osan mun viesteistä ja esität fiksua siinä samalla. Mikä sun antis on tälle palstalle?

Sanoin ton "nautitaan vielä kun voidaan" eilisen ensimmäisen erän jälkeen, jonka jälkeen peli kääntyi. Eli tiesin mitä tuli tapahtumaan ennen kuin se tapahtui, mutta mun jääkiekkotietämys on perseestä kun en arvosta Sundin pelaamista. Herätys nyt.
Tuollaisia tunnollisesti oman pään hoitavia Markus Nurmen kaltaisia bottom six hyökkääjiä on koko Liiga pullollaan. Eikä tuo lausunto sinänsä ole Nurmelta pois, hän on maalintekoa lukuunottamatta pelannut alkukaudella varsin hyvin. Vielä kun ottaisi sen seuraavan stepin ja kykenisi myös tuloksentekoon.

Antini palstalle on kieltämättä varsin mitätön, koska tulee sen verran vähän kirjoitettua. En kuitenkaan näe senkään lisäarvoa tuovan, että osallistuu tuohon yleiseen kaiken paskaksi haukkumiseen tappion jälkeen. Etenkään eilen, kun peliesitys oli heikkoja erikoistilanteita ja maalinteon tehottomuutta lukuunottamatta varsin hyvä.

Syy miksi otin lainauksiini mukaan myös tuon jääkiekkotuntemuksesi todistaneen toteutuneen ennustuksesi oli se, että en ymmärrä miksi myös positiivisella hetkellä täytyy kirjoittaa negaa, jota muutenkin tämä palsta on täysin pullollaan.
 

Starbuck

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ai shaatana :) oot kyllä ammattilainen! Tiesit ensimmäisen erän jälkeen mitä tulee tapahtumaan.
En tiiä muista mut mä ainakin arvostan jäbää.
Voi ristus mitä sitä näkee kun vanhaksi elää.

Minä sentään yritän keskustella aiheesta jääkiekko ja argumentoin mielipiteeni. Sinä vain vuodesta toiseen sarkastisesti vittuilet muille kirjoittajille, vailla minkäänlaista antia itse keskusteluun.

Tuollaisia tunnollisesti oman pään hoitavia Markus Nurmen kaltaisia bottom six hyökkääjiä on koko Liiga pullollaan. Eikä tuo lausunto sinänsä ole Nurmelta pois, hän on maalintekoa lukuunottamatta pelannut alkukaudella varsin hyvin. Vielä kun ottaisi sen seuraavan stepin ja kykenisi myös tuloksentekoon.
Tästä samaa mieltä. Hän ei kuitenkaan mielestäni ansaitse kaikkea tätä paskaa mitä täällä palstalla saa ja se on iso syy minkä takia olen häntä täällä puolustanut. En myöskään arvosta sitä, että omia kasvatteja ollaan heti kritisoimassa, mutta kalliimmat alisuorittavat veteraanipelaajat saavat kaiken aina anteeksi. Hyvä esimerkki tästä on juurikin se Ilari Filppula, jonka tilipussilla pitäisi illasta toiseen olla joukkueen kantava voima, mitä hän ei valitettavasti ole ollut.

Syy miksi otin lainauksiini mukaan myös tuon jääkiekkotuntemuksesi todistaneen toteutuneen ennustuksesi oli se, että en ymmärrä miksi myös positiivisella hetkellä täytyy kirjoittaa negaa, jota muutenkin tämä palsta on täysin pullollaan.
Ehkä vähän mauton heitto, mutta sitä ei voi kiistää, että se osui kuin tikka keskelle taulua. Tuon erän jälkeenhän se alamäki alkoi. Enkä halunnut sitä sanoa negatiiviseen sävyyn, olin vain kauden muut ottelut nähneenä sitä mieltä, että noin tulee käymään mitä siinä sitten lopulta kävikin. Ei ole mun vika, että TPS pelaa hyvää jääkiekkoa maksimissaan sen kaksi erää ja lopettaa sitten pelaamisen.
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Mua vituttaa se että täällä haukutaan jo Kaskisen, Niittymäen, Nurmen jne lisäksi toisia kirjoittajia. Eikös se olis parempi että asiat riitelee, ei ihmiset? Sillä saattais saada aikaan myös hyviä väittelyitä eikä toisille vittuilua. Sori tällainen avautuminen, tuo on vaan myötähäpeää aiheuttavaa sättimistä.
 

jelnausen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Minä sentään yritän keskustella aiheesta jääkiekko ja argumentoin mielipiteeni. Sinä vain vuodesta toiseen sarkastisesti vittuilet muille kirjoittajille, vailla minkäänlaista antia itse keskusteluun.


Tästä samaa mieltä. Hän ei kuitenkaan mielestäni ansaitse kaikkea tätä paskaa mitä täällä palstalla saa ja se on iso syy minkä takia olen häntä täällä puolustanut. En myöskään arvosta sitä, että omia kasvatteja ollaan heti kritisoimassa, mutta kalliimmat alisuorittavat veteraanipelaajat saavat kaiken aina anteeksi. Hyvä esimerkki tästä on juurikin se Ilari Filppula, jonka tilipussilla pitäisi illasta toiseen olla joukkueen kantava voima, mitä hän ei valitettavasti ole ollut.


Ehkä vähän mauton heitto, mutta sitä ei voi kiistää, että se osui kuin tikka keskelle taulua. Tuon erän jälkeenhän se alamäki alkoi. Enkä halunnut sitä sanoa negatiiviseen sävyyn, olin vain kauden muut ottelut nähneenä sitä mieltä, että noin tulee käymään mitä siinä sitten lopulta kävikin. Ei ole mun vika, että TPS pelaa hyvää jääkiekkoa maksimissaan sen kaksi erää ja lopettaa sitten pelaamisen.

Eise myöskään Filppulan vika ole, että hänelle on tuollainen sopimus tarjottu. Ja mun mielestä ton joukkueen ongelmat on ihan muualla kuin yksittäisissä pelaajissa. Se on totta, että Nurmi on saanut liikaa paskaa niskaan mutta sä annat ihan samalla mitalla Filppulan niskaan.

Se on esimerkiksi ihan selvä että kun joukkueella sakkaa niin pelaajat, jotka pelaa eniten niin miinuksia tulee myös. Toki filppula on yksi niistä, kenen pitäisi olla joukkueen kantavia voimia mutta hän on vain yksi palanen ketjua, jonka pitäisi olla kantava. Eine kaikki maalit filppulan vikaa ole.

Toki myös yleisellä ilmapiirillä ja valmennuksella on vaikutusta. Ne on kuiteki kaikki ihmisiä ja tuskin kukaan siellä tarkoituksella pelaa huonosti. Mut bottom linenä se että oli palkka mikä tahansa tai historia mikä tahansa ni yksittäisen pelaajan bussin alle heittäminen on aina typerää.
 

Jay Low

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, SHL
Eikös se olis parempi että asiat riitelee, ei ihmiset?

Tää on ehkä pehmein ”vanha viisaus” koskaan. Täyttä utopiaa. Asiat ei koskaan riitele, vaan nimenomaan ihmiset ja heidän henkilökohtaiset intressit, motiivit ja vaikuttimet.

Sinänsä olis kyl kiva, jos täällä olisi vähän parempi henki, mutta turhautumisesta tohon kentällä tapahtuvaan skeidaan tämä kaikki lähtee.
 

Banjo

Jäsen
Mua vituttaa se että täällä haukutaan jo Kaskisen, Niittymäen, Nurmen jne lisäksi toisia kirjoittajia.

Tulin katsomaan mikä täällä vituttaa ja alkoi vituttamaan. Valitettavasti meillä on paskan joukkueen, johdon ja kaiken muun oleellisen lisäksi edelleen paskat kannattajat. Kauniimmin sanottuna: täysin linjassa joukkueen toiminnan kanssa. Jatkakaa.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Mua vituttaa se että täällä haukutaan jo Kaskisen, Niittymäen, Nurmen jne lisäksi toisia kirjoittajia. Eikös se olis parempi että asiat riitelee, ei ihmiset? Sillä saattais saada aikaan myös hyviä väittelyitä eikä toisille vittuilua. Sori tällainen avautuminen, tuo on vaan myötähäpeää aiheuttavaa sättimistä.

Tiedätkö mitä se on? Totuutta. Jokuhan tuolla on nyt vialla kun yritetään ajella paskalla corollalla 400 000 kilsaa. Ja nyt en puhu Filppulasta.

Antakaa sille kunnon pelimiehet viereen.

Nyt en ymmärrä kun kukaan muu ei ymmärrä tätä. Ei joku Zach Budish ole tätä. Eikä varsinkaan Nurmi.
 
Viimeksi muokattu:
(1)
  • Tykkää
Reactions: kopo

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Ei edes niin vituta, kun asennoitui jo kauden alussa "välivuoteen". Ensi kaudella on takuulla muutoksen tuulet puhaltaneet. Viimeistään.
 

tombz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tps,Nhl,Tuto,Turkulainen juniorijääkiekko
Kuis monta potkua tepsi antanut 10 v sisään? Selin harvoja nykyhistoriassa, tosin hänenkään palveluksiaan ei sitten kaivattu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös