Vitsiä pukkaa – part II

  • 3 902 014
  • 11 513

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
Vähän rankempaa huumoria.

Vakuutusyhtiön korvauskäsittelijä saapui esimiehen juttusille.
- Joko kaikki laskut on maksettu?
- Kyllä, paitsi Schumin viimeinen, se on ihan tajuton.

Kädettömät pelasi futista ja jalattomat seurasivat peliä katsomosta ihmetellen, miten KalPa on noin paska.
 

Stigu

Jäsen
Nicklas Bäckström, Sotshin olympiatuli ja Paavo Arhinmäki kisasivat, kuka palaa pisimpään.

Kolmanneksi tuli Nicklas, joka aloitti käryämisen 2 päivää ennen päätöspäivää. Paavo sinnitteli hyvin viimeiselle vuorokaudelle, mutta sammui 13 tuntia 27 minuuttia ennen olympiatulta. Olympiatulen iloa lisäsi se, ettei sen tarvinnut katsoa kisoja viimeisenä päivänä televisiosta, vaan se näki ne paikan päällä.
 

Kyynikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK / HJK + Porin Ässien sympatiakannattaja
Paavo Arhinmäki rakasti golfin pelaamista. Viheriöillä astellessaan häntä käveli vastaan tontun asuun pukeutunut lyhyt mies. Paavo kysyy, että "kukas helvetti sinä olet".
Tonttu: "Minä olen haltijatonttu ja toteutan kolme sinun toivettasi".
Paavo: "Voi jumalauta! Minä olen 37 -vuotias, enkä todellakaan usko mihinkään tonttuihin!"
Tonttu: "Etkö? Etkö halua edes kokeilla?"

Paavo pällistelee hetken ympärilleen ja miettii, että mitäpä tässä menettää vaikka kokeilenkin.

Paavo: Noh, minä haluan miljardin rahaa!
Tonttu: Rahat ovat tililläsi.
Paavo: Haluan maailman hienoimman ja isoimman asunnon!
Tonttu: Asunto on vanhan asuntosi tilalla.
Paavo: Haluan maailman kauneimman vaimon, joka tekee kaiken mitä haluan!
Tonttu: Vaimo on talossasi.

Paavo kiittää todella hämmentyneenä tonttua toivomuksista ja on tekemässä lähtöä kotiin, kunnes tonttu toteaa: "Kun mä toteutin sun kolme toivomusta niin mulla olis yksi sulle".

Paavo: "Niin...."
Tonttu: "Mä haluan panna sua perseeseen"
Paavo: "No et helvetissä, mä en ole mikään homo, Pekka Haavisto on!!!
Tonttu: "Siinä tapauksessa peruutan kaikki sinun toivomuksesi"

Paavo katselee ympärilleen, eikä näe ketään muuta valtioneuvoston jäsentä ja ajattelee, että ei kai yksi persepano ole niin paha hinta miljardista, kämpästä ja vaimosta.

Paavo: "No olkoon menneeksi tämän kerran!"

Tonttu kiskaisee mieheltä housut nilkkoihin ja alkaa suorittamaan toimitusta, kunnes kysäisee mieheltä: "Niin minkä ikäinen sä olitkaan?"

Paavo: 35 -vuotia, kuinka niin?
Tonttu: hhahhaahahahahahahahahahahahaha!!!!!! 37 -vuotias ja uskoo vieläkin tonttuihin!
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Nina menee lääkärille ja valittaa.
- Minulla on aivan hirvittävä päänsärky.
Johon lääkäri vastaa.
- En minä sinua aikonutkaan naida.

Nina taluttaa miestään Timoa lääkärin vastaanotolle. Timo saa vaivoin änkytettyä, että hänellä on erektio-ongelma, johon vaimo lisää, että jo kolmatta kuukautta.
Lääkäri pyytää miestä riisuuntumaan ja sitten tarkastellaan välineistöä. Lääkäri pyytää Timoa pukeutumaan ja Ninaa vuorostaan riisuuntumaan ja asettumaan tutkimuspöydälle. Sen jälkeen lääkäri pyytää Ninaa menemään kontalleen. Miehet katselevat jonkin aikaa avautuvaa näkymää ja sitten lääkäri toteaa.
- Timppa, sinä olet aivan normaali. Ei minullakaan seiso.

Lääkäri tulee tutkimushuoneesta vihellellen ja kiskaisee housujen vetoketjun kiinni. Samalla hän kuulee oikealla korvallaan omantunnon äänen.
- Lopeta jo, ei ole oikein harrastaa seksiä omien potilaiden kanssa.
Hetkeä myöhemmin hän kuulee vasemmalta käkätyksen.
- Anna mennä vaan, kaikki lääkärit nussivat potilaitaan ja sitä paitsi sinä olet sinkku.
Oikealta kuuluu heti vastaus.
- Hyvä mies, muista sentään että olet patologi.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Veistelin taas joutessani ajankohtaisen luomupuujalan:

Miksi Venäjän federaatio päätti suorittaa sotilaallisen väliintulon Ukrainan eteläosissa napakettujen suojelun ja turkistarhauksen rajoittamisen nimissä?

"Kriminaalit on vapautettava välittömästi!" käskettiin Kremlistä.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Tom Nybondas sai tarpeekseen Raimo Summasen egotrippailusta ja soitti Raimolle:

T: Tomppa tässä, moro! Ei tosta sun touhusta tuu nyt oikein yhtään mitään.
R: Miten niin? Älä sä mulle käy, hei! Sä oot pelkk...
T: Nyt, Rami, oikeesti. Tää oli tässä: sä et valmenna enää Nordiksella. Mä en tiedä, Everi ei tiedä, Lunkka ei tiedä, eikä varmaan kukaan mukaan tässä maassa enää tiedä, miten me saadaan IFK takaisin jaloilleen ja uskottavuus takaisin, mutta näin tää ei vaan voi enää jatkua.
R: Kiva tietää! Tuut, tuut, tuut.
 

Jurvanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Äsät!
Jos suutarin lapsilla ei ole kenkiä, voiko uusnatsin vaimolla olla uunia?
 

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mies kävelee töistä kotiin ja vastaan tulee musta mies kantaen vaivoin uuden näköistä isoa LED telkkaria. Mies säikähtää ja ajattelee tietenkin, että ei kai toi ole minun, kun kotona on samanlainen. Mies kiiruhtaa kotiin ja helpottuu kun löytää omansa kodistaan eteisestä, se on kiillottamassa kenkiä.
 

Deko

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Kiekkokauden perinteisen avausturnauksen yhteydessä järjestetään tästä vuodesta eteenpäin koirien agilitykisat. Mikä nimi kisoille on annettu?

Haupitsiturnaus
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Tove Janssonin aikuisviihdetuotanto on jäänyt yllättävän vähälle huomiolle. Alan klassikko on Pikku Myy persettä.
 

Aunt Wang

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brommapojkarna, John Eichel
Tove Janssonin aikuisviihdetuotanto on jäänyt yllättävän vähälle huomiolle. Alan klassikko on Pikku Myy persettä.

Muumipeikko ja Niiskuneiti, tai vaihtoehtoisesti Muumipapan leski eli Muumimamma (olettaen että sukulinjassa esiintyy insestiä, joka on tässä tapauksessa mahdollista) saivat lapsen. Lapselle annettiin nimeksi Peikko junior, mutta tällä palstalla hänet tunnetaan nimellä scholl.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Tove Jansson halusi luonnollisesti viettää elmänsä ehtoon vain naisille tarkoitetussa vanhainkodissa. Paikka tunnetaan nimellä mummitalo.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365 ja Real Madrid
Ennen tosipelejä pakasta poistetaan aina jokerit ja ässät voi olla ykkönen tai neljätoista.
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Juuri, kun viimeisellä kierroksella käsi kaipaisi kymppiä, niin eiköhän se jätkä sieltä pöytään lävähdä.

Jokerit anoi KHL:n liigahallitukselta poikkeuslupaa, että kaikki joukkueen pelaajat saisivat pelata numerolla 12.


Mitä lukee turkulaisen kauppahallin tiskillä?
- Ost Juustoa
 
Viimeksi muokattu:

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
K: Mistä se kertoo kun akka tule keittiöstä nalkuttamaan olohuoneeseen?



V: Ketju on liian pitkä.
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Mitä lukee turkulaisen kauppahallin tiskillä?
- Ost Juustoa
Nämä toimivat paremmin, kun paikkakuntana käytetään jotain kielellisesti lähemmäs 50/50 kuntaa.

Mitä lukee korppoolaisen lähikaupan juustotiskillä?
- Ost Juustoa

Mitä lukee paraislaisen vaatekauppiaan talvimainoksissa?
- Villaa Ylle

Kuusijuhla - Sex Festival
Suihkukone - Duschmaskin
Voi äiti, joulukuusi palaa! - Smör mamma, julsex kommer tillbaka!
Hätä ei lue lakia! - Nöden studerar icke juridik!

jne.
 

abianos

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, suomalaiset
-Vaimollani on aromipesä.
-Ai, mun käy suihkussa.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Stevie Wonder meni kauppaan, otti opaskoiraa hännästä kiinni ja heilutti koiraa päänsä yläpuolella. Myyjä kysyi:

- Can I help you sir?
- No, I'm just looking around.
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tauski istuu jälleen junassa ja häntä vastapäätä istahtaa viehättävän näköinen leidi lyhyen lyhyessä hameessaan. Eikä Tauski voinut olla katsomatta tarkemmin hameen alle, koska sieltä taisivat pikkuhousut puuttua. Tyttö kysyy:
- Kuule, taisitpa juuri katsella minun pimppaa?
- En kai minä, no vähäsen…
- Katso pois vain, se jopa lähettää sinulle lentosuukon.
Tyttö levittää reisiään, jännittää vatsan ja lantion lihaksiaan ja kumma kyllä, näyttää kuin huulet lähettäisivät lentosuudelman.
Tauski on ihastuksesta mykkänä ja hämmästyneen näköinen, jolloin tyttö jatkaa.
- Katsohan tätä, seuraavaksi se iskee sinulle silmää!
Vastapäinen neito ottaa tukevamman asennon ja näytti kuin pimpsa olisi todellakin iskenyt silmää.
- Miten olisi, haluaisitko pistää sinne pari sormea? Kysyy hymyilevä neitokainen. Johon Tauski vastaa.
- Vauzi, osaako se viheltääkin?
 

Jari66

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ukraina
Tätä on varmaan sovellettu moniin yhteyksiin mutta itse kuulin tämän tänään ensimmäisen kerran (toki varmaan tässäkin ketjussa kerrottu). Mutta kuulemma feministien kokoontumisajoissa tämä kerrotaan aina tunnelman kevennyksenä.

Kysymys: Mikä on mulkun jatkeena ja n. 40 senttimetriä pitkä.

Vastaus: Kravatti.
 

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
- Mitä itsenäinen nykynainen syö pääsiäisenä?
- ??
- Tinder-yllätysmunan

####

- Mitä Petri Matikainen syö pääsiäisenä?
- ??
- Paskaa
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös