Vittumaisin kouluaine?

  • 3 198
  • 25

Mikä oli koulu-urasi vittumaisin aine?


  • Äänestäjiä
    69

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ärsytti ylä-asteen raumalainen opettaja, mutta ala-asteella minulla oli myös raumalainen opettaja, joka ei osannut kuunnella. Valitettavasti jouduin Maitokannu-kilpailuihin, kun olin luokan 4. parhaan joukossa yleisurheilutuloksissa, vaikken koskaan olekaan ollut mikään kova urheilija. Siellä Maitokannukilpailuissa meidän luokkamme kuulutettiin muistaakseni radalle 2. Eihän se raumalainen opettaja osannut kuunnella sitä ja siinä hän ihmetteli, että mille radalle sitä pitäisi mennä.

Minun piti jollain äidinkielen tunnilla opetella ulkoa runo ja sitten lausua se seuraavalla oppitunnilla. Ei sitten se raumalainen opettaja viitsinyt antaa minulle runon sanoja, vaikka muulle luokalle antoi ne sanat. Se runo piti esittää yksin luokan edessä.

Kyselin sitten seuraavan oppitunnin alussa, että saisinko ne runon sanat, että voisin opetella ne seuraavaa äidinkielen oppituntia varten. Jotenkin se raumalainen opettaja ei ymmärtänyt minua ja sanoi, että katsotaan asiaa sitten huomenna. Joltain toiselta oppilaalta sain onneksi kopioitua ne runon sanat ja opeteltua runon. Sitten kun olisinkin tullut sille seuraavalle oppitunnille osaamatta sitä runoa, niin enköhän olisi saanut huutia. Tosin olin niitä luokan parhaita oppilaita, mutta silti voisin sanoa vihaavani raumalaisia opettajia.

edit. Tämä olkoon jatkona edelliseen purkaukseeni raumalaisista opettajista, vaikkei sinänsä liitykään aiheeseen. Ai, että vieläkin 30-vuotiaana ottaa päähän kaikki raumalaiset opettajat. Nimimerkki Leon on ihan oikeassa, että vika ei välttämättä ole oppiaineessa, vaan opettajassa.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös