Vittumaisin palstalainen 2015

  • 5 480
  • 37
Tila
Viestiketju on suljettu.

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Persujen kanssa ei kannata argumentoida. Jo se, että ovat persuja tekee heistä kykenemättömiä argumenttien ymmärtämiseen.
Ei ole palstan demarisiipikään mielestäni häikäissyt argumentoinnillaan. Minä pystyn käymään keskustelua persujen kanssa, ja osaavat hekin argumentoida.
 

Melko Huono

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mun mielestä täällä ei ole yhtään vittumaista kirjoittajaa. Juuri noi pahimmat trollit, flamettajat ja ryssät saa kirjoituksillaan mut eniten nauramaan, niin eihän niitä silloin voi vittumaisina pitää. Todella lupsakkaa sakkia ja niin helppoja.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Siitä, että hyvin pitkälle asialliseen kirjoitteluun keskittyvän kirjoittajan sisäinen amisateisti kaivautuu pari kertaa vuodessa kuorestaan, käy kusaisemassa kirkon postilaatikkoon ja taputtelee hetkellisiä kommarikavereitaan olalle, on hyvin vaikea löytää mitään positiivista.
Sun kannattaa jatkaa älyllistä argumentointiasi TomiPeen kanssa. Siinä on niinsanotusti resurssien allokointi tarkoituksenmukaista.
 

Geezer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK. Sympatiat Kuopioon ja Lappeenrantaan.
Sun kannattaa jatkaa älyllistä argumentointiasi TomiPeen kanssa. Siinä on niinsanotusti resurssien allokointi tarkoituksenmukaista.

Hauska kommentti. Minä kun näen sinun kirjoittelussasi yhtäläisyyksiä juuri tuohon samaan nimimerkkiin. Kohde vain on toinen. Siinä missä hän keskittyy persuhin ja persuhenkisiin, sinun tähtäimessäsi ovat uskovaiset ja kirkko.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Hauska kommentti. Minä kun näen sinun kirjoittelussasi yhtäläisyyksiä juuri tuohon samaan nimimerkkiin. Kohde vain on toinen. Siinä missä hän keskittyy persuhin ja persuhenkisiin, sinun tähtäimessäsi ovat uskovaiset ja kirkko.
Minä luotan että kuulut asiassa hyvin pieneen vähemmistöön.
 

TomiP

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Suomi
Minä luotan että kuulut asiassa hyvin pieneen vähemmistöön.

Ei teidän sinun ja @Geezer :n argumentointi muistuta minua. Itse asiassa kenenkään palstalaisen argumentointi ei yllä meikäläisen henkevyyden tasolle.

Kyllä minä mieluusti syydän uskovaisista samaa kuin persuista. Uskovaiset eivät juurikaan ole korkeammalla arvoasteikollani kuin persut. Monet uskovaiset ovat onneksi persuja.
Persut on kristillisten jälkeen toiseksi uskovaisin puolue Suomessa. Persuilla on jopa kreationisteja kansanedustajina.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Kaikki Cicciolinaa dissaavat kateelliset runkkarit ovat vittumaisimpia, vaikka ovatkin pelkästään säälittäviä.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Ei teidän sinun ja @Geezer :n argumentointi muistuta minua. Itse asiassa kenenkään palstalaisen argumentointi ei yllä meikäläisen henkevyyden tasolle.
Kiitos, tämän tunnustuksen otan kiitollisena vastaan.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Vanhoina hyvinä aikoina tällaiset väännöt ratkaistiin sopuisasti Turenki Elimenation Gamella™.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös