Korjataan sen verran, että CHL-pelit eivät varsinaisesti ole harjoitusotteluita. Kyseessä on kansainvälinen turnaus.Nieminen ei oikein mahdu pelaavaan kokoonpanoon Pelsuissa, harjoitusotteluissa...eipä silti, kyllä minäkin hänet olisin vielä yhden kauden täällä halunnut nähdä.
Minä ymmärsin, ettei tuossa edellä niinkään harmiteltu Tepsin näkökulmasta sitä, että Nieminen lähti vaan sitä, että valinta oli Niemisen itsensä kannalta huono, kun Tepsissä olisi ollut hyvä mahdollisuus jatkaa lentokeliä, mutta Pelicansissa poppariosaston kutsu voi osoittautua vastaansanomattoman vahvaksi. Nieminenhän oli omien lausuntojensa mukaan päättänyt jo edellisenä kesänä, että viime kausi on tällä erää viimeinen Tepsissä, meni kausi sitten miten tahansa. Mielenkiintoista nähdä mitä Nieminen tuumaa kauden jälkeen siitä oliko ruoho vihreämpää aidan takana.Jos pelaaja tässä tapauksessa Nieminen haluaa lähteä, niin minkäs sille Niittymäki ja kumppanit mitään mahtavat. Hänelle oli kuitenkin käsittääkseni tehty useampi sopimustarjous ja tehty selväksi, että hänet halutaan pitää joukkueessa. Ainahan voidaan spekuloida, että oliko hän tyytymätön valmennukseen tai johonkin muuhun asiaan. Minä en ainakaan tiedä, että tällaista tyytymättömyyttä olisi ollut. En tosin tiedä sitäkään, että mitä hän ajatteli Tepsin touhusta. Ei ole mitään takeita, että Pelicansissa tulee sen enempää vastuuta ja hän siellä loistaisi. Kovalta vaikuttaa Pelicansin laituriosasto. Nieminen lähti, eikä siitä sen enempää. Katse eteenpäin. Kyllä minun puolestani Nieminen on tervetullut takaisin.
Minä ymmärsin, ettei tuossa edellä niinkään harmiteltu Tepsin näkökulmasta sitä, että Nieminen lähti vaan sitä, että valinta oli Niemisen itsensä kannalta huono, kun Tepsissä olisi ollut hyvä mahdollisuus jatkaa lentokeliä, mutta Pelicansissa poppariosaston kutsu voi osoittautua vastaansanomattoman vahvaksi. Nieminenhän oli omien lausuntojensa mukaan päättänyt jo edellisenä kesänä, että viime kausi on tällä erää viimeinen Tepsissä, meni kausi sitten miten tahansa. Mielenkiintoista nähdä mitä Nieminen tuumaa kauden jälkeen siitä oliko ruoho vihreämpää aidan takana.
Niin... no onko sulla jotain päinvastaista faktaa? Aikalailla tuossa se on sanottu. Tai ainakin panostuksiin nähden jonkinvärinen mitali olisi ollut todiste muusta. Taitaa olla ne pari Raumalta tuotua "puumulkkua" suurimmat saavutukset näiden kunnianpalautusvuosien aikana.Toinen ei osaa valmentaa ja toinen ei osaa edes joukkuetta koota, kun niin umpisurkeasti on viime vuodet menneet.
Niin... no onko sulla jotain päinvastaista faktaa? Aikalailla tuossa se on sanottu. Tai ainakin panostuksiin nähden jonkinvärinen mitali olisi ollut todiste muusta. Taitaa olla ne pari Raumalta tuotua "puumulkkua" suurimmat saavutukset näiden kunnianpalautusvuosien aikana.
