Vitsiä pukkaa – part II

  • 3 856 371
  • 11 341
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Meillä on ollu muijan kans jo pitkään vähän sukset ristissä. No raijasin sitten sen lattatissisen akan mukaani parisuhdeneuvojalle.

"Mistäpäs teidän suhteenne kiikastaa?" Se kysäs
Vastasin: "No tää vitun Dolly Parton väittää että oon liian sarkastinen."
 
Mies nousee tilataksiin kuuden pienen lapsen kanssa.

Matkaan lähdettyä taksikuski kysyi mieheltä josko kaikki lapset ovat hänen.

"Ei yksikään, olen nimittäin kondomitehtaalla töissä ja nuo ovat tämän vuoden reklamaatiot.", mies vastaa
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Katteltiin pojan kanssa elokuvaa eilen ehtoolla. Se oli semmonen nykymuadin mukanen, taiteellinen ja vapaamiälinen. No, siinä sitten pualivälin tianoilla alko kaks semmosta n.75 vuotiasta meikattua kääpiöö homosteleen ihan ninku kunnon panoksilla. Sanoin pojalle että "No ni, kloppi. Mees huaneesees sitte siitä." Se oli että "Daa'a, faija, ny eletään ninku vuatta 2022 ja mä oon 17v, että mikä ninku ongelma...?" No mää vaan totesin että: "No se on ongelma että jossää vahtaat siitä viärestä kun runkkaan niin mulla lakkaa seisomasta."
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Ei ollu sillon nuorena teinipoikana kyllä mitään käsitystä mihin suuntaan elämässä kulkisi, ja elämä oli päivästä toiseen pelkkää edestakaisin-liikettä.
 
vaimoni on usein masentunut, yksinäinen ja alakuloinen syksyisin pitkien sadejaksojen aikana. Vettä on nytkin ropissut koko viikon ja hän on viime päivät vain katsellut surullisena ikkunan läpi.

Ajattelin huomenissa päästää hänet sisään.
 
Viimeksi muokattu:
Valehtelin tyttöystävälleni että äitini on lähes kuuro joten hänelle pitää puhua kuuluvalla äänellä ja t-o-d-e-l-l-a hitaasti artikuloiden. Äidilleni valehtelin että tyttöystäväni on hieman retardi.
 
Viimeksi muokattu:

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Tänään aamulla ovikello soi ja siellä seisoi Jehovan todistaja, joka kysyi, että voimmeko vähän jutella?
Kutsuin hänet sisään, tarjosin kahvia ja kysyin, että mistä hän haluaa puhua?
Ei aavistustakaan. En ole koskaan päässyt näin pitkälle, hän vastasi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös