Itse en nyt mitään potkuja mietikään ja tiedän ettei niitä kesken kauden ole tulossakaan sarjan kakkoselle. Vaikka tulisi, niin todennäköisesti se sotkisi vain peliä entisestään.
@Scissors En usko, että kukaan tänne palstalle kirjoittava luulisi, että kaskisella ei ole mitään pelikirjaa.
Vaikea sitä on henkilökohtaisesti mitään sanoa sen lisäksi, että vituttaa nyt niin vitusti toi palkka-armeija joka neppailee ja naureskelee joka ilta, vaikka taululla on mestisjengiä vastaan 0-4 kahden erän jälkeen. Edellisenä iltana oli myös hieman jo enemmän liigakokemusta saanut mestis- jengi vetänyt pataan.
Missä on ne ajat, kun vastustajan valmentaja tuli turussa kyselee ekan erän jälkeen ollessaan 4-0 tappiolla, että mitä jos jätetään tää peli tähän, niin päästään aikasemmin jyväskylään, kun olis huomennaki peli..?
Siis nää urpot tarvii nyt jotain bondaamista koko joukkueen kesken harjoitusten lisäksi. Menis vaikka johonki pakohuoneeseen yks kentällinen kerrallaan. Eihän tommoset idiootit ulos semmosesta pääse enne ku aika loppuu, mutta tuleepahan oltua vähän yhessä. Valmennustiimille voisi räätälöidä semmosen pakohuoneen, että ulos ei pääse enneku on ratkastu miten tästä rosterista saa kaiken potentiaalin irti. Sehän ei tule onnistumaan, mutta en mä nyt sitte tiiä jääkö kukaan edes pelaajista kaipaamaan valmennusryhmää. Ite ne heittäs varmaa 10 häkkiä peliin jos siel penkin takana ei heiluis ketään. Toisaalta omiin menisi se vähintään 9 maalia pelissä ni ei kai sekää hyvältä näytä.
Kerätkää nyt saatana oikeesti ittenne varsinki palkkasoturit ”krhm” Bono tai muuten mulla lentää seuraavasta surffailupelistä kausari jäälle ja toivon, että kaikki, joita ei kiinnosta painuu helvettiin tästä seurasta.