No en tiedä muiden mutuista, mutta tuossa nyt kuitenkin nuo faktat kerroit. Ja mitä tulee tuohon menestykseen niin olen itse seurannut/kannattanut Palloseuraa muutaman kymmenen vuotta ja ollut hyvilläni viime kausien runkosarjamenetyksestä. Se ei silti vaan kumoa sitä faktaa, että muuta menenstystä ei ole tullut. Keväisten sulamisten aikana ei tuo muu menestys enää kovin paljon lohduta... Ja silti mulla on tulevalle kaudelle helvetin kallis kausikortti, mutta tämän päivän episodin jälkeen oksettaa yhä voimakkaammin katsoa Kaskista penkin takana. Varsinkin jos peli ei kulje edes runkosarjassa...Jaa minunko pitäs faktoilla todistaa muiden mutut vääriksi? Siellä sarjassa taistelee aika moni muukin ihan tosissaan niistä mitaleista, ei niitä niin vaan oteta vaikka kuinka panostais. Paljon on tietenkin parannettavaa aina ja kaikessa, mutta onhan tää TPS:n menestys nyt viime kausina ollut sentään ihan muuta kuin aiemmin tällä vuosituhannella. Silti kaikki on aina paskaa ja kaikki pitäis erottaa.
Toisaalta, entäs jos tämä on ollut tarkoitus koko ajan. Smokescreen ja Wag the Dog meininki päälle. Näin saadaan huomio käännettyä pois Tepsin surullisista pre-seasonin otteista. Tanskan pubiliigajengitkin piti meitä pilkkanaan.Huolestuttavasti kaikki huomio Tepsin pre-seasonissa kiinnittyy muualle kuin itse lätkään. Hartaasti toivon että ne kunnon sekoilut jätettiin sinne kyntövuosiin. Hiukan ne möröt vaan nostaa päätään kun tätä touhua seuraa... Vittu.
Ja se miten kauan ne jaksaa tota showta kattoa ja rahoittaa. Missä olis TPS ilman näitä sankareita?Eniten täss vtuttaa se, että jonkin nörttifirman rahat menee ihan väärään kohteeseen. Rahoille löytyisi vastinetta täältä muualta... Ilkeä hymiö.
Ja se miten kauan ne jaksaa tota showta kattoa ja rahoittaa. Missä olis TPS ilman näitä sankareita?Tattari sanoi:
Eniten täss vtuttaa se, että jonkin nörttifirman rahat menee ihan väärään kohteeseen. Rahoille löytyisi vastinetta täältä muualta... Ilkeä hymiö.
Jonnella todella tuntuu olevan täällä näitä vanhempia fanipoikia nyrkit heti pystyssä Kaskisen ja Niittymäen suuntaan. Todella itsekin toivon, että joskus vielä julkisuuteen tulee, mitä on sanottu puolin ja toisin. Mielenkiintoista kyllä.Kukaan ei tiedä mitään, mutta koko internet on täynnä kaiken maailman pöyristymisiä ja jauhamista siitä, miten paska koutsi Kaskinen on ja ihan vitun varmasti syyllinen kaikkeen. Puhumattakaan näistä "Monni ei ole tehnyt mitään väärää" -janareista. Vitustako sen kukaan tietää? Mitä jos se oli sellaista raimosummanenmaista henkilökohtaista avautumista?
Siinäpä sulle ihmeteltävää sinne itärajalle.Ja se miten kauan ne jaksaa tota showta kattoa ja rahoittaa. Missä olis TPS ilman näitä sankareita?
Mielestäni ihan relevantti kysymys. Aika paljon tullut rahaa sieltä sisään, semmoisia joista ei täällä itärajalla voi kun haaveilla. Silti ammattitaidoton organisaatio osaa vain hankkia negaa joukkueen ympärille vuodesta toiseen. Kyllä tuo puuhastelu jossain kohtaa loppuu, se on saletti.Siinäpä sulle ihmeteltävää sinne itärajalle.
Mielestäni ihan relevantti kysymys. Aika paljon tullut rahaa sieltä sisään, semmoisia joista ei täällä itärajalla voi kun haaveilla. Silti ammattitaidoton organisaatio osaa vain hankkia negaa joukkueen ympärille vuodesta toiseen. Kyllä tuo puuhastelu jossain kohtaa loppuu, se on saletti.