Vitsiä pukkaa – part II

  • 3 848 803
  • 11 316

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Tuli joskus jopa luettua murrevitsikirjasta tällainen, sattuu toki omaankin murrealueeseeni:
Juhannustanssien jälkeen nuori savolainen herrasmies oli saanut saattiseuraa samankielisestä neiti-ihmisestä. Tarkoitus oli kipaista pikimmiten tantsuista lähimpään soveliaaseen aittarakennukseen ja herrasmies kysyikin neidiltä kulkuneuvoa:
"Onko siulla pyöree?"
Mihin neiti vastasi
hieman hämilleen mennen: "Eikä ku kyl miullakii o soikee"
 

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Minkä takia kuopiolaisen nuoren miehen kesätyön hakureissu Tukholmaan aiheutti hänelle elinikäiset traumat?

Nuorukainen meni tukholmalaiseen ravintolaan ja kysäisi: "Saeskos tiältä jonniinlaesta kesähommoo?"
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Minun saksalainen ex-tyttökaveri tapasi antaa minulle pisteitä seksuaalisista saavutuksistamme asteikolla yhdestä kymmeneen. Viimeisellä kerralla kokeilimme hieman rajumpaa peppuseksiä. Hän huusi koko ajan pisteiksi 9, mikä on korkein arvosana, jonka hän oli koskaan antanut minulle!

Minä: Naisen ejakulaatio orgasmin hetkellä, sehän on pelkkää virtsaa… vai kuinka?
Työpaikkahaastattelija: Tarkoitin lähinnä kysymyksiä kyseessä olevien työtehtävien suhteen.
 
Viimeksi muokattu:

Joe Plop

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Minun saksalainen ex-tyttökaveri tapasi antaa minulle pisteitä seksuaalisista saavutuksistamme asteikolla yhdestä kymmeneen. Viimeisellä kerralla kokeilimme hieman rajumpaa peppuseksiä. Hän huusi koko ajan pisteiksi 9, mikä on korkein arvosana, jonka hän oli koskaan antanut minulle!

Buahahaha.... Kesti sekunnin ennenkuin aukesi;-)))
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Salakuljetin toissapäivänä Amsterdamista kolmesataa grammaa kokaiinia kätkettynä peräsuoleeni.
Vei peräti kaksi tuntia saada se ulos ja samalla käyttöön.
Ensi kerralla pistän sen pikku pussiin tai vaikka kondomin sisälle!
 

Joe Plop

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Päivän huonot...

Mistä tietää että ET oli feministi?
Ulkonäöstä...

Miksi Sumopainijat ajavat säärikarvansa?
Ettei luulla feministiksi...
 

Paulig

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ysit, JoKa
Väliin murrevitsi, haastan muita pistämään jotain omilla murteillanne:
Stadilainen tuli Lappeenrantaan. Illalla poliisi pidätti hänet, koska hän masturboi kadulla.
Poliisin kysyessä syytä moiseen epäsiveelliseen toimintaan, hän totesi:
-Portsari sanoi että "Nyt sie menet ulos!".

Savolaisista tulee mieleen vanha vitsi Kauppisesta, joka muutti Kuopijjjoon.
Häntä alkoi vituttamaan, kun kaikki kutsuivat häntä Kaappiseksi.
Niinpä hän vaihtoi nimensä Kaappiseksi.
Seuraavana aamuna työtoverit toivottivat iloisesti hyvät huomenet:
"Terve Kuappinen!"
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Kun tulin tänään himaan niin muija alotti saman tien aivan helvetinmoisen vittuilumyrskyn.

Muija: "Saatanan paska! Kuulin että nussit sitten mun siskoa aamulla! Mitä helvettiä oikein ajattelit, mulkku!?"

Minä: "Rauhotu nyt. Mä en tehnyt tosiaan aloitetta. Kun pääsin duunimestoille niin siälä se systeris odotti täysin alasti pöydällä, silmät sirillään totaalisen kutsuvasti. Mä oon aikuinen mies, mullakin on haluni. Ja sulta saa niin harvoin. Mitä sä sit odotit että tapahtuu, hitto soikoon...?!"

Muija: "NO ETTÄ OISIT SUORITTANU SEN HELVETIN RUUMINAVAUKSEN!!!
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Missä on hyvän maun raja?
- Minun mielestä se on siinä välilihan paikkeilla?
 

Baldrick

Jäsen
Mikä on pinkki ja vammainen?

Flamongo.
 

hablaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lügan kaaossseura
Mitä "Kulta-Mikke" Granlund sanoi nähdessään kavereidensa kanssa ison ihmisapinan?
Gorilla tavataan.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Paralympialaiset innoittivat keksimään paskan vitsin:
Mitä Leo-Pekka Tähden koutsi vastasi kun Leo-Pekka kysyi siltä että miten tällä pyörätuolilla saa mentyä ihan vitun lujaa?
-Kelaa sitä.

(swish-bum)
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Jeesus sanoi että usko häneen saa liikuttamaan vuoria.

Allah nokitti ja sanoi että usko häneen saa hävittämään pilvenpiirtäjiä.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Minua on siunattu valtavalla peniksellä.

Sen jälkeen poliisit veivät seurakuntamme pastorin pois.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Kuka on NHL:n köyhin kiekkoilija?
P. A. Parenteau
Öhhöhöh...
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Alan olla siinä iässä, että usein tulee valittua hyvät ja ronskit paskantamiset mieluummin kuin hyvä pano.
Toisaalta alan olla siinä iässä, että joskus ne molemmat tulevat samanaikaisesti.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
Mustaa / too soon:
Onneksi JYP-Lukko ottelua ei keskeytetty sillä oli lapulla over 0.5 death
 

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
- minkälainen on jyväskyläläinen tifo?

- yksi kuolee kesken pelin ja vedetään lakana päälle
 

Kanerva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vegas Golden Knights
Mikä on Kisapuiston (nimimerkki) inhokkipuolue?

Muutos 2011.
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Tapahtuipa aikanaan Neuvostoliitossa, että äiti sanoi pikku-Sergeille: "kävisitkö hakemassa kioskilta lehtiä. Tuo minulle Izvestija, isälle Pravda ja ota itsellesi joku kiva mistä tykkäät. Tässä on rupla"

Sergei lähti ja huikkasi pihassa Ladaa korjaavalle isälleen: "äiti käski hakea lehtiä ja tuoda sinulle Pravda, onko se hyvä"? Isä kauhistui heti: "ei missään nimessä Pravdaa, sehän on kaikkein kallein, 50 kopeekkaa. Säästetään nyt sekin raha, minä pärjään kyllä radiolla"

Sergei haki muut lehdet ja palautti 50 kopeekkaa äidille: "isä sanoi että pärjää radiolla". Äiti totesi: "asia kunnossa, isä pyyhkiköön perseensä sitten radioon"
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös