Kanada-malja
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TPS, NYR, COL
Kaikki jäädytykset nyt vittuun. Harkkareiden yhteydessä voidaan suorittaa ne.
Kaikki jäädytykset nyt vittuun. Harkkareiden yhteydessä voidaan suorittaa ne.
Ei tappiossa sinänsä mitään, joskus hävitään vaikka tehtäisi mitä, mutta pitikö sen sattua JUURIKIN tälle illalle.
Ollaan edelleen toisena, mutta nämä saatanan sähläysottelut osuu aine yleisöä tuoviin peleihin kotona!!! Pakko olla korvien välissä joku ongelma. Eilisen jäljiltä ei ollut mitään syytä olettaa, että pakka on noin sekaisin. Olisivat hävinneet eilen. Seura teki ottelusta hienoa yleisötapahtumaa ja joukkueen esitys on aivan täysi pohjanoteeraus. Taas nähtiin, kun vastustaja karvaa ankarasti, niin Tepsin peli hajoaa. Sama oli Jukurit matsissa, onneksi siellä ei ole taitoa tehdä maaleja.
. Tässä päästään ehkä taas siihen, että tuo henkisen puolen valmennus ei ole mielestäni Selinillä ollut täysin hanskassa missään vaiheessa.
En tiedä vituttiko vai naurattiko enemmän 5vs3 ylivoimalla kun Heikkinen piti viivassa latausnappia pohjassa 3sek ja sitten latasi täysiä ekaan pelaajaan. Hieno kuvio. Ilmeisesti parempaan ei meidän taidoilla eilen pystytty edes kahden miehen ylivoimalla.
En tiedä, kumpi on parempi, se että se on railo jäässä vai hyppytaklaus päähän tai muuta vastaavaa. Mutta mua ei vituta, jos talonmies vähän miettis niitä vanhoja toimiaan kaukalossa. Pelikaverin terveydellä ei ollut vuosikausiin väliä hällä, aivan sama loppuuko niiden ura hölmöilyihin. Ehkä nyt on aikaa miettiä?Nyt vetää kyllä hiljaiseksi tämä, hemmetin paha menetys monella tapaa. Ärsyttää vielä, että tämän aiheuttaa railo jäässä, eikä rehellinen pelitilanne...
En tiedä, kumpi on parempi, se että se on railo jäässä vai hyppytaklaus päähän tai muuta vastaavaa. Mutta mua ei vituta, jos talonmies vähän miettis niitä vanhoja toimiaan kaukalossa. Pelikaverin terveydellä ei ollut vuosikausiin väliä hällä, aivan sama loppuuko niiden ura hölmöilyihin. Ehkä nyt on aikaa miettiä?
Ei ainakaan tutkittua ole. Mutta talonmiehen toimien seurauksena on muutamia, vakaviakin. On kolme pelaajaa, joille joskus olen miettinyt, ettei haittaisi. Jarkko Ruutu, Ilkka Pikkarainen ja Antti Tyrväinen listalla ovat. Miksi muiden pitäisi kunnioittaa heidän terveyttään, kun hekään eivät muiden?Mitä helvettiä? Onko sulla vakavakin päävamma... mitä helvettiä nämä nyt tähän liittyvät? Olet siis iloinen, että jollain hajoaa paikat...
Mitä helvettiä? Onko sulla vakavakin päävamma... mitä helvettiä nämä nyt tähän liittyvät? Olet siis iloinen, että jollain hajoaa paikat...
Pikkarainenhan onkin pelannut tosi sikamaisesti viimeaikoina. Tämän voi myös tarkistaa näistä massiivisista jäähytilastoista kahdelta viimekaudelta. Samalla teorialla mustat pitäisi laittaa pelloille palkatta ja naisten jäädä kotiin.Kaikki loukkaantumiset ovat omasta mielestäni valitettavia riippumatta siitä, kuka on kyseessä... mutta olen aivan varma, että nimimerkki Musta_Kyy ei ole ainoa, joka on sitä mieltä, että kaukalo on turvallisempi paikka muille pelaajille Pikkaraisen ollessa telakalla - ja sen vuoksi on salaa tyytyväinen, että osui juuri Pikkaraiselle tämä.