Kyllä Timo P, vai mikä se oli, ohittaa tässä skabassa Geezerin keskisormen mitalla. Pronssille syntinen Klose.
Öö, kuka on Timo P?
Kyllä Timo P, vai mikä se oli, ohittaa tässä skabassa Geezerin keskisormen mitalla. Pronssille syntinen Klose.
Ei ole palstan demarisiipikään mielestäni häikäissyt argumentoinnillaan. Minä pystyn käymään keskustelua persujen kanssa, ja osaavat hekin argumentoida.Persujen kanssa ei kannata argumentoida. Jo se, että ovat persuja tekee heistä kykenemättömiä argumenttien ymmärtämiseen.
Sun kannattaa jatkaa älyllistä argumentointiasi TomiPeen kanssa. Siinä on niinsanotusti resurssien allokointi tarkoituksenmukaista.Siitä, että hyvin pitkälle asialliseen kirjoitteluun keskittyvän kirjoittajan sisäinen amisateisti kaivautuu pari kertaa vuodessa kuorestaan, käy kusaisemassa kirkon postilaatikkoon ja taputtelee hetkellisiä kommarikavereitaan olalle, on hyvin vaikea löytää mitään positiivista.
Sun kannattaa jatkaa älyllistä argumentointiasi TomiPeen kanssa. Siinä on niinsanotusti resurssien allokointi tarkoituksenmukaista.
Minä luotan että kuulut asiassa hyvin pieneen vähemmistöön.Hauska kommentti. Minä kun näen sinun kirjoittelussasi yhtäläisyyksiä juuri tuohon samaan nimimerkkiin. Kohde vain on toinen. Siinä missä hän keskittyy persuhin ja persuhenkisiin, sinun tähtäimessäsi ovat uskovaiset ja kirkko.
Minä luotan että kuulut asiassa hyvin pieneen vähemmistöön.
Persut on kristillisten jälkeen toiseksi uskovaisin puolue Suomessa.
Ite oot.Kaikki Cicciolinaa dissaavat kateelliset runkkarit ovat vittumaisimpia, vaikka ovatkin pelkästään säälittäviä.
Kiitos, tämän tunnustuksen otan kiitollisena vastaan.Ei teidän sinun ja @Geezer :n argumentointi muistuta minua. Itse asiassa kenenkään palstalaisen argumentointi ei yllä meikäläisen henkevyyden tasolle.