Mainos

Vituttaa niin, ettei veri kierrä päässä!

• 461 081
  • 2 215

Jeppe_68

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Niin no, Ässillä oli vapaata viisi päivää käsittääkseni. Ohjelmassa oli neljä päivää, yks ylimääräinen päivä tuli, kun taukoa edeltävällä viikolla otettiin pisteitä tavoitteen mukaan 6/9.

Pikkarainen ei ottanut mitään äkkilähtöä, se yks päivä oltaisiin treenattu muun valmennuksen johdolla joka tapauksessa. Mut joo, kyllähän tässä nyt olis ihan varmasti 3 pistettä enemmän ja pelaaminen olisi ihan ylivoimaista, jos se yks treenipäivä oltaisiin käytetty tehokkaasti hyödyksi. Vitun Pike kun meni pilaamaan hyvin alkaneen kauden makoilemalla Turkissa viikon sovitusti.

Phaneuf#3

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Tampa Bay Lightning
Mun mielestä tuossa Piken lomailussa ei ole mitään ongelmaa. Reissu voi olla varattu jo ajat sitten ja kyllä hänelläkin perhe on jonka kanssa viettää aikaa kun ei ole töissä. Ja jos päävalmentajalla on menoa niin sitten loput koutsit hoitaa ne reenit mitkä on annettu. Muistaakseni Ässillä on aina ollut käynnistämisongelmia noiden majutaukojen jälkeen. Ja erikoistilanteet ovat vuodesta toiseen täyttä paskaa vaikka lähes kaikki vaihtuu.

Naurava Sika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Mun mielestä tuossa Piken lomailussa ei ole mitään ongelmaa. Reissu voi olla varattu jo ajat sitten ja kyllä hänelläkin perhe on jonka kanssa viettää aikaa kun ei ole töissä. Ja jos päävalmentajalla on menoa niin sitten loput koutsit hoitaa ne reenit mitkä on annettu. Muistaakseni Ässillä on aina ollut käynnistämisongelmia noiden majutaukojen jälkeen. Ja erikoistilanteet ovat vuodesta toiseen täyttä paskaa vaikka lähes kaikki vaihtuu.
Olen tismalleen samaa mieltä.

Asia on varmasti sovittu työnantajan kanssa jo hyvissä ajoin. Mikäli siinä olisi ollut jotain ongelmaa, Piken esimiehet olisivat varmasti puuttuneet asiaan.

Ihan yhtä hyvin päävalmentaja voi vaikka sairastua. Silloin apukoutsit vetävät treenit ja tarvittaessa pelitkin. Ei tuo mitenkään ennenkuulumatonta ole, edes Ässissä.

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Olen tismalleen samaa mieltä.

Asia on varmasti sovittu työnantajan kanssa jo hyvissä ajoin. Mikäli siinä olisi ollut jotain ongelmaa, Piken esimiehet olisivat varmasti puuttuneet asiaan.

Ihan yhtä hyvin päävalmentaja voi vaikka sairastua. Silloin apukoutsit vetävät treenit ja tarvittaessa pelitkin. Ei tuo mitenkään ennenkuulumatonta ole, edes Ässissä.
Miten sairastuminen ja lomailu on verrattavissa? Siis joo voi valmentajalla olla muutakin elämää, mutta käsittääkseni työtä tekevät. Jos sairastuu, ei sille voi mitään.

Naurava Sika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Miten sairastuminen ja lomailu on verrattavissa? Siis joo voi valmentajalla olla muutakin elämää, mutta käsittääkseni työtä tekevät. Jos sairastuu, ei sille voi mitään.
Siten, että myös sairauden sattuessa muut koutsit hoitavat ykkösen hommat, kuten lomaillessa. Jos se ei tullut aiemmasta viestistäni ilmi, niin pahoittelen heikkoa ulosantiani.

Suosikkijoukkue
Ässät
Ensireaktio kyseiseen lomailuun minulla oli kyllä hieman hämmentynyt.
Että kyllä kyseisessä ammatissa pitäisi loma-ajankohdat saada sopimaan tuohon touko-elokuun aikaikkunaan.
Mutta hetken makusteltuani olen sitä mieltä että jos koko kausi muutaman päivän extralomaan kaatuu, niin sitten se kyllä kaatuu johonkin muuhunkin.
Pikellä on varmaan ollut hyvä syy kyseiseen lomaan, ja jos se edes yhtään auttaa pitämään pään kunnossa niin hyvä näin.

ValkMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Tähän lomakeskusteluun sen verran, että sattuu nyt olemaan sellainen juttu, että kyllä muistakin liigaseuroista oli paljon pelaajia yms. ulkomaanmatkoilla jne. tuon tauon aikana. Tästä en nyt mitenkään saa päähäni sellaista skenaariota, jossa Piken lomailu tuhoaisi koko Ässien kauden ja organisaation. Ja jos tuhoaa, niin Ässissä on aika moni muukin asia päin helvettiä.

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Siten, että myös sairauden sattuessa muut koutsit hoitavat ykkösen hommat, kuten lomaillessa. Jos se ei tullut aiemmasta viestistäni ilmi, niin pahoittelen heikkoa ulosantiani.
Lomailu on ilmeisesti sovittu jo aiemmin, mutta hieman erikoiseen ajankohtaan sovittu. Uus valmentaja, uudella joukkueella ja otetaan mielummin levon kannalta eka tauko kuin oltaisiin keskitytty alkukauden yhteenvetoon. Runkosarjan puoliväli lähenee ja tuloksellisesti on mennyt varmaankin paremmin kuin uskallettiin odottaa. Siltikin pelissä on paljon kehitettävää, esim. ylivoima ja oman maalinedusta alkuunsa.

Tämä oli tietoinen valinta. Tuskin ketään tietoisesti itseään sairaslomalle ajaa.

Naurava Sika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Lomailu on ilmeisesti sovittu jo aiemmin, mutta hieman erikoiseen ajankohtaan sovittu. Uus valmentaja, uudella joukkueella ja otetaan mielummin levon kannalta eka tauko kuin oltaisiin keskitytty alkukauden yhteenvetoon. Runkosarjan puoliväli lähenee ja tuloksellisesti on mennyt varmaankin paremmin kuin uskallettiin odottaa. Siltikin pelissä on paljon kehitettävää, esim. ylivoima ja oman maalinedusta alkuunsa.

Tämä oli tietoinen valinta. Tuskin ketään tietoisesti itseään sairaslomalle ajaa.
Siinä on varmasti ollut joku tietoinen suunnitelma antaa kaikkien vähän nollata ja levätä hyvin sujuneen alkukauden jälkeen. Ainakaan itse en osaa sanoa näin lonkalta oliko se hyvä vai huono valinta, se nähdään sitten kauden jälkeen. Mutta en minä voi tuota tuomitsemaankaan lähteä. Ihan yhtä hyvin olisi voitu pelata huonosti tauon jälkeen, vaikka olisi sitten treenattu veren maku suussa koko tauon ajan.

Ja kyllä, oli tietoinen valinta. Väittikö joku jotain muuta? Minäkään en usko, että kukaan ajaisi itseään tietoisesti sairauslomalle. Kenties tällä pikku lomailulla juuri koitettiin vältellä mahdollisia sairauslomia?

En tiedä, mutta kerro sinä jos tiedät.

Kotka1939

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport

Kyllä Vaasassa oli valmennus myös lomilla. Muistaakseni pelaajien sopimuksissa myös tietyt lomapäivät pitää täyttyä eli ei tuota koko taukoa voi treenata. Sen nimi on tauko ihan syystä. Uskoisin että jengit treenas ma-ke ja piti lomaa to-ma

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Siinä on varmasti ollut joku tietoinen suunnitelma antaa kaikkien vähän nollata ja levätä hyvin sujuneen alkukauden jälkeen. Ainakaan itse en osaa sanoa näin lonkalta oliko se hyvä vai huono valinta, se nähdään sitten kauden jälkeen. Mutta en minä voi tuota tuomitsemaankaan lähteä. Ihan yhtä hyvin olisi voitu pelata huonosti tauon jälkeen, vaikka olisi sitten treenattu veren maku suussa koko tauon ajan.

Ja kyllä, oli tietoinen valinta. Väittikö joku jotain muuta? Minäkään en usko, että kukaan ajaisi itseään tietoisesti sairauslomalle. Kenties tällä pikku lomailulla juuri koitettiin vältellä mahdollisia sairauslomia?

En tiedä, mutta kerro sinä jos tiedät.
Joo sen näkee sitte, toistaiseksi ratkaisu on vaikuttanut aika heikolta, kun tauolta tultiin sekavalla pelillä ulos. Pelillinen anti oli jo lipsahtamassa ennen taukoa. Mutta vedit nyt sairastelun siihen mukaan, että apuvalmentajat sitten olis hoitanut treenit, hoituko?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy