Vitsiä pukkaa – part II

  • 3 845 410
  • 11 305

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Blondi meni puhelinmyymälään ja kysyi voisiko hän soittaa äidilleen Amerikkaan.
Mies tiskin takana tokaisi: “Kyllä se onnistuu, mutta se maksaa ainakin 10 euroa.”
Blondi totesi: “Eihän minulla niin paljoa rahaa ole. Teen mitä tahansa että saan soitettua äidille.”
Mies tiskin takana kohottaa kulmakarvoja ja kysyy: “Ihan mitä tahansa?”
“Kyllä, kyllä, asia on todella tärkeä”, blondi sirkutti myyjälle.
“No siinä tapauksessa, tulkaahan tänne päin.”

Blondi sen kummemmin ihmettelemättä tietenkin meni myyjän perässä.
“Tule sisään ja laita ovi kiinni”, mies sanoi ja blondi totteli.
“Nyt mene polvillesi”, ja näin blondi polvistui miehen eteen.
“Vedä vetoketjuni auki”, ja blondi veti sepaluksen sepposen selälleen.
“Ja nyt…ota se ulos sieltä.”
Blondi tarrasi siihen molemmin pikkukäsin ja vähän ihmetteli että mitähän nyt sitten.
Mies sulki silmänsä ja kuiskasi: “Noh, rohkeasti vaan.”
Blondi vei suunsa hitaasti lähemmäksi ja sanoi varovasti: “Äiti? Minä täällä? Kuuluuko?
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Pikku-Kalle oli luokkaretkellä toisessa kaupungissa, jossa kävivät luokan kanssa huvipuistossa. Siellä oli heti sisääntulon vieresdä koppi, jossa kaikki saivat leikkitatuoinnin haluamaansa paikkaan, ja Pikku-Kallekin tietysti kävi hakemassa. Ravintolassa Pikku-Kalle tilasi itselleen makkaraperunat ilman paistettua kananmunaa, mutta tämä oli unohtunut tarjoilijalta. Huvipuistolaitteissa Pikku-Kalle kävi koko päivän urheasti, vaikka häntä pelotti hirveästi, ja monessa laitteessa hän kiljui kauhuissaan kesken kyydin päästämään hänet pois. Kommelluksiltakaan ei vältytty, kun Pikku-Kalle oli pudonnut maahan istualteen, kiivettyään pelleilemään korkean aidan päälle. Opettajaa harmitti, kun ei ollut ehtinyt estämään poikien tyhmyyksiä.

Illalla Pikku-Kalle soitteli äidille, joka kyseli, miten päivä huvipuistossa oli mennyt.
- Noh, heti alussa siellä mentiin hämärään koppiin ja mun mielestä paras vaihtoehto oli ottaa siellä poskeen. Sen jälkeen sainkin sitten yllättäen munaa, vaikka en ois halunnut. Oli aika pelottavaa, eikä mua päästetty pois, vaikka monta kertaa huusin ja itkin. Takapuolikin on nyt tosi kipee, ja opettaja osti mulle jäätelön, kun lupasin, etten kerro vanhemmille mitä se teki.
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Miksi sanotaan lyhytkasvuisia myymälävarkaita?

Pikkurikollisiksi

Miksi lyhytkasvuinen kävi pankissa?

Hän ei selviä enää kuukausittaisista lyhennyksistä

Mihin tuhmat lyhytkasvuiset lapset laitetaan?

Kasvatuslaitoksiin

Mistä tietää, että lyhytkasvuisella on päihdeongelma?

Hän on selvästi ollut monta kertaa katkaisuhoidossa
 
Viimeksi muokattu:

Brett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat, kehä-III:n ulkopuolinen Suomi
Jos Edmonton voittaa Stanley Cupin, tuleeko juhlista niin kovat, että valmentaja tarvitsee uuden maksan, ja Zach Hyman? Jussi Pernaa?
 
Suosikkijoukkue
Häviää viimeistään finaaleissa
Mitä ummetusvaivainen hevonen tarvii?

Apulantaa
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös