Vitsiä pukkaa – part II

  • 3 894 863
  • 11 479

Apmp-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, TPS
Mistä muusta Oscar ei tykkää?

Ex-tyttöystävästään.
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
- Mikä on Oscarin lempilaulu?
- Niin hyvää puuta.

Mikä on Oscarin lempiruoka.

-Oscarin-leike. =D

Ketkä ovat Oscarin lempinäyttelijöitä?

-Clint Eastwood ja Woody Allen. Woody Harrelson bubling under.

Oscarin lempifestarit?

Woodstock. Woodstockista Oscar kävi myös ostamassa osia isoon terassiinsa.
 
Viimeksi muokattu:

SteelGate

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Ilves, Bruins, HC Davos, Tunturi-Kiekko
Mikä on Oscarin suosikki TV-sarja?

-Luonnollisesti Six Feet Under

Miksi Oscar ei päässyt Vladimir Jursinov Sr.:n joukkueeseen?

-Jursi vaati ja huusi koko ajan "JALAT JALAT JALAT!"
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Hyviä sarjoja Oscarin mielestä ovat myös Miehen puolikkaat sekä Ammu vaan.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kaveri vainaan vitsejä jotka on tapahtunut ihan oikeassa elämässä. Tai paremmin sanottuna nämä muuntui vitsiksi tositapahtumien jälkeen.

Montako mannea tarvitaan vaihtamaan autonrengasta?

4. Yksi vaihtaa rengasta, toinen neuvoo vieressä ja kaksi huutaa takana "et osaa!" "et osaa!"

Mitä mannet tarkoittaa sanalla "tiputus"?

Ruuvataan autosta kilometrimittaria pienemmäksi
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Timo T.A. Mikkonen ja Oscar Pistorius olivat kansalaisopiston balettikurssilla... ...ja heitti perään täydellisen battement dévéloppé passén.

Nyt tuli taas sellasta settiä että Oscarkin varmaan hypähtelisi kantojaan kopautellen ilmaan jos tämän lukisi ja osaisi vielä suomen kieltä, Timo T.A:sta ja Hawkingin Stephenistä puhumattakaan. Timo T.A. ja Oscar balettitamineissa kikattelemassa, kaikenlaista mielikuvaa sitä aivo pystyykin vääntämään.

-----------------------------------------

Oscar Pistorius oli karannut Etelä-Afrikan tutkintavankeudesta, ja muilututtanut itsensä Suomeen. Oscar päätti alkaa tappamaan tyttöystäviensä sijasta aikaa mitä turhimmilla keinoilla, ja eksyi tiiliseinän kanssa väittelyn ja Jatkoajan keskustelufoorumin läpilukemisen jälkeen Suomen jalkapallomaajoukkueen harjoituksiin. Oscar seurasi tylsistyneenä Suomen maajoukkuemiesten harjoituksia, kunnes alkoi yhtäkkiä karjumaan naama punaisena:

- VITTU AJAKAA SITÄ JARIA, AJAKAA SITÄ LASINILKKAA NIIN VITUSTI!! POTKIKAA SITÄ, POTKIKAA SEN LASINILKAT PASKAKSI!!

Teemu Pukki ja Niklas Moisander luulivat että Mixu siellä huutelee, ja he tekivätkin sitten työtä käskettyä: molemmat ottivat puolen kentän vauhdin ja potkaisivat Litmasen nilkat tuhannen siruiksi. Harjoitukset jatkuivat, Jarin kieriskellessä nilkattomana nurmen pinnalla, irtonaiset jalkaterät sätkivät Jarin vieressä. Kun treenit vihdoin 14 tunnin jälkeen saatiin päätökseen, Oscar koikkelehti pleksijaloillaan Jarin luokse, tunki murhaajan naamansa kahden sentin päähän Jarin pärstästä ja kirkui kimeällä falsetilla:

- VITUTTAAKO HÄH, JALATON FRIIKKI, HAHAHAHAH SÄ NÄYTÄT IHAN SAATANAN TYHMÄLTÄ ILMAN JALKOJA HAHAHAHAH!!

Jari avasi silmänsä, ja samalla niihin lensi pullonkorkkeja. Jari sokeutui. Yhtäkkiä Oscar huomasi vierelleen ilmaantuneen mykkäsokean vanhan pyörätuolipotilaan, jolla oli majurinnatsat kaulassa. Tämä monivammainen näytti ynähtelevän vahingoniloisesti sokeutuneella Jarille.

Ja kuinka ollakaan, nurmen alta kaivautui esiin myyrä, joka kipitti Jarin shortsien sisään, ja örmysi sieltä kohta ulos tuoden mukanaan Litmasen irtipurrun slaikkarin. Samantien Oscarin ja pyörätuolipotilaan seuraan liittyi Tauski, joka nauroi nysäkulliutuneelle Jarille vedet silmissä.

Mitä tästä opimme? - Pata kattilaa soimaa.
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Taidan ymmärtää mihin Oscar Pistorius tällä kaikella pyrkii. Tämä on osa hänen valitsemiskampanjaansa! Hän istuu seuraavat parikymmentä vuotta Robben Islandilla ja ”Da-daa!” sitten hänet valitaan Etelä-Afrikan presidentiksi?!
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Taidan ymmärtää mihin Oscar Pistorius tällä kaikella pyrkii. Tämä on osa hänen valitsemiskampanjaansa! Hän istuu seuraavat parikymmentä vuotta Robben Islandilla ja ”Da-daa!” sitten hänet valitaan Etelä-Afrikan presidentiksi?!

Juu, hienosti ovat spinnitohtorit homman laskeskelleet. Aivan varmasti nykyisessä Etelä-Afrikassa valkoihoinen naisentappaja kerää vankilatuomion jälkeen vähintään yhtä paljon sympatiapisteitä kuin edellinen mustaihoinen mielipidevanki. Siinäpä hieno mies meille esikuvaksi, pressaksi nyt ja heti!

Vitsivitsi.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Kyllä vaan, Oscarilla on jo toinen proteesi Etelä-Afrikan presidentinvirassa.

--

Majuri Timo TA Mikkonen soitti Oscarille ja kyseli pikkuvinkkejä aiheesta: "Miten lähtee muija talosta". Sen verran Timppaa kyllästytti Nina ja hänen ainainen mäkätyksensä. No, Oscar heitti omat neuvonsa ja oli ihmeissään kun puhelin soi jo viikon päästä:

-Timo, vanha retardi, mikä meininki, joko olet leskimies? Nopeaa toimintaa!
-Ei ja olen tehnyt just niinkuin olet sanonut. Ei ole osunut akka tähtäimeen
-Oletko huono ampuja vai mikä mättää?
-No, olen sokea mutta sun kikkasi mukaan sen ei pitänyt haitata. Kerroit että ammu akka vessanpöntöllä
-Niin, miksi se Nina elää vielä?
-No kun mulla on ollut pahaa ummetusta, enkä ole päässyt pöntölle kuin kerran viikon aikana ja silloinkin unohdin ottaa aseen mukaan
-Jesus Christ idiot! Siis ei niin, että sinä istut pöntöllä vaan silloin, kun akka istuu pöntöllä!!
-Ööh....oujes, sokea kettu kuittaa
-Roger sanoo jalaton
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jerkku Ruutu (nimi vaihdettu tunnistamisen estämiseksi) meni käymään korva- nenä- ja kurkkutautien klinikalla, koska korvien ajoittaisen lukkiintumisen ja tinnituksen lisäksi korvakäytävissä esiintyi paikoin voimakasta punoitusta.
Erikoislääkäri tutki Jerkun korvat vuoronperään hyvin tarkkaan ja otti niistä näytteet. Kaksi päivää myöhemmin bakteeriviljemät ja liuskakoe paljasti, että Jerkku Ruudun korvissa olikin staphylococcus saprophyticuksen aiheuttama krooninen virstaputkentulehdus.
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Mulla ei ole vitsiä, mutta kai se käy vitsiksi että Lunatico väitti mannejen vaihtavan renkaita. Ei ne vaihda, siinä voi tulla hiki. Kyllä ne hoitaa jonkun muun siihen hommaan. Jos ei rahalla niin moralla.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mulla ei ole vitsiä, mutta kai se käy vitsiksi että Lunatico väitti mannejen vaihtavan renkaita. Ei ne vaihda, siinä voi tulla hiki. Kyllä ne hoitaa jonkun muun siihen hommaan. Jos ei rahalla niin moralla.

Tässä tapauksessa kuitenkin vaihtoivat, Ruotsissa. Believe or not.
 
Suosikkijoukkue
Kalpa
Tauski ja Oscar Pistorious olivat katsomassa Jokerit-Kalpa peliä. Toisessa erässä Jarkko Ruttu ajaa kovan pommin Lehkoseen.

- Näitkö Oscar ton? Vittu mikä taklaus!
- Näin, näin. Nyt tais Lehkoseen sattua.
- Joo, näyttäis sattuvan. Voi vittu mikä pelle!
- Pelle mikä pelle! Kuuletko Ruttu?! Oot pelle!
- Nii just. Ruttu on kyllä yks paskasäkki ja kusilakki!
- Törkeetä ajella tollein miestä!
- Tosi törkeetä! Tästä on tehtävä rikosilmoitus. Ei tuommosta väkivaltaa voi sallia miehiä kohtaan.
- Joo, linnaan tommoset miesten telojat!
- Vitun miesten hakkaaja Ruttu! Etkö uskalla naisia hakata, mitä häh?
- Nii, ole mies ja hakkaa naisia! Et taida uskaltaa. Miesten kimppuun uskallat vaan käydä! Homo!
- Mua ihan puistattaa tommonen väkivalta miehiä kohtaa.
- Ihan oksettaa. Lähetäänkö meneen täältä?
- Lähetään vaan. Vaimot varmaan ilahtuu kun tullaan etuajassa kotiin.
 

Hande75

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiverpoolFC, Jokerit, suomalaiset NHL:ssä ja Lauri
Mikä on Tauskin suosikkivaate?
- Nylon sukka

Mikä on Tauskin nuoruuden suosikkibändi?
- Nylon Beat
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Oscar Pistorius vietti iltaa tyttöystävänsä kanssa ja pariskunta meni jossain vaiheessa yöpuulle, mutta Oscar ei saanut unta, vaan kieriskeli sängyssä

-Hei Reeva, mua ei nukuta yhtään
-No mitäs mä sille voin?
-Voitko laulaa mulle unilaulun?
-Unilaulun aikuiselle miehelle......mikä juttu tää on?
-Mä saan heti unenpäästä kiinni jos laulat mulle vaikka jonkun lastenlalun
-No okei okei, mä osaan vain yhden, se meneen näin: 'Pienet sammakot, pienet sammakot ne lystikkäitä on....'
-Jee, kivaa hyvä Reeva!!
-"ei korvia ei korvia ei hännäntypykkää"
-MITÄ HELVETTIÄ HUORA, VITTUILETSÄ MULLE? EI KORVIA, SANO VAAN SAATANA SUORAAN ETTÄ EI JALKOJA!!
-Hei emmä mitään...
-MÄ LAITAN PROTEESIT JALKAAN JA MEEN HAKEEN MUN ASEEN, NYT LOPPUU VITTUILU SAATANA, ÄLÄKÄ KOSKE MUN HORMONEIHIN!!

Hetken päästä piipaa-autot saapuivat paikalle.
 
Miksi Oscar ei päässyt Vladimir Jursinov Sr.:n joukkueeseen?

-Jursi vaati ja huusi koko ajan "JALAT JALAT JALAT!"

Voi hitsi kun hokasit tämän jo aiemmin sillä olin juuri tulossa jakamaan omaa muistoani;

Muistan elävästi kun olin seuraamassa Oscarin suoriutumista kentällä kun hänen silloisen valmentajansa Vladimir Jursinovin ”pjoteesit, pjoteesit” –huudot kentän laidalta raikuivat katsomoon saakka.
 

Hande75

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiverpoolFC, Jokerit, suomalaiset NHL:ssä ja Lauri
Mitä yhteistä on Steve Mosesilla ja Malia Mosesilla?
Molemmat puristavat mailaa
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Suomen Huononnäköisten ry.:n puhelinpalvelu oli ottanut hoitaakseen Kielitoimiston neuvontapuhelimen lisäksi myös Suomen Umpikuurojen auttavan puhelimen tehtävät. Päivystämässä oli Sokea Reeta. Puhelin pärisi vihaisesti.

- Suomen Huononnäköisten rekisteröidyn yhdistyksen tai Kielitoimiston tai Suomen Umpikuurojen neuvontapuhelimessa Sokea Reeta puhelimessa päivää, kuinka voin auttaa?
- Täällä on Tikka Masala-Esanen Yli-Iistä päivää.
- Päivää päivää, Sokea Reeta vastasi.
- Kysymykseni koskee radion viittomakielisiä uutisia.
- Sillä lailla. Voisitteko vielä esittää kysymyksenne?
- Voisin.
- No esittäkää se sitten, Sokea Reeta mörisi kimeällä sopraanollaan.
- Anteeksi, minulla on lukihäiriö. Minulla on vaikeuksia ymmärtää viittomakieltä. Koska olen lisäksi umpikuuro, en aina saa selvää mitä puhelimessa sanotaan, selitti Tikka Masala-Esanen.
- Yhy. Niinpä tietenkin, niinpä tietenkin. Kärsittekö ehkä liki- tai pitkänäöstä?
- Kärsin. Kärsin kummastakin. Minä todellakin kärsin kummastakin, huokasi Tikka Masala-Esanen.
- Onko teillä nyt lasit silmillä? Sokea Reeta kysyi.
- Ei, käytän piilolinssejä.
- No onko teillä nyt piilolinssit silmissänne?
- Ei, kurnutti Tikka Masala-Esanen.
- Voisitteko ystävällisesti laittaa ne silmiinne?
- Toki, pieni hetki.
- Kaikin mokomin. Minulla ei ole muuta kuin aikaa. Ikävä kyllä sitä on vain vähän.
- Nyt minulla on piilolinssit silmissäni.
- Näettekö nyt mitä puhun, Sokea Reeta tiedusteli.
- Kyllä. Nyt näen täydellisesti kaiken mitä sanotte. Nyt esittäisin kysymykseni. Eilisissä viittomakielisissä uutisissa viitottiin erikseen äidin kieli. Eikö se pitäisi viittoa yhteen?
- Se riippuu asiayhteydestä. Jos on ollut kysymys jonkun ihmisen todellisen äidin kieli-elimestä, niin äidin kieli viitotaan erikseen. Jos kyseessä on ollut puhuttu, abstrakti kieli, niin äidinkieli viitotaan ilman muuta yhteen.
- En muista asia yhteyttä, Tikka Masala-Esanen sanoi mietittyään hetken.
- Selvittäkää asiayhteys, ja soittakaa uudestaan. Niin ja ”asiayhteys” ei kylläkään ole erissana, korjatkaa tämä virhe seuraavaan puheluun mennessä. Kuulemiin.
- Kuulemiin, karjaisi Tikka Masala-Esanen täysiä luuriin ja tärmäisi sen puhelukojeeseen niin että karvainen käsi vain vilahti, ja naapurin pystykorva räjähti haukkumaan.
- Perkeleen rakki kun räksyttää, Tikka Masala-Esanen ärähti.
 
Viimeksi muokattu:

Hande75

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiverpoolFC, Jokerit, suomalaiset NHL:ssä ja Lauri
Minkä elokuvan Oscar Pistorius kävi katsomassa viimeksi?
Bullet to the Head
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kaikki romanialaiskerjäläiset, tulkaa kesäksi tänne Suomeen - hevosenne ovat jo täällä!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös