Vitsiä pukkaa – part II

  • 3 848 128
  • 11 315

Blue F

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Kunnon duuni palkitsee

Meikäläinen, niin kuin moni muukin, on taistellut pitkittyneen työttömyyden kanssa jo turhan kauan, aivan liian pitkään, arvaan.? Työkkäristä ehdotettiin meikäläiselle hieronnan perustutkintoon hakeutumista, kun ei oikein muutakaan ollut tarjolla. Hieman skeptisenä menin info-tilaisuuteen, mutta (kiihotuin) kiinnostuin kuitenkin sen verran, että päätin lähteä kokeilemaan, mitä alalla olisi minulle jotain tarjottavana? Työ kun työ, kunhan jotain tekemistä vaan saisi. Melko äkkivikkelään kävi selväksi, että taidoilleni olisi todellakin tarvetta alalla. Ohjaajani suositteli testijakson jälkeen melko välittömästi erikoistumista intimihierontaan; Lämpimän pehmeät kädet, kohtuullinen ulkonäkö ja muutenkin miehen mitat++. Lähtökohdat kohtuullisen sopivat markkinoiden tämänhetkiseen ja -hektiseen tilaan. Olin kuulemma harvinaisen poikkeuksellinen yksilö.

Voiko hommat juuri paremmin lähteä liikkeelle, kysynpähän vain? Olen nyt toiminut kotoani käsin (ja muutenkin) muutaman kuukauden omalla toimi(elin)nimellä. Olen siis yksityisyrittäjä, riskejä sisältävä ratkaisu, mutta se tuo kuitenkin mukavaa vapautta toimintaan, enkä koe olevani samalla tavalla tilivelvollinen kenellekään ulkopuoliselle, kun jos toimisin jossain ketjufirmassa, yläpäitä hoitaen, kun voi oikeasti keskittyä vyötärölinjan alapuolelle, sinne missä löytyy vahvin osaamisalueeni. Duunipäivät välillä venähtävät pitkälle seuraavaan päivään, mutta painettava on kun kerran näihin hommiin on ruvennut ja "rauta" on kuumana. Omat kunnon vehkeet, joissa ei ole moitteen sijaa, ei siinä kai hittookaa, tyytyväinen täytyy olla. Toki minäkin kannan vastuuni, totta kai, ilman muuta, eli aina seuraava kerta on ilmainen, mikäli palveluun ei jostain syystä olla tyytyväisiä. Herkkiä hommia, mutta hyvin rullaa.. Yllättävänkin vähän on tullut reklamaatioita. Vaikka vielä olen näillä markkinoilla melkoinen poikanen, niin tyydyttyneisyyttä tuntuu riittävän. Ainakin itsestäni tuntuu varsin posilta, asiakassuhteet ovat syventyneet ja palvelu on ollut.... no nöyrästi sanottuna vähintäänkin kelvollista. Kyllä ne siellä työkkärinkin puolella lahjakkuudet löytää, kun sille päälle sattuvat.

Suurimmaksi vahvuudeksekseni olen huomannut ja... no päässyt toteamaan ihan itsekin, että olen käytettävissä myös pintaremonttia... pilkkireikää (n.10cm) syvemmissä olosuhteissa. (Kilo)Metriin ei meidänkään vehkeillä mennä, mutta keskiverto jää taatusti... no, heh, siinä vaiheessa kun "darkside" alkaa, niin siinä kohtaa meidän projektista tulee kokemisen arvoista. Toimin pintaa syvemmällä. Nää on niitä kahenkilonsiikoja, you know? No, VoimaVaramme riittää mihin monella härmäläisellä ei ole pääsylupaa, kun matkustusasiakirja ei vain yksinkertaisesti ole kunnossa. Ammattilainen, katsos. Monessa tapauksessa olenkin huomannut, ettei siellä kaivannon alkupäätä pidemmällä ole käytykään, mikään, kukaan pitkiin aikoihin, (kuten @Supervision tuossa aikaisemmin jo malliesimerkin antoikin) piiiiitkään aikaan, jos koskaan. On ollut todella lämmittävää huomata, että meitä "miehiäkin" vielä tarvitaan tässä hektisessä maailmassa. Ei nää jutut, ole kaikkia varten. Hopee ei oo häpee, raksareiskoja ja insinjöörejäkin toki tarvitaan. Ihan eri hommiin toki. Tee_Se-Itse -miähet on jo ihan tarpeeksi aiheuttaneet vaihinkoa tälle yhteiskunnallle, vai -täh?

Mutta joo hei... homma jatkuu?!, olin kuulevinani lumilingon käynnistyvän tuolla taloyhtiön pihalla, joten talonmiehen rouva saattaa olla tulossa ihan tässä ja nyt tekemään reklamaatiota edellisestä hoidosta... tahi käyttämään kausikorttinsa viimeisen "hehkun".. Pitänee laittaa oma lumikola rasvaukseen... Ammattimiest... -henkilöä tarvitaan. Pitää mennä!

Tapaninpäivällä ja muutamalle välipäivälle ennen vuoden vaihdetta löytyy vielä muutama vapaa hetki, jolloin se oma neitokainen voisi vielä saada sen toivotun kovan paketin, mikäli omasta repertuaaristasi löytyy vain se kauhtunut yöpaita tai muu muka mukava pikku-paketti.. Joten kerran vielä; jos siellä juhlabudjetissa on vielä tilaa, niin ilmoittele vaikka yv:llä, niin kolataan... ja kunnolla, niin isäntä (sinä siis) itse voit keskittyä siihen pleikkarin Gran Turismoon ja kaljan juontiin, tai vie vaikka se kakara pulkkamäkeen, me annamme oletetulle naishahmollenne kyytiä ilman kytkimen tykkivää poljentaa ja koko konkkaronkalle saadaan häppyending . Sen pidemmittä puheitta: Oikein leppoisia juhlapyhiä!

ps. Hoidamme myös nuohouksen ja tuhkaluukun tyhjennyksen ilman erillistä (kilo)metrikorvausta. @Blue F , valinnoista varmin.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Millainen on aluehallintoviraston työntekijän oivaltava parisuhde?

AVI-o-liitto
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: KiVi

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Millaiset työt sopivat parhaiten lyhytkasvuisille?

Pätkätyöt

Miksi palomiehet ovat menossa lakkoon?

Väsyttää, kun työ on pelkkää tulipalojen sammuttelua

Mitä yhteistä on ravintolassa käynnillä ja lentomatkalla?

Lasku vähän hirvittää aina etukäteen
 
Viimeksi muokattu:

Euro71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, olosuhdesyistä HIFK
Palkkaan lakimiehikseni ainoastaan eläimiinsekaantujia. He löytävät helposti porsaanreiän mistä tahansa laista.
Offtopic, tämä tarina on tosi. Eräällä porukalla suunnittelimme eläinseksiantologiaa otsikkotasolla. Antologia on siis se kirjallisuuden muoto, jossa on yksiin kansiin koottuna useamman kirjoittajan lyhyitä tarinoita. Tarinoiden otsikoita kehittäessä nauroimme mm. sellaisille tarinoille kuin "Porsaan reikä", "Karhun kaataja" ja "Otsoni aukko" :)
 
Tutkistelujeni kautta olen kääntynyt jokin aika sitten fanaattisesti Islamin uskoon, vieläpä aika jyrkkään versioon. Liityin uskoinyhteisöön.

Jotkin uskonkysymykset ovat jääneet kuitenkin vaivaamaan joten päätin kääntyä imaamini puoleen.

Hän sanoi:

"Ei Erkki Ei, ei, ei, olet ymmärtänyt aivan väärin - siis ensin sinun pitää räjäyttää itsesi ja vasta sitten saat 72 neitsyttä tyttöä itsellesi"

Ja voi kuinka me yhdessä naurettiin tälle väärinymmärrykselle. Pitkään ja hartaasti naurettiin.

Siinä samalla kuitenkin tajusin todella että olen tainnut sittenkin tehdä aika ison virheen. Alkaa pikkuhiljaa kaduttamaan koko reissu Filippiineille.
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Tarinoiden otsikoita kehittäessä nauroimme mm. sellaisille tarinoille kuin "Porsaan reikä", "Karhun kaataja" ja "Otsoni aukko" :)

Puolisoni on lahna
Ketunkolossa
Anu Saukon sukellus
Rapsuttaisitko Maria naalia?
Apua, vaari on hukassa
Moby Dick valaan sisällä
Rusakkolihaa
Väittävät minun panneen koiraani? Ja kattia kanssa
Tänä jouluna pukki vetääkin poroja
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Mitä Esa Tikkasen perheessä käytettiin aikoinaan lasten ihonhoitoon?

Tikitalkkia
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös