Kaksi tomaattia käveli yli tien, mutta toinen jäi auton alle. Sitten se toinen huusi että "come on ketsuppi!".
Jumalauta mun vitseillä elää vanhaksi, koska nauru pidentää ikää.
Kaksi näkkileipää käveli tien yli, ja toinen jäi auton alle. Se toinen huusi "Tulehan muruseni".
Olen ollut vankilassa vasta kymmenen minuuttia ja minut on kovakouraisesti raiskattu perseeseen jo kolme kertaa.
Dementoitunut enoni ei näemmä ymmärrä Monopoli-pelistä yhtään mitään.
Herramujjee, olen pari päivää miettinyt olisiko tämän huumorinkukkasen tänne kirjoittanut mutta ei riittänyt uskallus.Kaksi mummoa meni mustikkaan. Pahaksi onneksi molemmat olivat dementoituneita ja eksyivät metsään eivätkä löytäneet pois. Hautajaiset pidetään ensi viikolla.
Mitä vittua tämä on? Meinaan kuolla nauruun.Suomalainen, ruotsalainen ja norjalainen menivät saunaan. Suomalainen jäi huonon ruotsinkielen taitonsa kanssa vähän ulkopuoliseksi keskusteluissa, kunnes kieli vaihdettiin kohteliaasti englantiin. Saunassa keskusteltiin säästä, USA:n presidentinvaaleista ja tulevasta joulusta, vähän Norjan dopingkäryjäkin leikkisästi sivuttiin. Ruotsalainen lähti saunasta ensimmäisenä suihkuun, suomalainen sinnitteli norjalaisen kanssa vielä tovin kunnes norjalainenkin lähti, ja suomalainen itsetyytyväisenä ajatteli että taas näytti Suomi-poika naapureille mallia saunomisesta, me tämä touhu kyllä osataan. Suihkun ja vaatteiden pukemisen jälkeen kukin kolmikosta lähti omille teilleen.
Taitaa olla uusinta, ainakin vanha: Mitä Jeesus sanoi, kun kiipesi Öljymäelle Pääsiäisenä? Vittu, kun lipsuu.
Mitä Juha Mieto sanoi, kun sai joululahjaksi sukset?Mitä Jeesus sanoi kun sai joululahjaksi sukset?
Jee, sukset!