Vitsiä pukkaa – part II

  • 3 848 128
  • 11 315

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Laihiaisisäntä tapasi kylän raitilla miehen, joka pelasti hänen poikansa hukkumasta Laihianjokeen.
-"Sinäkö se pelastit poikani hukkumasta?"
-pelastaja siihen vastasi: Juu minä se olin.
Isäntä jatkoi:
- "Sitä minä vaan että missäs sen pojan pipo on?"
 

Frank McKee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, T. Arima
Miksi poliisi pidätti tietokoneen?
Se oli ottanut kuvakaappauksen.
 

Hande75

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiverpoolFC, Jokerit, suomalaiset NHL:ssä ja Lauri
Bruce Wayne ryhtyi kannibaaliksi ja söi Kissanaista ja Pigviini-tuuttia.
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Pikku-Kallen luokka sai suomen kielen tunnilla tehtäväksi kirjoittaa lyhyen tarinan.
Aihealueita opettaja antoi neljä:
1. Uskonto
2. Kuninkaalliset
3. Sukupuolivalistus
4. Mysteerit
Pikku-Kalle ei helposti osannut valita aihetta, mutta ryhtyi sitten puuhaan kynä savuten.
Kirjoittajien oli tarkoitus lukea tarinansa ääneen tunnin päätteeksi. Kun Pikku-Kallen vuoro tuli, kysyi opettaja häneltä, että mistä aiheesta tarina kuultaisiin.
Pikku-Kalle ilmoitti kirjoittaneensa kaikista neljästä aiheesta, ja alkoi lukea:
"Voi taivas, huudahti prinsessa. Olen raskaana! Kuka on syyllinen?
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Olin lapsen uimakoulua seuraamassa, kun siihen tuli joku äijä, jolla oli pieni taapero sylissä. Siinä se alkoi sit osoittelemaan uima-altaalle ja sössöttämään lapselle, että "tuolla se meri nyt on, katso kun meri on tuolla".

Sit se vaan tuijotti mua suu auki, kun ärähdin sille, että etkö sä nyt jumalauta erota uima-allasta merestä?
 

Wizzö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maximus Lindroth
Tuli tuosta Miten pääset läskeistä eroon-ketjusta mieleen vanha vitsi.

Miten pääsee parhaiten läskistä eroon?

Vetää kahden viikon ryyppyputken niin eiköhän sen jälkeen ole läski muuttanut pois kotoa.
 

Wizzö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maximus Lindroth
A lawyer, a priest and a doctor are all on a ship filled with children and it begins to sink.
They all jump into the life boats, but due to the weight, the life boats start sinking as well.

The doctor exclaims “Save the children!” And begins to jump out of the lifeboat.

The lawyer grabs the doctor and pulls him back stating “Fuck the children!”

The priest says “Do we have time?”
 

Wizzö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maximus Lindroth
What do you call a woman who refuses to give head?

A taxi.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Leo Tolstoys classic book War and Piece has been renamed "Special Militray Operation and Peace" in Russia in accordance with the new laws.
 

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Isoisä ja pojanpoika pelasivat jalkapalloa. Tavallisesti poika halusi potkaista aloituspotkun, mutta nyt hän pyysikin isoisää tekemään sen. Isoisä ihmetteli pojan ehdotusta ja halusi tietää miksi.
- No, kun isä sanoi eilen, että jos pappa potkaisee tyhjää, niin meille ostetaan Mersu, nassikka selitti.
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Ratsasin tuossa meidän ala-asteikäisen lapsen puhelinta ja kysyin häneltä, että mitä nää "IDK" ja "IDC" lyhenteet tarkoittaa täällä keskusteluissa? Vastasi, että ei tiedä eikä kiinnosta.

Mä luulin, että vasta teini-iässä ne alkaa puhumaan vanhemmille tolla lailla...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös