Vitsiä pukkaa – part II

  • 3 851 523
  • 11 322

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Radio Suomestahan tuotakin teplockia kuuli kyllästymiseen asti nenäpäivä etkoilla. En tiedä miksi kuuntelin.
Kuuntelin kyseistä ohjelmaa vajaat kolme varttia ja ehdin kuulla kyseisen vitsin vain kerran, joten minulla kävi tuuri.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Kaks sokeeta nahistelee ja tuuppii toisiaan. Miten ne saa lopettaan ettei mee käsirysyks?

Totee kovaan ääneen että "Toi kellä on haulikko on kyllä oikeessa."
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Chuck Norris meni Lappiin ja veti lasta pulkassa ja sen jälkeen se meni hissiin ja painoi nappulaa ja sitten siltä murtui jalka ja piti panna lasta ja sen jälkeen se astui perunapellossa mukulaan. Chuck Norris on:

Michael Jackson
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Mom: "What's wrong, Billy?"
Billy: "The priest washed my mouth out with soap."
Mom: "Did you say a bad word?"
Billy: "No. He said I had to get rid of his DNA."
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Jahas, Saudi-Arabia oli tämän päivän ottelussa päätä pidempi kuin Argentiina. Argot taistelivat kovasti, mutta Saudit leikkasivat kurkun moisilta yritelmiltä. Saudi-Arabia ruoski vastaanpanijat nurmenpintaan.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Telkkarissa tuli mainos että "Anna lapsille raitis joulu." No perkele, todellakin näin. Kyllä se olen minä joka tinaan jouluaattona ja kakaroille en tarjoo pisaraakaan.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Minkä niminen elokuva kertoo eläimiin sekaantujista?
Miehet Mustissa
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Harmi kun Amadou Onana ei tehnyt eilen Belgialle maalia. Olin nimittäin keksinyt jo ennalta verbin, mikä tarkoittaa juuri hänen maalintekemistään:

Onanoida
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös